Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikin kiinnitys Kumun puuvanteeseen
1
Ricce
10.04.2011 20:38:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas olette mikittänyt Kumun puuvanteisen virvelin/tomin, lattiatelineelläkin saa kikkailtua, mutta sitä ei nyt haeta.
 
Krisse82
10.04.2011 21:00:30 (muokattu 10.04.2011 21:03:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ricce: Kuinkas olette mikittänyt Kumun puuvanteisen virvelin/tomin, lattiatelineelläkin saa kikkailtua, mutta sitä ei nyt haeta.
 
Beyerdynamicin mikkejä itse käytän. Toki sen kiinnikkeen voi hommata erikseenkin. Ei tee mitään jälkiä vanteeseen. Eli Opus 66 ja 67 mikkejä salkussa.
 
Vielä linkki.
http://www.thomann.de/fi/beyerdynamic_mkv87_mikrohalterung.htm
 
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
afro
10.04.2011 23:24:06 (muokattu 10.04.2011 23:25:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ClassicWoodHoopeihin ei mene ainakaan Sennheiserin kiinnikkeet, joten olen käyttänyt e904-mikkien kanssa K&M:n adaptereita:
http://www.thomann.de/fi/km_24030_mikrofonhalterung.htm
 
Toimii muuten hyvin, mutta mikkejä ei saa yhtä lähelle kalvoa kuin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
 
Speedy
12.04.2011 15:50:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

afro: ClassicWoodHoopeihin ei mene ainakaan Sennheiserin kiinnikkeet, joten olen käyttänyt e904-mikkien kanssa K&M:n adaptereita:
http://www.thomann.de/fi/km_24030_mikrofonhalterung.htm
 
Toimii muuten hyvin, mutta mikkejä ei saa yhtä lähelle kalvoa kuin alkuperäisillä kiinnikkeillä.

 
Opuksetkaan ei mene classicceihin ihan suoraan, joko joutuu ottamaan sen muovisen pehmikkeen klipsistä pois.. Itse pyysin Pekalta muutaman millin matalammat vanteet, niin nyt mahtuu.. Opuksia tuntuu olevan aika yleisesti käytössä, niin näinpä menee sitten muidenkin mikit..=)
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
welho
12.04.2011 23:16:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ricce: Kuinkas olette mikittänyt Kumun puuvanteisen virvelin/tomin, lattiatelineelläkin saa kikkailtua, mutta sitä ei nyt haeta.
 
Noi KM:n adapterit toimii hienosti! itse oon teettänyt pariin settiin "vahvikkeet" mikkejä varten.. Kun monenlaiset hahmot mikittelee herkkiä rumpsuja kovassa kiiressä niin lastuhan siinä lentää vanteista!
uusimpaan settiin otin metallivanteet ja wrap pinnotteen ihan vaan sen takia että niillä tehdään paljon keikkaa ja ei oo siten niin arka kolhuille! Kompromissi siis=)
 
-Dr.DW-
12.04.2011 23:48:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

welho: Noi KM:n adapterit toimii hienosti! itse oon teettänyt pariin settiin "vahvikkeet" mikkejä varten.. Kun monenlaiset hahmot mikittelee herkkiä rumpsuja kovassa kiiressä niin lastuhan siinä lentää vanteista!
uusimpaan settiin otin metallivanteet ja wrap pinnotteen ihan vaan sen takia että niillä tehdään paljon keikkaa ja ei oo siten niin arka kolhuille! Kompromissi siis=)

 
Missi kun missi =P
 
Viina on viisasten juoma, vaan toimii se vähän tyhmemmälläkin.
Ricce
14.04.2011 08:07:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitääkin tilata noi kummatkin ja katsoa kumpi soveltuu omaan käyttöön parhaiten.
Kiitoksia vinkeistä :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «