Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line 6 Pod XT ja MIDI
1
VIPMetal
23.04.2005 00:28:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen kysymys, et toimiiko tuo Pod millä vaan MIDI-pedaalilla vai onko pakko olla Line 6:n kallis oma? Mulla ois Behringerin FCB1010 ja aattelin et jos sitä vois käyttää ton Podin kans? Onko tietoa? Joutuu kai sit ostaa ton Pod XT liven jos ei onnaa..
 
String-skipping three-finger tapping is fun...
hylsy
23.04.2005 07:54:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen kysymys, et toimiiko tuo Pod millä vaan MIDI-pedaalilla vai onko pakko olla Line 6:n kallis oma? Mulla ois Behringerin FCB1010 ja aattelin et jos sitä vois käyttää ton Podin kans? Onko tietoa? Joutuu kai sit ostaa ton Pod XT liven jos ei onnaa..
 
Luullakseni Midi toimii Pod-pedaalilla jos on tuo mainitsemasi Behringerin FCB!1010 kytkettynä. XT liveä en suosittele, tulee piikkejä ja pahimmassa tapauksessa hajoaa koko vehje!
 
seventh son
23.04.2005 22:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

XT liveä en suosittele, tulee piikkejä ja pahimmassa tapauksessa hajoaa koko vehje!
 
mitäs tämä nyt tarkottaa? mitä ihmeen piikkejä? mulla pelittää kyllä...
 
mattim
24.04.2005 22:13:25 (muokattu 24.04.2005 22:13:59)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen kysymys, et toimiiko tuo Pod millä vaan MIDI-pedaalilla vai onko pakko olla Line 6:n kallis oma? Mulla ois Behringerin FCB1010 ja aattelin et jos sitä vois käyttää ton Podin kans? Onko tietoa? Joutuu kai sit ostaa ton Pod XT liven jos ei onnaa..
 
POD:ia voit ohjata mainiosti tuolla Behringerin midi-pedaalilla. Ohjeita http://game.3dgw.com/fcb/
 
Matti
 
Fortune
25.04.2005 13:56:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs tämä nyt tarkottaa? mitä ihmeen piikkejä? mulla pelittää kyllä...
 
Ihan älyvapaa postaus :)
 
"Look behind you, a three-necked guitar!"
VIPMetal
26.04.2005 00:10:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vastauksesta! Tuli yöllä näköjään väärälle osastolle tää juttu, etsin hetken aikaa sitä tuolta kitarakamat-osastolta.. heh. Eli ostan sit Pod XT:n, kun vain vaimo antaa luvan.
 
String-skipping three-finger tapping is fun...
McNulty
26.04.2005 01:25:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ostan sit Pod XT:n, kun vain vaimo antaa luvan.
 
selvispä sekin kuka teillä pitää jöötä :)
et kai joudu kyseleen lupaa milloin saa soittaa ja millon ei? :))
 
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
VIPMetal
26.04.2005 17:01:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittaa kyllä saa useimmiten. Musiikin kuuntelun kans vähä niin ja näin.. Podin ostamisen kans liikennevalot näyttää punasta tällä hetkellä. Joo. Tossun alla. Pahasti.
 
String-skipping three-finger tapping is fun...
mattim
15.04.2011 22:05:46 (muokattu 16.04.2011 09:47:23)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: Semmonen kysymys, et toimiiko tuo Pod millä vaan MIDI-pedaalilla vai onko pakko olla Line 6:n kallis oma? Mulla ois Behringerin FCB1010 ja aattelin et jos sitä vois käyttää ton Podin kans? Onko tietoa? Joutuu kai sit ostaa ton Pod XT liven jos ei onnaa..
 
Nyt ois Live Xt myynnissa, ei taivu midiohjaimeksi (ei voi ohjelmoida). Tilalle jotain pitäisi keksiä.
 
"I refuse to prove that my product will make you sound better", says the guitar gear vendor "for proof denies faith, and without faith, you will hear nothing."
mattim
29.04.2011 23:09:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Nyt ois Live Xt myynnissa, ei taivu midiohjaimeksi (ei voi ohjelmoida). Tilalle jotain pitäisi keksiä.
 
Myin pois.
 
"I refuse to prove that my product will make you sound better", says the guitar gear vendor "for proof denies faith, and without faith, you will hear nothing."
Estranged
30.04.2011 00:40:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno nosto hermanni.
 
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional
mattim
30.04.2011 08:09:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Estranged: Hieno nosto hermanni.
 
Vappuhenkinen kommentti, kiitos siitä, sait plussan.
 
"I refuse to prove that my product will make you sound better", says the guitar gear vendor "for proof denies faith, and without faith, you will hear nothing."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «