Secreterial 06.04.2011 23:42:40 (muokattu 06.04.2011 23:44:51) | |
---|
Kyllä tietää, mistä roskafoorumit täyttyy viimeistään aamulla! Ainakin Kaaos tietää, mitä tarkoitan :) Mutta ei siinä, hyvä on tuosta lähteä Old Traffordilla pelaamaan. 1-0 johto. Maalihan oli esityöltään loistava. Giggsin kultainen kosketus näkyi taas, ja Bosingwaa vietiin 100-0. Chelsean peli oli ekalla puoliajalla todella hermostunutta ja palloa annettiin Unitedilla ihan liikaa. Syötöt oli paskoja ja pelaajat rikkoivat melko runsaasti. Toinen puoliaika oli arvatenkin Chelsean, mutta van der Sar näytti taas muutaman loisto torjunnan. Kokonaisuudessaan hyvä peli Torres on oksettava. Kaks ihan naurettavaa filmausta; onneksi tuomari näytti korttia siitä jälkimmäisestä. Menis jo oikeasti pois. Höntsäilee menemään ja maaleja ei näy. Sitten kun tarjotaan loistavaa keskitystä, niin jannu höntsäilee 16-rajalla...50 miljoonaa ja kaverilta ole saatu vielä mitään. Valencia btw. hoiti hyvin nuo oikean laitapakin hommat, ja ainakin vahvuus riittää siihen. Jos pakko on, niin voi useamminkin peluuttaa. Deep Shadow: Thanks vielä tästäkin. En ihan vielä hahmottanut täysin ohjelman toimintaa mutta sain barcan peliä kuitenkin tsekattua. :) Sopcastia on helppo käyttää :) MyP2P:stä otat vaan sopivan sopin ja homma rulettaa. VLC media player kannattaa ladata, ja muuttaa sopin asetuksia silleen, että saat vlc:llä katsottua. Jotkut pelit on 4:3 kuvasuhteella, niin saa mukavasti muutettua 16:9 VLC:llä. Niihin asetuksiin löytyy tuolta MyP2P foorumilta ohjeita. |
DJKaaos 06.04.2011 23:50:53 | |
---|
Manchester Unitedin kannalta aivan helvetin mahtava tulos! Chelssille olisi voinut tuossa lopussa antaa rankkarin, mutta ei tällä kertaa pilli soinut. Täysin avoin pari tämä on edelleen. Minä olen minä. |
Deg 06.04.2011 23:53:49 | |
---|
djKaaos: Manchester Unitedin kannalta aivan helvetin mahtava tulos! Chelssille olisi voinut tuossa lopussa antaa rankkarin, mutta ei tällä kertaa pilli soinut. Täysin avoin pari tämä on edelleen. On tossa barcelonan 5-1 -voitossa se hyvä puoli, että nyt tuskin edes YLE kehtaa valita sitä matsia tiistain ottelukseen. Ihan varmaksi ei tosin uskalla sanoa. Sexual chocolate, baby! |
carlos 07.04.2011 00:32:23 | |
---|
by the grace of God |
Sergei Fallinen 07.04.2011 00:40:29 | |
---|
|
kozmik 07.04.2011 00:49:45 | |
---|
Erinomainen tulos, ei vaan tänään oikein hermo kestänyt pelin katsomista. Siinä ekan puoliajan lopussa, kun Chelsea oli lähellä maalintekoa, vaimokin totesi sohvalta, että "pelottavaa kun näytät ja kuulostat siltä että saat sydärin minä hetkenä hyvänsä" :D Enivei, bongasin tällaisen BBC:n keskustelupalstalta, ja ajattelin jakaa sen kanssanne. Enjoy! http://hastorresscoredforchelsea.com/"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Sergei Fallinen 07.04.2011 03:06:52 | |
---|
Näyttää aika varmalta että pelataan vielä neljä kertaa el Clasico tällä kaudella. Olisko muuten pikkusen hienoa jos Madrid häviäis kaikki? Ei pysty ajatellakaan |
Secreterial 10.04.2011 21:17:49 | |
---|
Tuli tänään krapulassa väiyttyä FA Young Cupin semi-finaalin eka osaottelu Chelsea vs. United. Pitää nostaa pari nimeä (mahdollisia avauksen miehiä) : Paul Pogba ja Larnell Cole. Molemmat keskikenttäpelaajia. Kummatkin syntyneet 1993, ja melko hyvin pelasivat. Pogba on kankeamman näkönen kuin Valencia ja Obertan yhteensä, mutta hitto mikä tekniikka kaverilla on! Hurjan hyvä tekniikka, ja taitava pallon kanssa; varmasti pääsee avaukseenkin haistelemaan. Cole pelas vähän alempana, ja komeasti napsi palloja pois. Nopea ja taitava. Hyvältä näytti muutenkin nää jannut. Sama pätee Chelsean poikiin, joista McEchran on jo ykkösmiehistössäkin pelaillut. |
losalvaros 11.04.2011 23:55:32 | |
---|
Aijai, aijai! Melkoinen tylytys Poolilta Manchesterin muovipoikia vastaan, 3-0! Andy Carrollistakin on tulossa kovaa vauhtia Kopin suosikkipoika! "It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio |
loituma 12.04.2011 16:16:30 | |
---|
Tänään pelataan englantilaisten tiukka taisto sekä jäljellä olevat 90 minuuttia Shakhtar - Barcelona -otteluparista. Shakhtarin pitäisi voittaa 4-0, jotta selviytyisivät jatkoon. Barcelona siis käytännössä jo välierissä ja todennäköisesti muutamia avainpelaajia lepuutetaan tulevia Madrid-kohtaamisia varten. Itse aion ottaa läppärin olohuoneeseen ja streamata sieltä Barcelonan pelin samalla kun seuraan telkkarista ManU - Chelsea. 90 minuuttia, 2 ottelua - mikäs sen parempaa? http://maihinnousu.net/a/1885 |
dipshit 12.04.2011 18:46:05 | |
---|
Sehän on niin, että tänään ottaa ManU turpaan oikein mallikkaasti. Kyyti on yhtä kylmää kuin jääkaapissani lymyilevät oluset, RAIRAIRAI!!! Ei jaksais enää venata. "näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man |
mla72 12.04.2011 20:51:20 | |
---|
Ja sitten sä heräät, päästät kissan ulos, vaihdat kalsarit, kiroat tajutessasi ManU:n voittaneen, nukahdat, lasket allesi ja ryhdyt miettimään Tepsin uutta logoa... Rock'n'roll all night long |
Scrobble 12.04.2011 21:21:25 | |
---|
Mitä ikinä tapahtuukin, Manu voittaa aina Kaikki meistä oli kannabis hippejä, tosin 70 luvulla, nykyään se on Out of In. -mancubus |
DJKaaos 12.04.2011 21:37:20 | |
---|
Oletettavaa on, että Chelsea tulee ryminällä heti alussa. Jotenkin tuntuu siltä, että kovin montaa maalia ei tänäänkään nähdä. Minä olen minä. |
kozmik 12.04.2011 22:24:42 | |
---|
Kyllä on squeaky bum time oikein viimeisen päälle, ei ole tainnut näin paljon jännittää sitten mm-finaalin. Perkele, että pitikin tulla Chelsea vastaan. Ketään muuta jäljellä olevaa vastaan tippuminen ei haittaisi ollenkaan niin paljon kuin jos Chelseaa vastaan tiputaan. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
carlos 12.04.2011 22:30:21 | |
---|
Jasso, se oli sitten siinä. Hyvä, että hernandez oli maalintekijä. Ottaisivat ny Drogban kentälle rynnimään toiselle puoliajalle... by the grace of God |
Funkånaut 12.04.2011 22:32:40 | |
---|
carlos: Jasso, se oli sitten siinä. Hyvä, että hernandez oli maalintekijä. Ottaisivat ny Drogban kentälle rynnimään toiselle puoliajalle... Naulan kantaa. Didi vois saada jotaki aikaa. Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori |
DJKaaos 12.04.2011 22:35:54 | |
---|
carlos: Jasso, se oli sitten siinä. Hyvä, että hernandez oli maalintekijä. Tää on auki vielä. Selssi voi rykästä pari maalia melko nopeastikin, mutta toivottavasti eivät tee ainuttakaan. Minä olen minä. |
djKaaos: Tää on auki vielä. Selssi voi rykästä pari maalia melko nopeastikin ja toivottavasti tekeekin. Korjattu oikeaan muotoon :) Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori |
carlos 12.04.2011 22:37:40 (muokattu 12.04.2011 22:39:47) | |
---|
Funkonaut: Naulan kantaa. Didi vois saada jotaki aikaa. Ei mua sinänsä Torresin kuiva kausi niin haittaa, mutta kun se ei oo ollut huono pelkästään maalinteossa vaan ihan kaikessa mitä se tuolla tekee. Harmittaa moinen, mutta miksi ihmeessä se on edelleen avauksessa... Anelkakin vois säätää sihtinsä kohdilleen, ja mikä oli hänen ratkaisunsa siinä Edwinin seikkailussa? Kova jätkä olis heittäny sieltä maaliin. Kelssi ei kyllä tällä pelillä ansaitse jatkopaikkaa, ainoana valopilkkuna Ramires. E: Drogba ja David Luiz kentälle kiitos. A. Colen vois singota maata kiertävälle radalle. by the grace of God |