Aihe: Virveli
1 2
eetuss
09.01.2004 17:23:28

Nimenomaan - miksi?

Oletko menossa tekemään duunia SX:llä johonkin pajaan jossa se on (osto-ohjelmana) käytössä, ja sun täytyy opetella tuo ennakkoon? Jos niin on, ymmärrän (vaikka toisaalta, kun mä jouduin samaan tilanteeseen, mulle annettiin lainaksi ostoversio harjoittelua varten:-).

Jos noin niinku ylipäänsä pitää opetella käyttämään jotain ohjelmaa, se on loppujen lopuksi aivan sama millä harjoittelet. Käyttöliittymät ovat todella samanlaisia nykyään, ja kun tietää mitä ohjelman tahtoo tekevän, se on aika helppo löytää vaikka eri nimelläkin, vaikka eri valikosta. Joku lite-versio (sun tapauksessa Cubasis) varmaan ajaisi asian ihan ok?

Nomutjoo. Plussaa rehellisyydestä, mutta tiedoksesi, että täällä on sellainen perinne, että crackien käyttäjät saavat huonompia neuvoja, tyyliin: "katso manuaalin sivulta 154"
:-)

Kutsutaan sitä vaikka 'puutteelliseksi tuotetueksi'. Siihenhän crackeri joka tapauksessa sitoutuu.

Tiedän, että käytäntö on se, eikä pelkästään täällä. Siihen olen varautunut ja kunnioita sitä todella. Olosuhteet vain ovat mitä ovat. Vastustan piratismia itsekin, mutta mielestäni asia on niin moniulotteinen, että siitä on ihan turha yrittää tehdä mustavalkoista. Dongle kädessä on helppo ajatella, että kräkkien käyttäjillä on häijy katse ja parran sänki.

En ole ylpeä, vaan köyhä. Kiitos vihjeistä ja ymmärryksestä.
sormunen
09.01.2004 19:34:44

En ole ylpeä, vaan köyhä. Kiitos vihjeistä ja ymmärryksestä.

Älä höpötä. Käytä ilmasta softaa jossei ole varaa ostaa. Osta sitten kun on varaa.

Oon mäkin odottanut monta vuotta jotain työkalua ja keksinyt erilaisia korvaavia menetelmiä jos ei ole ollut varaa ostaa. Sitä kutsutaan luovuudeksi.
Bee-äf
30.03.2004 09:24:01
Nimenomaan - miksi?

Oletko menossa tekemään duunia SX:llä johonkin pajaan jossa se on (osto-ohjelmana) käytössä, ja sun täytyy opetella tuo ennakkoon? Jos niin on, ymmärrän (vaikka toisaalta, kun mä jouduin samaan tilanteeseen, mulle annettiin lainaksi ostoversio harjoittelua varten:-).

Ellei paja ostanut lisenssiä myös sinun koneeseesi, tuo on ihan yhtä laitonta kuin warettaminen.
Ei ehkä yhtä moraalitonta kuiteskaan. ;)
kivi
30.03.2004 14:56:01
Ellei paja ostanut lisenssiä myös sinun koneeseesi, tuo on ihan yhtä laitonta kuin warettaminen.
Ei ehkä yhtä moraalitonta kuiteskaan. ;)

Ei ole omaa konetta. Kone tuli myös lainaksi samalla.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
sami_sumea
30.03.2004 17:56:56 (muokattu 30.03.2004 18:04:33)

Joku lite-versio (sun tapauksessa Cubasis) varmaan ajaisi asian ihan ok?

Ei muuten aja. Joku Toolsin LE-versio vs. mix+ on vähän eri asia kuin Cubasen halpisversiot (tjaa, uudesta SE:stä en itse asiassa tiedä).

Enivei, Cubasesta on edelleen olemassa se 285 euron eduversio.

edit: ja tuo SE:kin näyttäisi tukevan 48 audioraitaa, 5 inserttiä yms, eli se on aika varteenotettava, Thomannilla 155 egee. Ei mikään lelu.

...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)