Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 5104 105 106 107 108122 123 124 125 126
Funkånaut
12.04.2011 22:40:09

carlos: Kelssi ei kyllä tällä pelillä ansaitse jatkopaikkaa, ainoana valopilkkuna Ramires.

Niinpä. Syksyllä näytti viel siltä, että kaikki ois mahdollista. Eip sitten ollutkaan... Mutta kasin joukkoo kuitenski Champions Leaguessa, ei sinänsä huono.
Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori
ruusteri
12.04.2011 22:42:02
Funkonaut: ja keekin.

Korjattu oikeaan muotoon :)

Juurikin näin.

Toi Sammy Väisänen, joka puhu tossa 2008 ManU-Chelsea klipin aikana. Miten voi puhua noin tylsällä äänellä? Ei saakeli.
"Damn good coffee, and hot!"
carlos
12.04.2011 22:43:04 (muokattu 12.04.2011 22:43:27)
Funkonaut: Niinpä. Syksyllä näytti viel siltä, että kaikki ois mahdollista. Eip sitten ollutkaan... Mutta kasin joukkoo kuitenski Champions Leaguessa, ei sinänsä huono.

Eipä mua sinänsä liikuta, vaikka Chelsea ei niin menestyisikään. Ton poppoon on vaan nähnyt pelaavan niin paljon siistimpää futista - Drogban liidaamana - että ärsyttää kattella tämmöistä hengetöntä paskaa. Eihän tuolla kukaan ota minkään sortin roolia. Lampard, missä olet?

Ja tuo kasin sakkiin pääseminen on yks hailee, ei kukaan mitään puolivälierissä tippuneita muistele kuitenkaan.
by the grace of God
Secreterial
12.04.2011 22:43:42
carlos:

E: Drogba ja David Luiz kentälle kiitos. A. Colen vois singota maata kiertävälle radalle.

Saako Luiz pelata? Vai kerkeskö Benfican kanssa jo pelailla europelejä? Ihmettelin viimeksi, kun ei ollut avauksessa, mutta muistu mieleen tuo, että oisko edustuskelvoton
DJKaaos
12.04.2011 22:44:49
kozmik: Perkele, että pitikin tulla Chelsea vastaan. Ketään muuta jäljellä olevaa vastaan tippuminen ei haittaisi ollenkaan niin paljon kuin jos Chelseaa vastaan tiputaan.

Ei helvetti. Vaikka me ollaan samalla puolella, niin en kyllä ymmärrä tuollaista suhtautumista ja pelkäämistä sitten ollenkaan. Onhan tämä kova ottelupari, mutta nämä isot pelit ovat juuri sitä parhautta ja tarjoavat todella kiihottavan päänahan.
Minä olen minä.
DJKaaos
12.04.2011 22:45:10
Secreterial: Saako Luiz pelata?

Ei saa Luiz pelata.
Minä olen minä.
carlos
12.04.2011 22:45:11
Secreterial: Saako Luiz pelata? Vai kerkeskö Benfican kanssa jo pelailla europelejä? Ihmettelin viimeksi, kun ei ollut avauksessa, mutta muistu mieleen tuo, että oisko edustuskelvoton

Joo näinhän se tais olla, eihän jantteri oo penkilläkään.. Benayoun näyttäis olevan mut taitaa olla vielä puolikuntoinen.
by the grace of God
Sergei Fallinen
12.04.2011 22:45:43 (muokattu 12.04.2011 22:45:54)
Didier!

kozmik
12.04.2011 22:46:10 (muokattu 12.04.2011 22:46:35)

carlos: E: Drogba ja David Luiz kentälle kiitos. A. Colen vois singota maata kiertävälle radalle.

Eikös tuo Luiz ole estynyt? Pelannut vissiin Benficassa jo mestareiden liigaa tällä kaudella. Hyvä näin, helvatan kova pelaaja kyseessä.

Ihmettelen kyllä, että Torresin pistivät avaukseen, vaikka viikonloppuna vielä BBC:n sivuilla oli Ancelottin julistusta, että "not afraid to drop Torres". Nyt näköjään tulee Drogba kentälle, squeaky bum time jatkukoon...

E: Ja myöhässä näköjään infoni kanssa. :)
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
kozmik
12.04.2011 22:47:42

djKaaos: Ei helvetti. Vaikka me ollaan samalla puolella, niin en kyllä ymmärrä tuollaista suhtautumista ja pelkäämistä sitten ollenkaan. Onhan tämä kova ottelupari, mutta nämä isot pelit ovat juuri sitä parhautta ja tarjoavat todella kiihottavan päänahan.

Joo, mulla on vähän sellainen omaperäinen suhtautuminen asioihin. Tärkeämpää on, ettei inhokki voita, kuin että suosikki voittaa. :D Ja Chelsea on italialaisten ohella ja jopa niiden ohi se ihan ykkösinhokki.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
carlos
12.04.2011 23:12:29
Voehan vehje, helposti ja näyttävästi se Nani kaatus. Olis nyt sitten Ramires kolannu kunnolla muttaku ei edes sitä.
by the grace of God
Funkånaut
12.04.2011 23:17:38 (muokattu 12.04.2011 23:18:20)

OUJJJEEAAAHHHH!!! Nyt tästä tuli matsi! DROOGBAA!!!

E: EEEEIIIIIIHH!!!!
"Put a glide in your stride and a dip in your hip and come on up to the Mothership." - P-Funk
kozmik
12.04.2011 23:19:07

Olin jo kirjoittamassa manailuja, mutta...

PARK!!!!
Funkånaut
12.04.2011 23:31:41

Siin meni sit vikatki mahkut pokaalii tänä kautena. Parempi voitti, ei siin mitää.
"Put a glide in your stride and a dip in your hip and come on up to the Mothership." - P-Funk
carlos
12.04.2011 23:36:52
Oikea joukkue jatkoon, eikä sitä kenenkään tartte jossitella. Schalke käyttää viimeisetkin paukkunsa Interin myllytyksen kestämiseen huomenna, joten ManUn tie finaaliin on pedattu.

Rooney teki taas järkyttävän määrän duunia, Giggs oli mielestäni todella pimennossa näitä tärkeitä maalisyöttöjä lukuun ottamatta. Nani ei edes yritä päästä eroon prinsessatempuistaan... Kelssiltä toisella puoliajalla tasan Drogba osoitti olevansa kova jätkä.
by the grace of God
kozmik
12.04.2011 23:38:12

Aah. Miten nautinnollista onkaan nähdä Manun voittavan, ja miten nautinnollista nähdä Chelsean häviävän. Me likes. :)
Funkånaut
12.04.2011 23:38:58

kozmik: Aah. Miten nautinnollista onkaan nähdä Manun voittavan, ja miten nautinnollista nähdä Chelsean häviävän. Me likes. :)

Olen kuullut huonoista häviäjistä, mutta huonot voittajat... :) Ei vaa, oliha ManU selkeesti parempi tästä parista tällä kertaa.
DJKaaos
12.04.2011 23:41:33
carlos: Giggs oli mielestäni todella pimennossa näitä tärkeitä maalisyöttöjä lukuun ottamatta.

Noh, nuo ratkasevat syötöt riittää veteraanin iltapuhteeksi.

Mutta joo, tasapainoinen ja kurinalainen esitys Unitedilta ja täysin ansaitusti jatkoon. Chelsea oli tosi huono.
Minä olen minä.
Sergei Fallinen
12.04.2011 23:48:01
melkonen facepalm kyllä toi Torresin hankinta. Ja mielenkiintosta miten tulevaisuudessa, istuuko penkillä kunnes kehdataan myydäxD
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)