Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Custom - Pedaalintekijöitä?
1
jipeeällä
13.04.2011 00:32:49 (muokattu 13.04.2011 00:46:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko heitä? Tarvitsisin tietynlaisen säröpedaalin (ehkä oikein putkella varustetun?) parilla melko tavanomaisella optiolla mutta yhdessä pedaalissa: Ibanez Tube Screamer 808, Proco Rat , bypass & kohtuullinen kohinaportti. Netistä löytyy kytkentäkaaviot. Tekijöitä? Ilmiantakaa :o)
 
E: Kirjoitusvirheet
 
vvaltsu
13.04.2011 06:31:55 (muokattu 13.04.2011 06:47:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäsen Insane Kane on tehnyt pedaaleja vaikka millä mitoin. Ja kun kerta kytkiksetkin löytyy, niin hyvem.
 
E: Kannattaa varmaan laittaa myös tuonne soitinrakennus- ja elektroniikkapalstalle tämä samainen kysymys.
 
Vetehinen
13.04.2011 08:22:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä kytkis on kyseessä? Kuulostaa jonkinsortin Jekyll&Hyde kloonilta tai mukaelmalta. Onko noin?
 
Tota ei hiota, siitä tulee tehdyntuntunen.
Socialite
13.04.2011 13:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.tonekorjaamo.com/
 
Jucciz
14.04.2011 00:21:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainostetaan nyt kaverin puuhastelua:
http://www.musicgarage.fi/
 
Mitä tykkäätte? Omasta mielestä ulkoisesti aika nätin näköisiä mittatilaustyöpedaaleja. Muusikoiden.netistä mies löytyy nimimerkin "Bassmonster" takaa.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
jipeeällä
14.04.2011 00:44:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvinaisen nättejä ovat, Jucciz!
 
Mulla on nupin ja muidenkin ohjaimena G-system (kestävä ja sopivan kokoinen) alumiinicasessa. En viitsisi käyttää useampaa pedaalia, vaan mielummin kaksi tarvitsemaani samaan pakettiin T.C:n viereen Wahin yläpuolelle. Olen sitä mieltä, että lankun täytyy olla mahdollisimman yksinkertainen.
Gate onkin sitten hankalampi. Tietysti T.C:n Gatea voi käyttää. Mutta katsotaan nyt.
 
McNulty
14.04.2011 01:03:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Mainostetaan nyt kaverin puuhastelua:
http://www.musicgarage.fi/
 
Mitä tykkäätte? Omasta mielestä ulkoisesti aika nätin näköisiä mittatilaustyöpedaaleja. Muusikoiden.netistä mies löytyy nimimerkin "Bassmonster" takaa.

 
Todella mageita. Tykkäsin kyllä kovasti...vielä kun jossain pääsis vähän testaan :)
 
What the fuck did I do?
Mandarax
14.04.2011 09:11:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Mainostetaan nyt kaverin puuhastelua:
http://www.musicgarage.fi/
 
Mitä tykkäätte? Omasta mielestä ulkoisesti aika nätin näköisiä mittatilaustyöpedaaleja. Muusikoiden.netistä mies löytyy nimimerkin "Bassmonster" takaa.

 
Pitää kyllä sanoa, että onpa todellakin panostettu tuohon graafiseen ulkoasuun ja myös siinä onnistuttu..! Itse en niin kovasti purkkimiehiä ole, mutta tuollaisen tekisi mieli ostaa ihan vaan silmäniloksi.
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
delarco
14.04.2011 15:16:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäslaisissa hinnoissa bassmonsterin tekeleet liikkuu?
Komeita ovat ainakin.
 
Terry Pantheras
14.04.2011 16:00:30 (muokattu 14.04.2011 16:02:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäsen Hotlicks on väsännyt mulle kuusikytkimellisen TBP-loopperin buffereineen ja TS-tyyppisen OD:n jossa on valittavissa eri moodeja 9 kpl (Keeley-mod yms...). Voin suositella. Laudasta kuva mun profiilissa sotkuisessa bändikämpässä.
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
delarco
16.04.2011 11:22:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

delarco: Minkäslaisissa hinnoissa bassmonsterin tekeleet liikkuu?
Komeita ovat ainakin.

 
Vissiin siis sen hintaisia, että jos pitää kysellä, niin ei ole varaa? :D
 
juikkipuikki
17.04.2011 19:30:34 (muokattu 17.04.2011 19:31:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jipeeällä: Harvinaisen nättejä ovat, Jucciz!
 
Mulla on nupin ja muidenkin ohjaimena G-system (kestävä ja sopivan kokoinen) alumiinicasessa. En viitsisi käyttää useampaa pedaalia, vaan mielummin kaksi tarvitsemaani samaan pakettiin T.C:n viereen Wahin yläpuolelle. Olen sitä mieltä, että lankun täytyy olla mahdollisimman yksinkertainen.
Gate onkin sitten hankalampi. Tietysti T.C:n Gatea voi käyttää. Mutta katsotaan nyt.

 
TC:n gate on ihan ok, muttei hyvä. Jos käytät g-systemin brainia siellä ground controllerin alla, niin kannattaa hankkia ISP decimator g-string. Sen hankintaa et tuu katumaan :)
 
E: TS808 ja wylde od toimii tosi hyvin g-systemin kanssa. True bypasshan pedaalien ei ole pakko olla, kun g:ssä sen asian hoitaa ne loopit.
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
jipeeällä
17.04.2011 22:12:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi ISP pitää tsekata. Kiitos!
 
juikkipuikki
20.04.2011 16:08:22 (muokattu 20.04.2011 16:12:59)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jipeeällä: Toi ISP pitää tsekata. Kiitos!
 
Kandee tsekkailla tuolta g-systemin foorumilta noita muiden lautaratkaisuita:
 
http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=71
 
Tuolta saa paljon inspiraatiota niin hyvässä kuin pahassa >:)
 
E: Tossa ton suuren gurun Laird Williamsin lauta, jossa g-stringi kans:
 
http://i307.photobucket.com/albums/ … /Laird_Williams/Rig%20Shots/PB2.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/ … /Laird_Williams/Rig%20Shots/PB3.jpg
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
Jucciz
20.04.2011 17:36:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

delarco: Minkäslaisissa hinnoissa bassmonsterin tekeleet liikkuu?
Komeita ovat ainakin.

 
Kysykää suorilta Jaskalta itteltään. Varmaan mennään ihan tapauskohtaisesti ja sen mukaan, miten työläs urakka ja minkä hintaiset osat.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
McNulty
20.04.2011 18:01:25 (muokattu 21.04.2011 16:03:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kysykää suorilta Jaskalta itteltään. Varmaan mennään ihan tapauskohtaisesti ja sen mukaan, miten työläs urakka ja minkä hintaiset osat.
 
Näin tein. Viestiä lähetelty ja katsotaan mitä hää vastailee.
Mua kiinnostais eräs vekkuli kompura :)
 
PS. Vastailipa mies nopsaa... taitaa mennä spedu tilaukseen :)
 
What the fuck did I do?
man9
20.04.2011 18:18:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä lisää puoltoääniä Jaskalle. Mulla on sen tekemä overdrive joka on tosi lämmin- ja muikeasoundinen, ja tulossa on delay jonka pitäis olla myös aika jees... Suunniteltiin kimpassa sen ominaisuuksia ja ulkonäköä, mihin oli hienoa päästä osallistumaan. Kaveri ymmärtää hienosti minkätyylinen soittaja olet ja osaa ehdottaa siihen sopivia palikoita. Ainoa huono puoli on että kalenterinsa taitaa olla aika täynnä, mutta hyväähän kannattaa odottaa.
 
AMD
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «