Aihe: Uutta kitaraa opintolainalla. LAATUA
1 2 3 4 5 6 7
vvaltsu
17.04.2011 22:20:53
Decadetroll: Itse ottasin kyllä ihan ilman premium vaihtoehtoakin :D Seksikäs keppi kaikinpuolin.

Jep, löytyy mm. mun gas-listalta, kato profiili. Tiedän, olen epätoivoinen köyhä. :D
"Sie ku päätät että jostain tykkäät, niin sääh. Kilipertti ja Capa, parempaa ei oo. Aattele ku Gilbert soittais Capalla?" - Estranged
Tommittaja
17.04.2011 23:57:19 (muokattu 18.04.2011 00:02:40)

tuli torilta mukava ehdotus. --> E: kukaan ei osta sitä ennenkuin pääsen testailemaan! :D

mutta jos nyt rautalangasta väännetään: BUDJETTI ON 800€ täsmälleen.
ei enempää.
I'm an instru-mental guitarist.
Decadetroll
18.04.2011 10:07:56
Tommittaja: tuli torilta mukava ehdotus. --> E: kukaan ei osta sitä ennenkuin pääsen testailemaan! :D

mutta jos nyt rautalangasta väännetään: BUDJETTI ON 800€ täsmälleen.
ei enempää.

Mikäs keppi sieltä löytyi? Elä vaan sano että se RG550ltd, missä on kromiset osat ja pleksi? ite en moiseen koskis pitkällä tikullakaan, kun siinä sattuu olemaan laitettu lo-trs talla.. :D Muutenkin haiskahtaa koko keppi aivan jollekki muulle ku mitä sen pitäs olla.
"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
tender.insanity
18.04.2011 10:41:32
Mandarax: No tuasta kevään kunniaksi edukkaasti kukkasta:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=515195

Toi on kyllä =)

Offaria:

Mulla tuommoinen vuosimallia 1989. Aivan älyttömän kova peli kaikin puolin. Tallaksi vain vaihdoin Lo-Pron. Alkuperäinen toisessa kitarassa. Tuo Jem on mulla sen reilu 10v ollut ja on aivan törkeän hyvä ja hieno. Kolhuja ja arpia kuin perheväkivaltaa kokeneella vaimolla, mutta siitä se mojo syntyy. Uskollinen sotaratsu, josta en luovu koskaan. Maksoin siitä vuonna 1999 4200mk. Edukas oli.

Yllättävän vähällä käytöllä Jem ollut viime aikoina. Ykkösenä mulla Ibanez RG550 Jem7VWH kaulalla ja Duncan Invadereilla.

http://dl.dropbox.com/u/5738957/DSCN3954_resize.jpg
http://dl.dropbox.com/u/5738957/DSCN4805.JPG

Se siitä offtopicista..
Decadetroll
18.04.2011 12:14:09
tender.insanity: Toi on kyllä =)

Offaria:

Mulla tuommoinen vuosimallia 1989. Aivan älyttömän kova peli kaikin puolin. Tallaksi vain vaihdoin Lo-Pron. Alkuperäinen toisessa kitarassa. Tuo Jem on mulla sen reilu 10v ollut ja on aivan törkeän hyvä ja hieno. Kolhuja ja arpia kuin perheväkivaltaa kokeneella vaimolla, mutta siitä se mojo syntyy. Uskollinen sotaratsu, josta en luovu koskaan. Maksoin siitä vuonna 1999 4200mk. Edukas oli.

Yllättävän vähällä käytöllä Jem ollut viime aikoina. Ykkösenä mulla Ibanez RG550 Jem7VWH kaulalla ja Duncan Invadereilla.

http://dl.dropbox.com/u/5738957/DSCN3954_resize.jpg
http://dl.dropbox.com/u/5738957/DSCN4805.JPG

Se siitä offtopicista..

Juma että nuo on komeita. Erityisesti tuo RG jossa on Jemin kaula. Tulis joskus itelle vastaan edukkaasti jemin kaula niin kyllä mielelläni viskaisin sen tuohon omaan RG:hen kiinni.. Tai sitte tekisin rungon siihen ite.
"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
tender.insanity
18.04.2011 12:25:09
Decadetroll: Juma että nuo on komeita. Erityisesti tuo RG jossa on Jemin kaula. Tulis joskus itelle vastaan edukkaasti jemin kaula niin kyllä mielelläni viskaisin sen tuohon omaan RG:hen kiinni.. Tai sitte tekisin rungon siihen ite.

Kiitos!

Runko tuosta on RG550EX:stä (jonka kaula kiinni tuossa mustassa kitarassa). Poltin runkoa kuumailmapyssyllä, petsiä päälle ja lakka lopuksi. Lakkaus vähän epäonnistunut, mutta mitäs sen väliä.. Tuosta Jem -kaulasta maksoin muistaakseni 250e (HYVÄ diili). Lavan hioin ja vetäisin mustaksi + Iban logo. Huvin vuoksi lykkäsin Invaderit kiinni ja hyvin pelittää. Ei ole se ainainen DiMarzio + Ibanez yhdistelmä.
Decadetroll
18.04.2011 13:55:23
tender.insanity: Kiitos!

Runko tuosta on RG550EX:stä (jonka kaula kiinni tuossa mustassa kitarassa). Poltin runkoa kuumailmapyssyllä, petsiä päälle ja lakka lopuksi. Lakkaus vähän epäonnistunut, mutta mitäs sen väliä.. Tuosta Jem -kaulasta maksoin muistaakseni 250e (HYVÄ diili). Lavan hioin ja vetäisin mustaksi + Iban logo. Huvin vuoksi lykkäsin Invaderit kiinni ja hyvin pelittää. Ei ole se ainainen DiMarzio + Ibanez yhdistelmä.

Jeps. Mitäs oot muuten tykkäilly tuota Farerin vanhasta RG:stä? (kai tuo sun kuvassa oleva on se?)
tender.insanity
18.04.2011 14:12:49
Decadetroll: Jeps. Mitäs oot muuten tykkäilly tuota Farerin vanhasta RG:stä? (kai tuo sun kuvassa oleva on se?)

Joo. Sehän se. Oon kyllä tykännyt oikeinkin paljon. Nuo EMG:t etukäteen mietitytti, mutta olen alkanut tykkäämään niistä. Oishan se tylsää, jos kaikki kitarat kuulostaisi/tuntuisi samanlaiselta. Kaula on pirun hyvä ja Lo-Pro 7 aivan loistava.
En kyllä keksi mitään huonoa sanottavaa (paitsi Farerin nimi lavassa...=)

Täysin tyytyväinen olen.
Decadetroll
18.04.2011 14:29:53
Nonni, se on hyvä. Ja äkkiäkös sen Farerin nimen sieltä poistaa jos alkaa liikaa häiritsemään.
tender.insanity
18.04.2011 15:13:38
Decadetroll: Nonni, se on hyvä. Ja äkkiäkös sen Farerin nimen sieltä poistaa jos alkaa liikaa häiritsemään.

Joo. Toi on työn alla jossain vaiheessa. Muutto päällä tällä hetkellä ja on niin paljon kaikkea, ettei edes ole kerennyt kitaroita katsomaankaan vähään aikaan.
DirtyFingers
18.04.2011 15:31:44
PRS Signature tai Private Stock (ei SE-ritsoja!)

DirtyFingers:Kerropa lisää noista ritsoista. Mm. miten ne ovat ritsoja?

Tähän ei tullut vastausta. Offtopic joo, mutta suunnitelen SE:n ostamista, joten...
Watch Out, We're Mad
Decadetroll
18.04.2011 16:01:41
DirtyFingers: Tähän ei tullut vastausta. Offtopic joo, mutta suunnitelen SE:n ostamista, joten...

Joo, ei taida tullakaan vastauksia.. :) Miksipä nuo SE:t ei vois ihan toimivia peruskeppejä olla? Eihän ne nyt tietysti vedä varmaan vertoja noille private stockeille tai vastaaville huippumalleille, mutta ei tuolla hintalapulla tarvikkaan. Itsekin olen joskus katellu noita SE malleja ja kyllä edelleen himottais joku tällänen http://www.dv247.com/guitars/prs-25 … and-route-66-overdrive-pedal--85179
Tommittaja
18.04.2011 16:19:59

Decadetroll: Mikäs keppi sieltä löytyi? Elä vaan sano että se RG550ltd, missä on kromiset osat ja pleksi? ite en moiseen koskis pitkällä tikullakaan, kun siinä sattuu olemaan laitettu lo-trs talla.. :D Muutenkin haiskahtaa koko keppi aivan jollekki muulle ku mitä sen pitäs olla.

don't worry. ei ollut se.
nyt pitää vaan toivoa, että saa synttäreiden aikana 300€ kun opintolainaa voin saada vain 320€ nyt tämän kahden kuukauden aikana jota lukuvuotta on :P
I'm an instru-mental guitarist.
vvaltsu
18.04.2011 17:54:31
Tommittaja: don't worry. ei ollut se.
nyt pitää vaan toivoa, että saa synttäreiden aikana 300€ kun opintolainaa voin saada vain 320€ nyt tämän kahden kuukauden aikana jota lukuvuotta on :P

Meet koko kesäks töihin ja ostat vitun kalliin kitaran. Tämä ainakin meikän tavoite ens kesälle.
"Sie ku päätät että jostain tykkäät, niin sääh. Kilipertti ja Capa, parempaa ei oo. Aattele ku Gilbert soittais Capalla?" - Estranged
Harris
18.04.2011 18:12:28
vvaltsu: Meet koko kesäks töihin ja ostat vitun kalliin kitaran. Tämä ainakin meikän tavoite ens kesälle.

Juuri näin! Kummasti motivoi tedä vähän "paskempaakin" duunia kesän ku tietää mihin raskaalla duunilla ansaittu raha menee. Varsinkin jos asuu himassa ja ylläpito on "ilmaista", kannattaa oikeesti säästää sitä rahaa jos sen kitaran pitää olla laadukas ja mieluusti uusi...
Decadetroll
18.04.2011 18:33:36
Tommittaja: don't worry. ei ollut se.

Niin mikäs keppi se nyt sitten on se "sydämesi valittu"? :)
oamkbonor
18.04.2011 18:53:11
DirtyFingers: Tähän ei tullut vastausta. Offtopic joo, mutta suunnitelen SE:n ostamista, joten...

Vaikea uskoa, että Korealaiset liukuhihnakitarat olisivat kovin laadukkaita. Eipä Ladasta tuu mersua vaikka se samalta näyttäisikin.
mattim
18.04.2011 19:09:01 (muokattu 18.04.2011 19:10:24)

oamkbonor: Vaikea uskoa, että Korealaiset liukuhihnakitarat olisivat kovin laadukkaita. Eipä Ladasta tuu mersua vaikka se samalta näyttäisikin.

Ovat nuo jo niin hyviä, että ei testaamatta kannata dumata suuntaan tai toiseen. Parempi autovertaus olis esim joku skodan ja audin ja mitä niitä onkaan vertaaminen keskenään.
"I refuse to prove that my product will make you sound better", says the guitar gear vendor "for proof denies faith, and without faith, you will hear nothing."
chill
18.04.2011 20:02:53
mattim: Ovat nuo jo niin hyviä, että ei testaamatta kannata dumata suuntaan tai toiseen. Parempi autovertaus olis esim joku skodan ja audin ja mitä niitä onkaan vertaaminen keskenään.

sikäli huono vertaus, sillä skoda tekee aikalailla yhtä laadukkaita autoja kun audi, kärsii vaan hieman imagonpuutteesta.
Asiaan: mielestäni PRS:n SE-sarjalaiset ovat ainakin paremmin viimeisteltyjä ku monet muut saman hintaluokan kepukat, saundiin en sen suuremmin ota kantaa mutta mielestäni varsin kelpo pelejä näin overall.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)