sepsu35 17.04.2011 11:29:09 | |
---|
Elikkäs oon nyt reilu kaksi vuotta kitaraa soittanut ja nyt kaverini bongasi thomannilta tuon harley benton e-guitar sg:n. kyselisinki siis olisiko tämähyvä ensimmäiseksi projektiksi? Haluisin saada siitä sellaisen edes vähän soitettavan elikkäs mitä mun pitäis vaihtaa tosta mikitkö vai? |
Furniture666 17.04.2011 13:52:50 | |
---|
Eipä noista soitettavia oikein saa millään... Ennemmin kannattaa vaikka tältä foorumilta ostaa käytettynä mieleisen mallinen kepukka kohtuuhintaan ja sitä voi sitten purkaa ja hioa ja maalailla ja muutella mieleisekseen... |
PeteBonde 17.04.2011 20:42:42 | |
---|
No , minä tilasin tuollaisen vastaavan sarjan , mutta ST mallisen. Se on ihan hyvä alotus sarja ,ainut vika miulla oli , että maadoitus johdon reikä oli poratessa lohjennut isoksi reijäksi. Ja hinta/laatu suhde on loistava. ESP LTD EC100QM ja Yamaha C-40 |
sepsu35: Elikkäs oon nyt reilu kaksi vuotta kitaraa soittanut ja nyt kaverini bongasi thomannilta tuon harley benton e-guitar sg:n. kyselisinki siis olisiko tämähyvä ensimmäiseksi projektiksi? Haluisin saada siitä sellaisen edes vähän soitettavan elikkäs mitä mun pitäis vaihtaa tosta mikitkö vai? Miten paljo sä maksasit sg:n bodystä ja kaulasta otelaudn kans ilman hardwarea/mikkejä/pintakäsittelyä. Tehtynä siis oikeesti mahongista tai seetristä? kölö |
HanskiS 17.04.2011 23:59:53 (muokattu 18.04.2011 00:02:49) | |
---|
e0700719: Miten paljo sä maksasit sg:n bodystä ja kaulasta otelaudn kans ilman hardwarea/mikkejä/pintakäsittelyä. Tehtynä siis oikeesti mahongista tai seetristä? Eihän tämä mikään tori ole mutta kertoisto lisää. Millaista puuta olisi tarjolla ? Ja minkä muotoisena ? |
e0700719 18.04.2011 07:54:58 | |
---|
Joo ei ole tori ei.... Tuli vaan mieleen ku on paljo kyselyitä että oliskop järkee ostaa tehtaan jämäpuista tekemä halpa kitara/rakennus sarja ja tehdä siitä paremmalla hardwarella hyvä keppi... Miksi ei joku joka rakentaa kitaroita, vois myydä aihion. Eihän esim. SG:n tekeminen ole kova homma jos ostaja sen pintakäsittelee. Loppupeleis ku kitara on tehty siihen vaiheeseen ku noi rakennus sarjat on, ei siihen vielä oo niin paljoa aikaa menny. Pintakäsittely on niin iso osa rakentamista. kölö |