Aihe: Ramones
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mika Kangas
21.03.2010 20:46:12
Ramoissa oli just ne täydellisen rock'n'roll bändin ainekset:Hyvät,yksinkertaiset,kulkevat biisit ja nahkarotsit.
mr. bass
22.03.2010 17:43:17
Jussiman: Ei voisi asiaa paremmin sanoa. Harva asia on tuhonnut musiikkia yhtä tehokkaasti kuin MTV. Siinä syy nykyrockin monessa suhteessa rappiolliseen tilaan.

Komppaan tätä täysin ja MTV meneekin mun ''mustalla listalla'' aika kärkeen.

Mutta ramoista.. Itellä kolahti täysin jotain kolme vuotta sitten, kun isä kuunteli olohuoneessa It's Alivea (kuuluu kaikkien aikojen parhaiden livelevyjen joukkoon). Sitten kuuntelin kyseisen levyn loppuun ja kaivoin hyllystä muutaman muun ramolevyn ja aloin kuuntelemaan niitä. Oli kyllä parasta mitä olin siihen mennessä kuullut. Siinä sitten samalla muuttu koko musamaku ja alkoi musa muukin todella kiinnostaa. Myöhemmin tuli mukaan kaikki Klamydiat ja Misfitsitkin ja musa maku kieotoutui punkin ympärille. Sen jälkeen tuli sitten myöhemmin soittaminen harrastukseksi, juuri tämän innostuksen takia, jonka Ramones ehdottomasti aloitti.
Kyllä Ramones on tullut mun levyhyllyyn jäädäkseen (itse asiassa koko hyllyn kasaaminen lähti Ramoista)
JIRPPI
22.03.2010 17:51:01
Mika Kangas: Ramoissa oli just ne täydellisen rock'n'roll bändin ainekset:Hyvät,yksinkertaiset,kulkevat biisit ja nahkarotsit.

Hevetin totta, paitsi että helvetti ei ole totta. Tämä kuitenkin on.
EATEN... My one desire, my only wish is to be EATEN...
Heiskanen
04.09.2010 18:57:17
Tässä on sitä jotain. Kuten Motörhead sanoi R.A.M.O.N.E.S. Rock'n Roll. Miten yksinkertaista voikaan olla kunnon punk.
Oikeata Ränttätänttää! www.croowed.tk
Simo78
04.09.2010 23:31:25
Sorry vaan pojat ja tytöt ja diggarit, mutta tää on vaan mun mielestä SE maailman yliarvostetuin bändi. Kokoelmaa pystyy kuuntelmaan n.9biisiä, sen jälkeen ei vaan pysty...
Lonesome
04.09.2010 23:45:02
Simo78: Sorry vaan pojat ja tytöt ja diggarit, mutta tää on vaan mun mielestä SE maailman yliarvostetuin bändi. Kokoelmaa pystyy kuuntelmaan n.9biisiä, sen jälkeen ei vaan pysty...

Ymmärrän yskän, ei toimi kaikilta osin aina, kaikkialla ja kaikilla. Toisaalta ei Ramones (valitettavasti) koskaan ole ollukaan joka pojan ja tytön suosikki kaupallisesti. Saivat nyt vaan aikaan ajatonta rokkenrollia ainakin niillä 70-luvun levyillään sekä muutoksen soittamisen kulttuurissa. Mulle Ramot on nostalgiaa ja ehkä kadotetun nuoruuden muistoa, vaan se, että nuoret löytää ja diggaa tästä v. 2010 on jo jotain. It's Alive...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Simo78
04.09.2010 23:50:14
Lonesome: Ymmärrän yskän, ei toimi kaikilta osin aina, kaikkialla ja kaikilla. Toisaalta ei Ramones (valitettavasti) koskaan ole ollukaan joka pojan ja tytön suosikki kaupallisesti. Saivat nyt vaan aikaan ajatonta rokkenrollia ainakin niillä 70-luvun levyillään sekä muutoksen soittamisen kulttuurissa. Mulle Ramot on nostalgiaa ja ehkä kadotetun nuoruuden muistoa, vaan se, että nuoret löytää ja diggaa tästä v. 2010 on jo jotain. It's Alive...

Se pitää myöntää, että onhan tossa SE oma juttunsa mikä monelta bändiltä puuttuu. Ja ehkä tässä kusen oman kommenttini pahasti:-D. Ois parempi sanoa, että on mulle se yliarvostetuin, paitsi jos alkaa tarkemmin miettimään kaiken maailman doomunitteja, reckless loveja sun muita, niin ehkä se yliarvostettu löytyykin jostain muualta kuin ramonesista:-D
Andy Six
05.09.2010 11:11:23
Mulle Ramones on ne 3 ekaa levyä plus It's Alive....Road to Ruinilla homma muuttui radikaalisti ja End of the Centurylla mennään jo alueille,jotka ei ole mulle Ramonesia millään mittapuulla....Olen siis ahdasmielinen puritaani,mutta minun Ramones on ne 3 ekaa....Ensimmäinen on mielestäni kaikkien aikojen paras rocklevy....
Chemo
05.09.2010 18:43:02

Hassua lukea ketjua johon on kirjoittanut seitsemän ja puoli vuotta sitten. Mutta kantahan ei tokikaan ole muuttunut. Ikuisesti ramo, Vaavin tulkinnan nimeä lainaten.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Pinkku24
06.09.2010 08:21:57
Kuuntelen kyllä
Calliope
09.04.2011 11:00:47
"Veljeni Joey Ramone" kirjoittanut Joeyn Mickey veli, löytyy nyt suomennettuna. PÄÄKAUPUNKISEUDULLA (onkohan tuo nyt tarpeeksi selvästi) löytyy kirjastostakin.
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
msalama
09.04.2011 13:04:42

mutta tää on vaan mun mielestä SE maailman yliarvostetuin bändi.

Ite oot. Mutta onhan Ramoissa kyllä semmonen juttu, ettei niitä KANNATAKAAN yrittää kuunnella enempää kun sen yhdeksän biisiä paitsi silloin kun on sopivassa tunnelmassa joko lisäaineilla tai ilman.
RamoQ
11.04.2011 18:21:00
Calliope: "Veljeni Joey Ramone" kirjoittanut Joeyn Mickey veli, löytyy nyt suomennettuna. PÄÄKAUPUNKISEUDULLA (onkohan tuo nyt tarpeeksi selvästi) löytyy kirjastostakin.

Perhanan pääkaupunkiseutu... Tänne asti sitä ei varmaan koskaan saada..
Tilutus on yliarvostettua.
Jokapaikanapina
11.04.2011 21:02:38
RamoQ: Perhanan pääkaupunkiseutu... Tänne asti sitä ei varmaan koskaan saada..

Ei muuta ku marssit kirjastoon ja pyydät, että ne hommaa sen! Tosin ei välttämättä tartte edes paikanpäälle mennä, kun netissäkin lienee joku homma, josta sen saa ehdotettua
RamoQ
15.04.2011 20:25:46
Jokapaikanapina: Ei muuta ku marssit kirjastoon ja pyydät, että ne hommaa sen! Tosin ei välttämättä tartte edes paikanpäälle mennä, kun netissäkin lienee joku homma, josta sen saa ehdotettua

Niinno paikallisessa kirjastossa on käsittääkseni yksi Ramo -levy. Sekin Joey Ramonen soololevy jonka levy on merkattu Kadonneeksi.. :D

Veikkaan että toteavat vain tylysti että "Ei"
alanko
15.04.2011 20:43:02 (muokattu 15.04.2011 20:46:35)
RamoQ: Niinno paikallisessa kirjastossa on käsittääkseni yksi Ramo -levy. Sekin Joey Ramonen soololevy jonka levy on merkattu Kadonneeksi.. :D

Aivan vaan huvikseni katoin netistä, että onko tosiaan näin, että ei muka kirjastosta löydy. Näytät olevan Jyväskylästä. Näyttäisi Jyväskylässä kirjastosta saavan ko. kirjaa, tällä hetkellä se on kyllä lainassa, mutta sen voi varata, niin saat sen kyllä joskus. Paitsi jos ne toteaa tylysti että "Ei".

Edit:.
On sitä näemmä hyllyssäkin
Kirjasto _ Saatavuus _Sijainti _Varausjono _Varaaminen
Jyväskylän kirjastot _1 hyllyssä 2 lainassa (eräpäivä 10.05.2011) _78.993 RAM _- _Varaa
Äänekosken kirjastot _1 hankinnassa _78.993 RAM _Ks. toimipisteet
RamoQ
17.04.2011 19:31:17
alanko: Aivan vaan huvikseni katoin netistä, että onko tosiaan näin, että ei muka kirjastosta löydy. Näytät olevan Jyväskylästä. Näyttäisi Jyväskylässä kirjastosta saavan ko. kirjaa, tällä hetkellä se on kyllä lainassa, mutta sen voi varata, niin saat sen kyllä joskus. Paitsi jos ne toteaa tylysti että "Ei".

Edit:.
On sitä näemmä hyllyssäkin
Kirjasto _ Saatavuus _Sijainti _Varausjono _Varaaminen
Jyväskylän kirjastot _1 hyllyssä 2 lainassa (eräpäivä 10.05.2011) _78.993 RAM _- _Varaa
Äänekosken kirjastot _1 hankinnassa _78.993 RAM _Ks. toimipisteet

Jos tarkkoja ollaan niin asun siinä vieressä Laukaassa (Noin 10km), jolle on omat kirjastonsa. Täällä sitä ei näytä olevan, ja kun kävin kirjaa kyselemässä niin eivät edes maininneet että JKL:ssä olisi.. Enkä jaksanut sitä itse tsekatakkaan.
Kaippa se täytyy sitten sieltä lainata :)
Atomic Cafe
01.05.2011 01:40:42 (muokattu 01.05.2011 01:45:47)
Illu
01.05.2011 09:37:48
RamoQ: Niinno paikallisessa kirjastossa on käsittääkseni yksi Ramo -levy. Sekin Joey Ramonen soololevy jonka levy on merkattu Kadonneeksi.. :D

Saahan noita kaukolainaan vaikka mistä, saattaahan se muutaman euron tosin maksaa, mutta toimii. Taannoin kävin paria levyä kyselemässä paikallisesta kirjastosta ja sanoivat ne etsivänsä, toinen taisi tulla lainaan Mikkelistä ja toinen Kotkasta ja itse asustelen täällä Pohjois-Kymenlaaksossa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)