Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 529 30 31 32 33
heville
29.03.2004 14:08:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs. Onko joku epäsosiaalinen yksilö ns. tirvaissut sinua vaatteidesi provosoimana?
 
Itselleni on sattunut yksi läheltäpiti-tilanne. Kerran baarissa joku juntti katsoi vähän pitkään CMX-paitani pinkkiä Rymypoika-tekstiä ja tuli sitten heiluttelemaan nyrkkiä varsin uhkaavasti ja uhoamaan, että "vittu täällä ei homoja kattella".
 
Onneksi oli kavereita mukana rauhoittelemassa sitä häiskää, sen verran oli kokoeroa minun ja hänen välillä. Eikä ollenkaan minun edukseni.
 
Emäntä tapasi kulkuripojan, joka kertoi olevansa. Hän ei kuitenkaan uskonut, että. Sen sijaan he. Myöhemmin emäntä huomasi olevansa. Mutta isäntä.
seeprahim
29.03.2004 14:42:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uhoamista tapahtuu aina mutta tosipaikan tullen on aina jäänyt turpaan saamatta.. johtuisiko siitä että olen naikkosihminen. vaikkakin paha suustani. öhö.
 
hop hop hopping down the bunny trail
Alttoviulisti
29.03.2004 14:52:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole saanu köniin.
 
Stain
29.03.2004 14:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En, mutta kaverille on amikset tulleet vittuilemaan meikeistä. Lähinnä kajaaleista.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
oliivi
29.03.2004 15:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uhoamista tapahtuu aina mutta tosipaikan tullen on aina jäänyt turpaan saamatta.. johtuisiko siitä että olen naikkosihminen. vaikkakin paha suustani. öhö.
 
Itsekin olen naikkosihminen, enkä edes kovin paha suustani. Silti mie sain kerran kuonooni asiasta, joka alunperin liittyi ulkonäköön. Keljua.
 
Ei pitäisi olla näin vaikeaa, mutta silti vaan on.
KTR
29.03.2004 15:19:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parempi olla pitämättä vaatteita, niin ei saa turpaan.
Olenkohan minä jokin ihme poikkeus-yksilö kun minulle ei juuri koskaan tule kukaan vittuilemaan. Ehkä uhkaava ulkonäköni katkaisee mahdolliset vittuilu-yritykset jo alkuunsa. Tai sitten olen niin säälittävän näköinen, ettei kukaan henno.
 
Lord of the strings
29.03.2004 15:46:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mee parturiin, vitun meluletti"
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille
Mark-Ken
29.03.2004 16:22:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Leikkaa jo toi letti!"
 
Ze Kink
29.03.2004 16:33:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Vitun hevari, leikkaa lettis!"
Eikä oo ees pitkä!
 
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Peoplez
29.03.2004 20:20:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran kävelin kolmen kaverin kanssa kaupungilla perjantai-iltana ja pari semmosta junttia alko huutelemaan: "vitun hipit!" Hauskinta tässä on se että kukaan meistä ei edes näyttänyt kovin hipiltä, minä en varsinkaan.
Noh paras mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä, on huutaa: "Vittu te ootte aivan yhtä hippejä ku meki!"
Ja siitähän nämä tyypit sitten innostuivat, heittivät pari humalaista ja puolustuskyvytöntä kaveriani maahan jne. Kunnon tappelu oli lähellä mutta sitten ohi käveli kaksi meidän tuttua lisää ja siinä vaiheessa tilanne olisi ollut 6 vs. 2 joten nämä älykääpiöt sitten alkoiva pyytelemään anteeksi ja "te ootte hyviä jätkiä"-litanioita sateli.
 
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Ta Wicked G
29.03.2004 21:04:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyyppi otti kaulasta kiinni ja kysyi "ootsä joku saatananpalvoja?!" - en varmasti oo ainut, jollakii muulla on ollu thread samasta jutusta. Oli niin gänessä että jos olis alkanu tappeleen niin crack said the testicles of that guy...
 
Fuck the reality! I'm going home!
Heissi
29.03.2004 21:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En omien vaatteiden takia mutta kavereiden vaatteiden takia kyllä. Joskus pari vuotta sitten tuli yössä jotkut hopparit vittuilemaan kavereideni nahkatakeista. Mulla oli normaali farkkurotsi. Tuli sitten nyrkkiä ja vähän potkuja. Mulle. En tiedä miksi.
 
Möö. Tonne. Eikö? Ei sitte. Mmmmöhh. Aja rallia. Se kasvattaa pallia. Yo. En keksi enää. Möö.
JM
29.03.2004 21:38:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkein. Vähän aikaa sitten eräissä amiksien kansoittamissa bileissä sain kuunnella vittuillua ja vastaanottaa tönimisiä/tappelu-uhkauksia vähän väliä. Tämä kaikki johtui ainakin osittain ulkonäöstäni, musta pipo, musta mokkatakki ja musta neule tekivät minusta kai liian satanistin näköisen (?). Tai sitten en muuten vain miellyttänyt noita pilottitakkiherroja.
 
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
vantage
29.03.2004 23:54:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotkut ammattikoululaiset huutavat joskus homoa.
Mutta ei sen kummempaa...
 
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
Errorist
30.03.2004 11:14:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittuilua kuulee ulkonäön takia jatkuvasti. Baarit varsinkin ovat vaarallisia paikkoja. Turpaan vielä en ole kuitenkaan saanut. Pitäisi varmaan kokeilla.
 
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
seitikki
30.03.2004 11:34:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En, mutta voisin kyllä ottaa.
 
"-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna
FAARAO !(
30.03.2004 11:49:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiennytkään että amikset vihaavat muusikoita
 
seeprahim
30.03.2004 12:12:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin olen naikkosihminen, enkä edes kovin paha suustani. Silti mie sain kerran kuonooni asiasta, joka alunperin liittyi ulkonäköön. Keljua.
 
reilua. not.
 
hop hop hopping down the bunny trail
Ta Wicked G
30.03.2004 13:05:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En, mutta kaverille on amikset tulleet vittuilemaan meikeistä. Lähinnä kajaaleista.
 
Jaa meinaatko mua? :)
 
Fuck the reality! I'm going home!
ltg
30.03.2004 13:52:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran, ilmeisestikin juuri vaatteiden takia. Aika pahasti sain köniini, taju lähti ja hampaat menivät huulista läpi. Pari vekkiä oli silmäkulmissa, nenässä, otsassa ja takaraivossa. Kolme jätkää kävi silloin kimppuuni.
 
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - jäsen #5
Minä syön lanttuva! Se on minun herkkuva!
KK#3
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 529 30 31 32 33

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «