Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 593 94 95 96 9799 100 101 102 103
Simo78
06.12.2010 22:55:36
Lähinnä vitun huono vitsi puhua tästä bändistä kovinkaan kaupallisena, aika väärää ja kieroa musaa ollakseen sitä. Ennemmin kaiken maailman recless lovet kuuluu tuohon mainittuun kategoriaan, siis jos multa kysytään. Toisaalta mitä vitun väliä, eiköhän kaikki ihan oikealle levy-yhtiölle nauhoittavat bändit halua sitä, että levyt myy ja keikoilla käy väkeä ja sitä kautta saavat nauraa tollaisille kommenteille:-)
pt_
06.12.2010 23:03:21 (muokattu 06.12.2010 23:17:18)
Simo78: Lähinnä vitun huono vitsi puhua tästä bändistä kovinkaan kaupallisena, aika väärää ja kieroa musaa ollakseen sitä. Ennemmin kaiken maailman recless lovet kuuluu tuohon mainittuun kategoriaan, siis jos multa kysytään. Toisaalta mitä vitun väliä, eiköhän kaikki ihan oikealle levy-yhtiölle nauhoittavat bändit halua sitä, että levyt myy ja keikoilla käy väkeä ja sitä kautta saavat nauraa tollaisille kommenteille:-)

Siitä olen kanssasi aivan samaa mieltä , että recless lovet yms. ovat kaupallisia ja lisäksi aivan täyttä p**kaa
Sergei Fallinen
06.12.2010 23:11:10 (muokattu 06.12.2010 23:11:28)
PlaneettaKaravaanari: SOAD on mun mielestä musiikiltaan yksi epäkaupallisimmista mainstream-suosion saavuttaneista bändeistä.

En mä nyt ihan näinkään sanois. Alusta asti mul on ollu tunne et kundit on beatlesinsa kuunnellut. Useimmat biisit on helposti lähestyttäviä, mutta riittävän modernin kuulosia. Ne on just sopivan nopeita, lyhyitä, ja näppäriä pop-koukkuja sisältäviä, ja sikäli isompi suosio on aika ymmärrettävältä tuntunu mun mielestä.
Hazen
08.12.2010 12:56:33
Sergei Fallinen: En mä nyt ihan näinkään sanois. Alusta asti mul on ollu tunne et kundit on beatlesinsa kuunnellut. Useimmat biisit on helposti lähestyttäviä, mutta riittävän modernin kuulosia. Ne on just sopivan nopeita, lyhyitä, ja näppäriä pop-koukkuja sisältäviä, ja sikäli isompi suosio on aika ymmärrettävältä tuntunu mun mielestä.

Kyllähän se näinkin on, kappaleethan ovat tällä bändillä aika lyhyitä mutta erikoisia erottuakseen massasta. En kuitenkaan kaupallisuudesta puhu mitään, hyvä bändim.
brachycera
01.03.2011 15:11:51

Mun mielestä on vaikeeta laittaa Systemiä ja kaupallisuutta samaan lauseeseen (vaikka nyt niin teinkin)
Provinssiin pitäis päästä vaikka pakolla. Seittemänkybää ei tosta bändistä kuitenkaa ole kauheen paljon.
R.I.P gar
fiftie
01.03.2011 16:55:20
No onhan soad menestynyt yhtye toki.

Mezmerizellä vähän havaittavissa liika pop-meininki.

Soadilla on kumminkin biiseissä kantaanottoa aika rutkasti, että sinänsä ei voida puhua mistään perus mainstream-yhtyeestä, jonka lyriikat on sitä ainaista rakkaus paskaa. Kumminkin myös rankkoja kohtia löytyy, missä mennään eikä meinata. Kuten vaikka attack-kappale.
Tympee Huttunen
01.03.2011 18:33:58
brachycera: Mun mielestä on vaikeeta laittaa Systemiä ja kaupallisuutta samaan lauseeseen...Seittemänkybää ei tosta bändistä kuitenkaa ole kauheen paljon.

Olen hämilläni tästä.
SuckerPunch
01.03.2011 21:28:06
Kyllä Soad mun mielestä on aika kaupallinen bändi ku se on kuitenkin myynyt vissiin jotain parikytä miljoonaa levyä.
Sergei Fallinen
01.03.2011 22:21:48
Lastinen: Olen hämilläni tästä.

:D

täytettä
Sergei Fallinen
01.03.2011 22:25:44 (muokattu 01.03.2011 22:31:14)
fiftie: No onhan soad menestynyt yhtye toki.

Mezmerizellä vähän havaittavissa liika pop-meininki.

Soadilla on kumminkin biiseissä kantaanottoa aika rutkasti, että sinänsä ei voida puhua mistään perus mainstream-yhtyeestä, jonka lyriikat on sitä ainaista rakkaus paskaa. Kumminkin myös rankkoja kohtia löytyy, missä mennään eikä meinata. Kuten vaikka attack-kappale.

nojoo, mut jos vertaa vaik Rage against the Machineen joka on samoin kantaaottava niin kyl SOAD näistä kahdesta hyvin menestyneestä yhtyeestä mun nähdäkseni on MUSIIKKINSA puolesta selkeästi ns. "kaupallisempi" (siis en tarkota huonos mieles vaan tarkotan et popimpaa ja helpommin lähestyttävää)

ja mitä sanotuksiin tulee niin hyvin tollasta beatlesmaista nonsenseä on myös paljon, jopa niis ns. kantaaottavis biiseis
brachycera
02.03.2011 08:41:19

brachycera: Mun mielestä on vaikeeta laittaa Systemiä ja kaupallisuutta samaan lauseeseen...Seittemänkybää ei tosta bändistä kuitenkaa ole kauheen paljon.

Lastinen: Olen hämilläni tästä

Sunnuntain lippu maksaa 70 egee
R.I.P gar
Tombb@
10.03.2011 12:35:35

Nii, systemiä on pakko päästä näkemään, mutta mitä mieltä olitte muuten provinssin tämänhetkisestä kattauksesta =D
brachycera
13.04.2011 16:15:14

Ei tos näytä oikeestaan muuta olevan ku toi soad, mutta mikäs siinä jos sinne Katri Helenaa menee kuuntelemaan
Selviydyin Slayerin keikasta olen siis supermies!
meitu
13.04.2011 22:43:16

Harmittelin jo kun en pääse Provinssiin näkemään bändiä, kunnes huomasin, että soittavat näköjään myös Moskovassa, missä vietän kesäni. Piletti sinne jo plakkarissa. Odotan innolla itänaapurien konserttikäyttäytymistä!
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
pietari-poika
06.06.2011 10:57:52
Tsekkasin youtubesta soadin live-esiintymisiä tältä vuodelta, ja näyttää ihan hyvältä. Serj ei karju/huuda niin paljon kuin aikaisemmin, mutta muuten laulaa oikein hyvin ja holy mountainsissa daronkin pysyi nuotissa(!).

Löytyy youtubesta kun pistää hakuun "System Of A Down 2011 live". Noi on bootlegejä joten laatu on sikäli vähän kuraa.
Kirjoitus virhe
06.06.2011 16:41:57
pietari-poika: Tsekkasin youtubesta soadin live-esiintymisiä tältä vuodelta, ja näyttää ihan hyvältä. Serj ei karju/huuda niin paljon kuin aikaisemmin, mutta muuten laulaa oikein hyvin ja holy mountainsissa daronkin pysyi nuotissa(!).

Löytyy youtubesta kun pistää hakuun "System Of A Down 2011 live". Noi on bootlegejä joten laatu on sikäli vähän kuraa.

Joo kyllä toi meininki paremmalta näytti kun mitä jossain välissä. Mutta mitä ihmettä serjin äänelle on tapahtunut.
strophe
07.06.2011 00:56:24
Kirjoitus virhe: Joo kyllä toi meininki paremmalta näytti kun mitä jossain välissä. Mutta mitä ihmettä serjin äänelle on tapahtunut.

Keskittyy ehkä enemmän siihen nuotissa pysymiseen eikä raiskaa ääntään kolmen ensimmäisen biisin aikana?
Nyt lähtee, SAATANA! ~ Now leave me, Satan!
ramionparas
07.06.2011 10:08:44

itse katsoin tuossa muutaman rock am ring live pätkän, ihan pro kamaa..niin en huomannut mitn äänessä vikaa?...
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
DoctorAgdur
07.06.2011 10:54:05 (muokattu 07.06.2011 10:54:30)
ramionparas: itse katsoin tuossa muutaman rock am ring live pätkän, ihan pro kamaa..niin en huomannut mitn äänessä vikaa?...

Fanipojat ihmettelee ja ei ymmärrä miksi mies yli nelikymppisenä ei laulakkaan samaan tapaan karjuen, kuin vielä kymmenen vuotta nuorempana :P
"Suck my dick." -Ron Jeremy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)