Aihe: American Idol 2011
1 2 3 4 59 10 11 12 1315 16 17 18 19
Askr
12.04.2011 09:53:28
Lennu: Ei mulla riitä enää kompetenssi arvottamaan näitä, musta ne sais kaikki voittaa. Tai onhan ne jo aika pitkälti voittanukki.

Kyllä näin, sitä unohtaa että katsoo jotain kisaa ja vaan täysin viihtyy. Kaikki on niin paikallaan tässä showssa.
eino mutku
12.04.2011 10:18:30
Tässä ei tosiaan tarvi miettiä sitä että kuka laulaa huonoiten. Vaikeaa noista on yhtä suosikkia valita. Ehkä TOP5 löytyy mutta järjestystä on mahdoton sanoa kun ovat kuitenkin niin erilaisia. Caseyn ja Pian esityksiä varmaan odotan aina eniten. Jos Piasta ei saada tuolla ulkonäöllä ja lauluäänellä leivottua kansainvälisen tason artistia niin pidän sitä pienenä ihmeenä.

Eilisessä jaksossa ainoa mikä tökkäs hieman oli Laurenin Candle in the Wind vaikka sitä tuomarit kehuivatkin. Siinä alussa piano veti jotenkin jännästi niin että tuntui ensin että laulaja ei ole taimissa. Nyt kun kävin kuuntelemassa niin olihan se, mutta edelleen siitä jäi vähän jännä fiilis. Esiintyminen oli myös vähän liikaa "esiintymistä", vakavalla naamalla muuten mutta sitten lauseiden väliin muutama amerikkalaishymy ehkä vähän laskivat esityksen intensiteettiä ja antoi epävarman kuvan.

Steven heitti aika pahan siitä mekosta. Hyvä heitto mutta eihän noin voi mennä sanomaan miljoonien katsojien edessä nuorelle naiselle joka on pukua valitessaan kuitenkin miettinyt että "apuamäenvoilaittaatätämekkoakunmunjalatnäyttääsikapaksuilta" ja sitten kuitenkin uskaltautui laittamaan kun vähän stylisti rohkaisi.
Mitä opimme tästä? Emme mitään!
Folcce
12.04.2011 11:07:30 (muokattu 12.04.2011 11:14:58)
Jos Piasta ei saada tuolla ulkonäöllä ja lauluäänellä leivottua kansainvälisen tason artistia niin pidän sitä pienenä ihmeenä.

Mutta kun se on niin umpitylsä tyyppi. Laululahjathan on aivan tajuttomat. Ironistahan olisi jos se seuraavaksi vetäis Randylle sen mid tempon: "It didn't do for me, dawg" Ja Pia putoais.

Mun mielestä Haleyn ääni oli täydellinen Bennie and the Jetsiin. Raspin kanssa kannattais olla kyl varovainen mut nyt toimi. Se huutaminen kuulosti pirun hyvältä. Illan paras.
Music's my life, Moxey.
bedlam
12.04.2011 15:13:40 (muokattu 12.04.2011 15:15:36)

Haley ja Casey kyl omat suosikit edelleen. Pia on kyllä teknisesti huikaisevan virheetön, mutta muuten harmaa. Live-esityksestä ei saa oikein mitään ekstraa levyltä kuuntelemiseen verrattuna, muutakuin sen hämmästelyn että täähän kuulostaa niinkuin tää tulis levyltä.
eino mutku
12.04.2011 16:08:09
bedlam: Pia on kyllä teknisesti huikaisevan virheetön, mutta muuten harmaa. Live-esityksestä ei saa oikein mitään ekstraa levyltä kuuntelemiseen verrattuna, muutakuin sen hämmästelyn että täähän kuulostaa niinkuin tää tulis levyltä.

Onhan siinä vähän visuaalista extraa kuitenkin...ei nyt ihan mikään harmaavarpunen. Mut on se vetänyt kieltämättä liian ykspuolisesti. Jännä ettei tuottajat ole saaneet missään vaiheessa myytyä sille jotain nopeampaa biisiä.

Niin ja Jacobin biisin arri oli täyttä herkkua, vaikka raskasta sitä miestä on katsella. Silloin kun ei mene överiksi niin kuulostaa kyllä mahtavalta.
Mitä opimme tästä? Emme mitään!
Karipiirto
12.04.2011 20:01:24

Kuinkas muuten sillä, oliko nyt 2007 vai 2006 voittajalla, menee? Siis se harmaapää, joka veti kanssa kunnon meinigillä. Jotenkin tuntuu kuin olis kaveri kadonnut julkisuudesta vähin erin, mikä on aika sääli.
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Folcce
12.04.2011 22:44:06 (muokattu 13.04.2011 08:19:14)
Ei siellä kenenkään tulevaisuus menestyvänä artistina varma ole vaikka laulaisivat nyt miten hyvin. Ne on kuitenkin päässeet laulamaan maailman parhaita biisejä Beatlesistä Motowniin ja Johnin Eltoniin. Katotaan sitten kun niitä levyjä ilmestyy että onko siellä yksitoista 2000-luvun klassikkoalbumia? Aikaisempina vuosina nämä American Idol -kilpailijoiden levyt eivät ole häikäisseet. Pahoin pelkään että samoilla tuotantotiimeillä jatketaan tämänkin kauden kilpailijoiden kanssa. Joka tapauksessa, aikaisempia vuosia suuremmalla mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee.
Music's my life, Moxey.
Tellervo
13.04.2011 14:16:34
arc: Mua ei sinällään ärsytä, mutta vähän hämmentää kun siltä löytyis myös semmosta paremmalla tekniikalla syntyvää aitoa raspia ainakin mitä parissa viimeisessä vedossa on kuulunut, niin miksi pitää laittaa sitä semmosta kurlaus-saundia sekaan.

Yksi suosikeista silti.

Täsmälleen sama. Häiritsee suunnattomasti miksi pilaa suorituksensa toistelemalla sitä maneeriaan kyllästymiseen asti, kun se aito raspi kuulostaa tuhannesti paremmalta. Ärs.
"No etsä sitä oravan pyörää nää jos sä ite oot siinä! sun pitäs joskus niiku tehä jotai ite! niiku mä teen just tällast niiku reilaamist ja sitte käy capos ja harrastan thaikku ruokaa." - Schnowotski
Calliope
13.04.2011 16:07:54
Karipiirto: Kuinkas muuten sillä, oliko nyt 2007 vai 2006 voittajalla, menee? Siis se harmaapää, joka veti kanssa kunnon meinigillä. Jotenkin tuntuu kuin olis kaveri kadonnut julkisuudesta vähin erin, mikä on aika sääli.

Taylor Hicks. Oman sivun perusteella ainakin esiintymisiä pukkaa
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
arc
13.04.2011 16:36:42
Taylor Hicks. Oman sivun perusteella ainakin esiintymisiä pukkaa

On se kai silti AI:n mittakaavalla "flopannein" voittaja. Tosin sitä on tietenkin markkinoitu ihan eri suuntaan, kun noita muita. Varmasti ihan riittävä uskollinen fanikunta hänelläkin. Mutta ei mitään Bieber-ilmiötä.
Misse
13.04.2011 21:01:25
Hemmetti! Unohdin koko Idolin.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Johnny Buzz
13.04.2011 22:06:40

Tellu: Täsmälleen sama. Häiritsee suunnattomasti miksi pilaa suorituksensa toistelemalla sitä maneeriaan kyllästymiseen asti, kun se aito raspi kuulostaa tuhannesti paremmalta. Ärs.

Jesh, just tätä meinasin. Se keinotekoinen raspi on vaan niin.... keinotekoinen. :D
Lenoldinho
13.04.2011 23:32:09

Johnny Buzz: Jesh, just tätä meinasin. Se keinotekoinen raspi on vaan niin.... keinotekoinen. :D

Benny and the Jetsissä ei mua häirinnyt mutta tossa Teenage Dreamissa meni jo kyllä ärsyttävästi yli... sääli sinänsä kun se perussaundikin on Haleylla varsin kunnossa.
Mättöpiiska
14.04.2011 09:00:53
Ennen vihasin Haley:ä mutta tosiaan toi Benny and the Jets näytti, että likka osaa vetää halutessaan. Nykyään vihaan enää sitä kurlausta.

Sama homma Jamesin kanssa. Oikeastaan vihaan vain sitä kiljumista. Hyvän shownhan hän aina laittaa pystyyn.
Tympee Huttunen
14.04.2011 09:19:05
Eikö ketään ärsytä Pian "nokka pystyssä"-meininki? Tuohon lisää ne jatkuvat balladit ja teennäisen tekohymyn tuomareiden kommentteja kuunnellessa, niin paketin ärsytyskerroin on huipussaan. Toinen mikä ärsytti oli se eilen pudonnut afrikan amerikkalainen, joka jokaiseen biisiin ja jokaiseen väliin toi jotain "mustaa" meininkiä alleviivatun korostetusti. Elton John reggae-meiningillä ei oikein pudonnut ja ensimmäinen kertosäe lähti epiksessä. Ei siinä juurien korostamisessa silleen mitään väärää ole, mutta minäkin olen tummempi heinäkuussa ja vähän tuli sellainen äänienkalastelu mieleen.
Misse
14.04.2011 11:53:58
Ai Naimako sieltä ny pistettiin kotio? Yksi mun suosikeista.
Mua ärsyttää Piassa melkein kaikki. Liian hillitty ja laskelmoitu ladylike. Laulaahan se toki hienosti.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Joees
14.04.2011 12:46:59
Misse: Ai Naimako sieltä ny pistettiin kotio? Yksi mun suosikeista.
Mua ärsyttää Piassa melkein kaikki. Liian hillitty ja laskelmoitu ladylike. Laulaahan se toki hienosti.

Naima ja Thia lähtivät himaan. Harmi, diggasin Thiasta. Ei ollut liikaa koristeltua laulantaa.

Piti Piasta taikka ei, sillä tullaan tahkomaan rahaa kyllä.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Flash
14.04.2011 13:00:09

Lastinen: Eikö ketään ärsytä Pian "nokka pystyssä"-meininki? Tuohon lisää ne jatkuvat balladit ja teennäisen tekohymyn tuomareiden kommentteja kuunnellessa, niin paketin ärsytyskerroin on huipussaan.

Äh, ei se ole nokka pystyssä. Taitaa olla vaan suhteellisen ujo. Vähän hajuton ja mauton kyllä esiintyjänä. Osaa laulaa joo, mutta vois vaihteeksi näyttää muutakin osaamista. Siis lähinnä muunlaisia biisejä, kuin balladeita. Mitään koreografioita en sinällään kaipaa, mutta nykymenolla käy tylsäksi.
Live Music Is Better!
bedlam
14.04.2011 13:01:12

Äsh, spoilasin itteni vaikka jakso odottaa boksilla. Noh, Naiman tippumista olen odotellut jo pitkään että tulihan se sieltä vihdoin. Thialla oli mahtava ääni, mutta ei osaa vielä hyödyntää sitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)