Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpumessut Lahdessa 16.4.
1
MarYo
25.03.2011 16:03:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lahden lyömäsoitin- ja rumpufestivaali järjestetään 13-16.4.2011!
 
Ja perinteisesti festivaaliviikolla on siis rumpumessut:
 
16.4. Rumpumessut 8-salilla, Sammonkatu 8 klo 11-17
Mukana maahantuojia ja esittelijöitä sekä klinikoitsijoina:
Markus Ketola (UMO)
Rainer Tuomikanto (Ajattara)
Liput 5€ (Daf -jäsenille 3€)
 
Tarkemmat tiedot ja koko festivaalin ohjelma www.rumpufestari.com
 
VeKrio
16.04.2011 18:39:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarYo: Lahden lyömäsoitin- ja rumpufestivaali järjestetään 13-16.4.2011!
 
Ja perinteisesti festivaaliviikolla on siis rumpumessut:
 
16.4. Rumpumessut 8-salilla, Sammonkatu 8 klo 11-17
Mukana maahantuojia ja esittelijöitä sekä klinikoitsijoina:
Markus Ketola (UMO)
Rainer Tuomikanto (Ajattara)
Liput 5€ (Daf -jäsenille 3€)
 
Tarkemmat tiedot ja koko festivaalin ohjelma www.rumpufestari.com

 
Harmillisen vähän oli porukkaa. Ketolasta diggasin tosi lujaa. Hienolla saundilla ja varsinkin settibalanssilla veteli. Mukaan tarttui myös Balbex Kaakkuria ja Slapklatsia vihreänä, eli Moongeliä mut vähän parempaa :)
 
Kumuja oli kiva leipoa 6 mm rungolla. Otti kivasti kovempaa kättä vastaan ja saundi muistutti jostain kumman syystä Yamaha 9000:sia. Semmoset ostan jos Kumut joskus ostan.
 
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D
lkx
16.04.2011 18:44:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio:Mukaan tarttui myös Balbex Kaakkuria ja Slapklatsia vihreänä, eli Moongeliä mut vähän parempaa :)
 
Wät is "Slapklats"? Kysyy rumpali Hämeestä... :O
 
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
VeKrio
16.04.2011 20:22:16 (muokattu 16.04.2011 20:23:35)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lkx: Wät is "Slapklats"? Kysyy rumpali Hämeestä... :O
 
Melkein hämäläinen vastaa: http://slapklatz.com/reviews/index.html
 
Elikkäs jos sulla kerran noita Moongelejä on niin ihan sama homma.
 
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D
Conrad Lant
16.04.2011 20:43:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hauskaa oli vaikka en taida enää huomenna mitään tältä väsymykseltä muistaakaan.
 
No one prayed for Sodom
lkx
16.04.2011 23:39:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio: Melkein hämäläinen vastaa: http://slapklatz.com/reviews/index.html
 
Elikkäs jos sulla kerran noita Moongelejä on niin ihan sama homma.

 
Vautsi. Kuka nuita tuo maahan?
 
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
VeKrio
16.04.2011 23:59:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lkx: Vautsi. Kuka nuita tuo maahan?
 
Balbex-Herra.
 
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D
lkx
17.04.2011 00:10:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio: Balbex-Herra.
 
Jestapa-jepulis, tänks.
 
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
OPJ1974
17.04.2011 09:23:25 (muokattu 17.04.2011 09:24:12)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio: Harmillisen vähän oli porukkaa. Ketolasta diggasin tosi lujaa. Hienolla saundilla ja varsinkin settibalanssilla veteli. Mukaan tarttui myös Balbex Kaakkuria ja Slapklatsia vihreänä, eli Moongeliä mut vähän parempaa :)
 
Kumuja oli kiva leipoa 6 mm rungolla. Otti kivasti kovempaa kättä vastaan ja saundi muistutti jostain kumman syystä Yamaha 9000:sia. Semmoset ostan jos Kumut joskus ostan.

 
Joo! Ketola oli hyvä.. näin Jazzista ennen MITÄÄN ymmärtämättömänä jopa opin jotain teemoista ja metrisistä modulaatioista. ja taitavia olivat kanssasoittajatkin, ei siinä. Ei taivu kyllä ikuna allekirjoittaneelta jazz, mutta nyt ehkä kuuntelee sujuvammin.
 
Mä hankkiuduin kanssa vararikkoon. Jannelta KS Fusionia ja jazz-kapulaa tarttui mukaan. Ja lisäksi helvetinmoisten tunnontuskakohtausten jälkeen K Custom Hybrid 16" crash. - Pesukonerahat meni sitten siinä... Anteeksi, vaimo! Ja petin myös lupaukseni, että ei enää alle 17" peltejä kattaukseen. Muttamutta... kävin tyyppaamassa tänään ja oikein oiva pikkuveli on 17" ja 18" K Custom Darkeille.
 
Kumut soundas kyllä swidun hyvältä. Et sattunut olemaan se kaveri, joka testasi myös komposiittivirppaa - harmaa t-paita (muistaakseni)? Ketään kun ei naamasta tiedä eikä tunnista, niin varmaan meitä "vakkareita" sielläkin pyöri ihan riittämiin. Jos, niin olin se lyhyt kaljupää, joka avusti virpan vaihdossa.
 
EDIT. Pari typoa
 
"Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin."
VeKrio
17.04.2011 12:43:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Kumut soundas kyllä swidun hyvältä. Et sattunut olemaan se kaveri, joka testasi myös komposiittivirppaa - harmaa t-paita (muistaakseni)? Ketään kun ei naamasta tiedä eikä tunnista, niin varmaan meitä "vakkareita" sielläkin pyöri ihan riittämiin. Jos, niin olin se lyhyt kaljupää, joka avusti virpan vaihdossa.
 
No siis mä olen lyhyt kaljupää, joka kyllä testasi komposiittivirppaa ja settiä pariinkin kertaan. Soittelin siinä jotain half time shufflea ja biittiä. Mulla oli vaaleanharmaa/lila t-paita, jossa kuvioita ja sellanen harmaa "threesixteen" -teksti siinä rinnan kohdalla.
 
Mä muistan yhden lyhyen miehen, jolla oli muistaakseni mustasankaiset rillit ja joka tyyppäsi siinä DW:itä.
 
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D
OPJ1974
17.04.2011 13:16:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeKrio: No siis mä olen lyhyt kaljupää, joka kyllä testasi komposiittivirppaa ja settiä pariinkin kertaan. Soittelin siinä jotain half time shufflea ja biittiä. Mulla oli vaaleanharmaa/lila t-paita, jossa kuvioita ja sellanen harmaa "threesixteen" -teksti siinä rinnan kohdalla.
 
Mä muistan yhden lyhyen miehen, jolla oli muistaakseni mustasankaiset rillit ja joka tyyppäsi siinä DW:itä.

 
Joo, olit sitten sama mies ;) Mulla oli päällä järjestäjien juhlavuoden kunniaksi teettämä tapahtuman musta t-paita (logolla ja mielettömän hienolla kuvalla vielä varustettuna, krhrhrrhmmmm! :)) ja nahkatakki. Aurinkolasit otsalla. DW:tä en testaillut.
 
Tapahtuman tuottaja juuri kiusasi minua Naamakirjassa ja kiitteli. Festarit ja messut menivät hyvin ja maahantuojat olivat tyytyväisiä.
 
"Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «