Aihe: Yhtaikaa julkaistut/äänitetyt levyt
1 2
Epämuusikko
13.04.2011 11:21:50
sub zero: noista miles davisin yllä mainituista tuplalivelevyistä tuli mieleen, että varmaan harvempi muusikko äänittäny kolme tuntia julkaistavaa materiaalia samana päivänä

(wagnerin oopperalevytyksiä ei tietenkään lasketa...)

"Relaxin' features the Miles Davis Quintet in a pair of legendary recording dates -- from May and October of 1956 -- which would generate enough music to produce four separate long-players: Cookin', Relaxin', Workin', and Steamin'."

lähde. www.assmusic.com
6-stroke troll.
juici
13.04.2011 13:55:36

Nyt ei tule suomalaisia albumeja mieleen, mutta sinkkuja kylläkin.

-Apulannan "Käännä se pois" julkaistiin samana päivänä A ja B -versioina. Molemmissa on B-puolilla eri biisit. Kaikki B-puolibiisit oli kylläkin äänitetty saman päivänä aikana.
-Juice Leskinen & Coitus Int. julkaisi yhtä aikaa "Se oli jautaa" ja "Löyly löi" -singlet.
-Eppu Normaalin soolosinglet (5 kpl) julkaistiin samana päivänä. Ja biisit oli äänitetty melkolailla tiiviissä sessioissa kuuden päivän aikana.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
kylereese
16.04.2011 16:04:41
Boris - Attention Please ja Heavy Rock kiekot julkaistaan kohta samana päivänä
paavi
17.04.2011 16:52:08
Kari Peitsamohan on äänittänyt levyn lyhyemmässä ajassa kuin mitä itse lopullinen äänite kestää. Tuskin hänkään on silti äänittänyt ja julkaissut yhtäkään levyä samaan aikaan. Kuitenkin modernin tiedonvälityksen mahdollistamana tuokin saattaa pian olla arkipäivää.
rapture
20.04.2011 18:03:29
load/reload metallicalta näin olen kuullut
i'm back again olin intissä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)