Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockfield Mafia, Kokemuksia?
1
Faintheartedness
13.04.2011 11:04:36 (muokattu 13.04.2011 11:05:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin ostaa B.C. Richin ASM Zoltan Sig. mallin (Naturelli vaahterana). Onglemana siis se, että B.C. Rich käyttää monissa kitaroissaan näitä Rockfieldin mikkejä (kyseisessä otsikon mukaiset 2 Rockfield Mafiaa)? Olen kuullut niin hyviä kuin huonoja kommentteja, mutta en täysinäistä arvostelua. Joten siis, antakaa omia kokemuksia/mielipiteitä yms.
 
PS.
Jos nämä mikit ovat täyttä kuraa, niin mikä tilalle? DiMarzion D-Activatoreita olen kattellut, jos mahdollista niin antakaa niistäkin sitten omat kokemuksenne.
 
spp
13.04.2011 12:54:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tämä:
 
http://www.drumza.com/images/BCRichMockingbirdExoticElectricGuitar.jpg
 
ja en osaa sanoa mitään pahaa Rockfieldin Mafioista. Minusta mukavan rouheat ja erottelevat saundit. Tietysti makuja on monia kuin soittajiakin, joten testaamaan vaan!
 
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa
pekurides
13.04.2011 13:13:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, ei kitaraa kannata mikkien takia dumata jos muuten miellyttää.
 
Maailma on täynnä mikkejä ja suht helppo ite vaihdella sekä pitääkin vaihdella että löytää sen oman saundin!
 
Dimarziolta D-sonic on oma suosikkini.
 
duncanilta löytyy myös vaikka mitä.
 
Myös Lundgrenin ja bkp:n käämit on pirun hyviä, tosin hiukan kalliimpia mutta joka pennin arvoisia.
 
Aktiivit ovat sitten oma maailmansa ja metallin jyräämiseen hyväksi havaitut.
 
Eiku kokeilemaan vaan, pääsee sitten tännekkin kertoilemaan omia kokemuksian:==)
 
-p-
 
ATTENTION! Kitaristi hakusessa Metallin gruuvaukseen!!!
Faintheartedness
14.04.2011 10:28:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En minä ollut kitaraa jättämässä, vaan kun kitara saapuu niin meinasin vaihtaa mikit (jos eivät siis miellytä). Katson sitten kun kitara saapuu niin saatanpa laittaa tänne oman arvostelun mikeistä, ehkä jopa kitarastakin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «