Aihe: Fractal audio - Axe-FX
1 2 3 4 5118 119 120 121 122 123 124 125 126
McNulty
11.04.2011 22:32:31 (muokattu 11.04.2011 22:35:52)
Mulla ei töki tuossa Axessa muu, kuin hinta ja se ettei ole usb-väylää ja sitä kautta pultattavissa PC:n kylkeen graafiseen käyttikseen... kuten vaikkapa Gearbox ja POD X3.

Monestihan nimenomaan näissä mallintavissa koneissa keskitytään (etenkin internwebzissä) väittelemään siitä, kuulostaako se aidolta asialta vaiko ei. Tavallaan ihan aiheellinenkin väittely, jos halutaan että mallintavat laitteet kehittyvät ja paranevat. Mutta kolikolla on myös kääntöpuoli...

Mä nimittäin tykkään että POD X3:n kaikki mallinnokset EIVÄT kuulostakaan 100% tai 1:1 siltä miltä esikuvansa. Silloin sieltä löytyy uusia ja ainakin minulle OMIA soundeja. Niin enkä mä tiedä voiko koskaan kuulostaakaan esikuvaltaan, kun aidoissa asioissakin on keskenään eroja (vaikkapa joku blackface Fenkku... eihän kahta samanlaista ole olemassa). Muuntajissa on eroja, putkissa on eroja, niiden biasoinneissa on eroja, käytettävässä kaiutinrasiassa ja elementeissä on eroja jne jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mennen aina piirilevylle komponenttikohtaiseen listaukseen. Ääähh... ei se ole enää järkevää eikä palvele ketään.

Jollain mediaanilla tässä siis räpiköidään, toivottavasti ei kuitenkaan henkitoreissa ulappaa kohti. Surffaten rantaan ja silloin on hyvä meining eli kivaa!

Tahtoo sanoa sitä, että mitäpä jos joku/jotkut löytävät Axesta, PODista, Voxin Valvetronixista, Tech21 Trademarkista tai ihan mistä tahansa mallintavasta laitteesta itselleen toimivat/mieluisat soundit? Voisiko olla mahdollista että niitä soundeja tulee käytettyä siitä huolimatta, vaikka tilalle tulisi uusia malleja ja "parempia" laitteita?

Mä kuuntelen edelleen Hendrixin Are You Experienced? -levyä... vaikka sen jälkeen on tehty paljonkin hyviä biisejä ja levyjä. Siinä on kuitenkin palaset kohdallaan ja ihan oma juttunsa. Mä myös soitan edelleen perinteisellä Les Paulilla, Stratolla ja Telellä... vaikka niistäkin on tullut 5000 erilaista ja "parempaa" versiota. Miksi näin? Jos löytää itselleen hyviä juttuja, niin onko se jotenkin muilta pois? Hatuttaako muita niin suuresti, jos joku onkin löytänyt sen oman juttunsa?

Emmä tiiä... ottakaa nyt ihan iisisti. Nää on vaan musakamoja!
What the fuck did I do?
Traditional
11.04.2011 22:40:03
Soundirunkkauksella peitellään vaan taidon puutetta.
McNulty
11.04.2011 22:43:12
Traditional: Soundirunkkauksella peitellään vaan taidon puutetta.

Voi se olla sitäkin... siksi vissiin Steve Vaillakin on AXE-Fx ja G-System :)
What the fuck did I do?
Terry Pantheras
11.04.2011 22:51:02
Traditional: Soundirunkkauksella peitellään vaan taidon puutetta.

Pöh, se on vaan musiikin ja soittamisen aliharrastus ja yksi keino mielen virkeänä pitämiseksi. Joku testaajageeni tms...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
oiva tumpeloinen
11.04.2011 23:47:46
Kaukaa tulee, eikä ihan aiheeseenkaan, mutta menkööt.

Mikko L: Tää oli tapaus ainakin täällä Oulussa kun yhden ajan Dual Recto piti hämyääniä ja rätisi äänekkäästi. Olin ostanut käytettynä ja jonku ajan päästä alkoi pitään outoja ääniä ja putkien vaihtokaan ei poistanut niitä rätinöitä. Toki... saattaa olla myyntimiehen tapa välttyä turhalta työurakalta sanoa että "se pitää lähettää jenkkeihin ja kestää puoli vuotta". Se taitaa olla ihan yleistä tietoa että Mesalla kestää se puoli vuotta tehdä näitä custom-hommia ja korjauksia. Mutta tosiaan lisenssillinen korjaaja kuulostaa ainakin järkevältä ja loogiselta.

Mitenköhän yleistä tietoa tuo puolen vuoden korjausaika on? Mulla kun kävi oma Mesa jokunen vuosi sitten siellä huollossa ja koko homma otti kolmisen kuukautta. Silloin tuli myös kohtuullisen selväksi, että Levytukun kautta löytyy kyllä nupeille huoltaja, mutta Triaxikselle ei meinaa löytyä huoltajaa koko Euroopasta. Toisaalta se on semmoinen piirilevyhelvetti, etten epäilekään sitä. Mutta noissa perusnupeissa ei varmasti ole sellaista ongelmaa, etteikö taito täällä riittäisi sen korjaukseen. Varaosatkaan ei pitäisi olla Levytukulle ongelma.
Mikko L
12.04.2011 00:18:42 (muokattu 12.04.2011 00:19:36)

Grugi: soudillisesti kyllä pärjää Axelle ja muille härpättimille.

En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Olet siis kokeillut rinnakkain Axe-Fx:ää ja 11R:tä? Itsehän olen ja ne on aivan eri planeetalta ja en ala edes perustelemaan tätä väitettä koska jokainen joka niitä on kokeillut tietää ettei se ole tarpeellista. 11R on erittäin lähellä POD HD500:sta, mutta PODissa on enemmän kaappivaihtoehtoja. Ei PODissa tai 11R:ssä ole mitään vikaa, molemmat on todella hyviä, mutta Axe on ihan omalla tasollaan. Mä omistan HD500sen btw.

Wradlin: Siulla ei taida olla hajuakaan siitä mitä kommunismi on?

"Kommunismi on sosiaalis-taloudellinen tai poliittinen järjestelmä, joka ajaa luokatonta, tasa-arvoista ja yhteisomistukseen perustuvaa yhteiskuntamallia."

Jokainen sana tuossa kuvauksessa kuulostaa täysin Suomen yhteiskunnalta. Kommunismi on vain USA:n vihollinen ja koska me suomalaiset rukoillaan USA:n nimeen niin yleisajatus on että se on jotain tuhmaa ja ilkeää.

Mitä nyt Yngwie Malmsteeniin tulee niin inhoan sitä ihmistä yli kaiken. Maailman itserakkain ihminen todennäköisesti. Silti kun näin tämän haastattelun jossa hän puhuu Ruotsin ja Jenkkilän eroista, tuli huomattua vähän ns. jonkinlaisen Suomikuplan ulkopuolelle. Suomen yhteiskuntarakennehan on pöllitty aikoinaan suoraan Ruotsista jos asia ei vielä ole selvä. Katsokaapa ja miettikääpä hetki: http://www.youtube.com/watch?v=3ZiWIdgLS-Y

Huomatkaa kuinka hämmästynyt tuo haastattelija on kun Yngwie kuvaa Ruotsin yhteiskunnan rakennetta, joka on melko täsmälleen sama kuin Suomen yhteiskunta. En nyt tarkoita että Yngwie on viisas tyyppi, mutta kyllä mä oon tuossa haastattelussa hänen kanssaan samaa mieltä. Miettikää miksi ainoat Suomalaiset globaalisti menestyvät bändit hankkivat levy-yhtiöt Suomen ulkopuolelta. Miettikää miksi Nokia ei ole ollut enään pitkään aikaan Suomalainen yritys; koska se on ainoa vaihtoehto jos ne aikoo kilpailla esim. Applen kanssa.
Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen.
Lennu
12.04.2011 00:53:06

Mikko L: En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Olet siis kokeillut rinnakkain Axe-Fx:ää ja 11R:tä?

Ite en oo koklannu kumpaakaan, mutta mulla oli muutama vuosi sitten Yamahan Magic Stomp. Musta siinä oli aika muovinen soundi, ei kait nääkään siinä mielessä mitenkään eroa?
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
rokitaristi
12.04.2011 01:02:58
Lennu: Ite en oo koklannu kumpaakaan, mutta mulla oli muutama vuosi sitten Yamahan Magic Stomp. Musta siinä oli aika muovinen soundi, ei kait nääkään siinä mielessä mitenkään eroa?

Ei tietenkään. :) Jos löytää tosi vanhan BOSS GT:n niinku kolmosen vaikka niin se on edelleenkin paras soundiltaan.
Kontiak
12.04.2011 03:47:07
Mikko L: Mitä nyt Yngwie Malmsteeniin tulee niin inhoan sitä ihmistä yli kaiken. Maailman itserakkain ihminen todennäköisesti.

Olet väärässä: http://www.youtube.com/watch?v=lzO-FOx4iTg
http://www.truthinshredding.com
Grugi
12.04.2011 08:53:23 (muokattu 12.04.2011 09:14:19)
Mikko L: En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Olet siis kokeillut rinnakkain Axe-Fx:ää ja 11R:tä? Itsehän olen ja ne on aivan eri planeetalta ja en ala edes perustelemaan tätä väitettä koska jokainen joka niitä on kokeillut tietää ettei se ole tarpeellista. 11R on erittäin lähellä POD HD500:sta, mutta PODissa on enemmän kaappivaihtoehtoja. Ei PODissa tai 11R:ssä ole mitään vikaa, molemmat on todella hyviä, mutta Axe on ihan omalla tasollaan. Mä omistan HD500sen btw.

Hienoa että olet päässyt kaikkia testaamaan, ihan vaan mielenkiinnosta kysäsen että kuinka montaa kaappimallia sä tarvitset niinku ihan oikeesti? Tokihan on hyvä että valinnanvaraa löytyy.

Niin ja hei testasitko kaikkia rinnan ja minkälaisen ajan?

Olis kyllä hienoa jos joku saisi tehtyä vaikka noista kaikista kolmesta kunnollisen vertailun.
SDMF
penatuna
12.04.2011 10:50:52
Lähti Axe-Fx varaukseen. 8-12 viikkoa oli arvio ajasta tällä erää. Katsotaan pitääkö aikataulu...
Sakmongkol
12.04.2011 11:11:10
Mikko L: Mitä nyt Yngwie Malmsteeniin tulee niin inhoan sitä ihmistä yli kaiken. Maailman itserakkain ihminen todennäköisesti. Silti kun näin tämän haastattelun jossa hän puhuu Ruotsin ja Jenkkilän eroista, tuli huomattua vähän ns. jonkinlaisen Suomikuplan ulkopuolelle. Suomen yhteiskuntarakennehan on pöllitty aikoinaan suoraan Ruotsista jos asia ei vielä ole selvä. Katsokaapa ja miettikääpä hetki: http://www.youtube.com/watch?v=3ZiWIdgLS-Y

Huomatkaa kuinka hämmästynyt tuo haastattelija on kun Yngwie kuvaa Ruotsin yhteiskunnan rakennetta, joka on melko täsmälleen sama kuin Suomen yhteiskunta. En nyt tarkoita että Yngwie on viisas tyyppi, mutta kyllä mä oon tuossa haastattelussa hänen kanssaan samaa mieltä. Miettikää miksi ainoat Suomalaiset globaalisti menestyvät bändit hankkivat levy-yhtiöt Suomen ulkopuolelta. Miettikää miksi Nokia ei ole ollut enään pitkään aikaan Suomalainen yritys; koska se on ainoa vaihtoehto jos ne aikoo kilpailla esim. Applen kanssa.

USA:ssa on 'helppo' menestyä jos osaa, ja jos sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Jos ei menesty niin käy huonosti. Jenkeissä on myös esim. köyhyys, sorto, ja myös yleinen tyhmyys aika eri tasolla kuin esim. Suomessa.

Kommunismin idea on siinä että kaikkien ei tarvitse menestyä eikä tapella vauraudesta joka kapitalismissa kuitenkin lopulta päätyy aina harvalukuisen eliitin käsiin. Kommunismi on/olisi ihmiskunnalle kokonaisuutena mukavampi ratkaisu, mutta tyhmyyksissään ja ahneuksissaan ihmiskunta ei ole sitä ainakaan vielä täysin ymmärtänyt.
Mikko L
12.04.2011 11:35:40

Grugi: Hienoa että olet päässyt kaikkia testaamaan, ihan vaan mielenkiinnosta kysäsen että kuinka montaa kaappimallia sä tarvitset niinku ihan oikeesti? Tokihan on hyvä että valinnanvaraa löytyy.

Niin ja hei testasitko kaikkia rinnan ja minkälaisen ajan?

Olis kyllä hienoa jos joku saisi tehtyä vaikka noista kaikista kolmesta kunnollisen vertailun.

Periaatteessa en tarvi kuin yhden hyvän kaappimallinnoksen, ajauduin 11R:n kanssa melko nopeasti ongelmiin tämän asian kanssa. 11R:n vahvuus on mielestäni se että vahvistimen EQ-nappulat toimii eniten kuten oikeassa vahvistimissa. Se toimii ilmeisesti eniten realistisesti esim. oikein putkipäätteen kanssa. Huippu re-amppausmahdollisuus.

HD500sessa on paljon kaappeja ja oisko noin 3-4 käyttökelpoista, mutta ei välttämättä yksikään ole ihan täydellinen. HD:n suurin ongelma on tuo alapään ylikorostus. Mulla on aina bassonappi 0%-15%. Mallinnoksessa ei ole masteria vaan pelkkä etuaste gain. Tämä rajoittaa aika paljon. Esim. Marshallit perustuu suurelta osalta master gainiin. Lisäksi mainittakoon että siinä yläpäässä on vielä vähän sitä vanhaa Line6sisuutta mitä ei ole Axe-Fx:ssä tai oikeissa vahvistimissa. 11R:ssä on vähän samanlaisuutta siinä yläpäässä, mutta se on vähän erilainen ku PODissa.

Axe-Fx verrattuna näihin kahteen. Siellä on tosi paljon hyviä ja lähestulkoon täydellisiä kaappeja. Sitten vielä mahdollisuus 10kpl omiin custom kaappeihin kuten Redwirez tai Ownhammer-kaappeihin tai ihan itse tehtyjä. Efektipuoli pieksää kaikki muut markkinoilla olevat efektilaitteet. Mallinnos on toistaiseksi realistisin ja sulla on täys kontrolli aikalailla kaikesta. Voit biasoida vahvistimen ja vaihella tonestäkkejä... loppujen lopuksi luoda täysin oman vahvistimen. Niin ja vahvistinvalikoima on laajin ja mallinusten taso on korkein maailmassa. Toki se näkyy myös hinnassa ja saatavuudessa kuten ollaan huomattu.
Ukkovaari
12.04.2011 12:47:10 (muokattu 12.04.2011 12:59:08)
Mikko L: En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Olet siis kokeillut rinnakkain Axe-Fx:ää ja 11R:tä? Itsehän olen ja ne on aivan eri planeetalta ja en ala edes perustelemaan tätä väitettä koska jokainen joka niitä on kokeillut tietää ettei se ole tarpeellista. 11R on erittäin lähellä POD HD500:sta, mutta PODissa on enemmän kaappivaihtoehtoja. Ei PODissa tai 11R:ssä ole mitään vikaa, molemmat on todella hyviä, mutta Axe on ihan omalla tasollaan. Mä omistan HD500sen btw.

Mikko!

Ei millään pahalla mutta sä et ole paljoakaan testannu tuota 11r, joten vähän on sun vertailu 11r:n suhteen versus muihin vehkeisiin ns. lähtökuopissaan. kts. sun omasta viestistä lainattu alla oleva teksti, joka oli sun oma vastaus mun yhteen aikaisempaan viestiin.

Kirjoitit aikaisemmin näin:

"En mä testannut sitä 11R:ää kuin kolmisen tuntia. En siis missään nimessä käynyt läpi sen täyttä potentiaalia, mutta siinä tilanteessa olin kiinnostunut ostamaan kyseisen laitteen ja se jäi sitten ostamatta. Kuitenkin suosittelen että kokeilette sitä itse. Esim. Oulun Soitin ja Tarvikkeessa sitä voi käydä testaamassa kuten itse tein.
"
Mun kommentointia asiaan

Tuollainen 3 tunnin testaus ei ole juurikaan mitään kokemusta (tämä on vain mun mielipide) Joten mä vähän ihmettelen kun sitten vertaat 11R esim. Axeen ja kuitenkin kirjoitat ette ole läpi käyny 11r:n potentiaalia).

Tämä kokemuksen puute mulla esim. Axesta on yksi syy minkä takia en kuittale tänne mitään kommentteja juurikaan Axesta, mutta 11R.stä mulla ei ole muuta kuin pelkkää hyvää sanottavaa niin käyttöliittymän kuin soundienkin puolesta.

Ainoa moite Axen suhteen mulla on se, että sitä ei voi missään kokeilla kuten pari muutakin on tämän todennut.

Mutta joo, tämän viestin tarkoitus oli sulle Mikko komentoida ihan tuota sun tietoutta 11R:sta kun sitä välistä vertaat muihin vermeisiin kuten Axeen ja tarkoitushan ei ole mulla hyökätä kirjoituksiasi vastaan.

PS: Ihan kaikille pieni kommentti:

Olisi kiva jos pysyttäisiin asiassa, eikä kirjoittelu menis näin hemmetin villiksi.
Meinaan jos haluatte puhua vaikka eri maiden demokratiasta ym. niin sille varmaan löytyy oma fooruminsa näin vaalienkin alla ;-)

Niin ja tietty toivoisi, että kun topikki on Fractal audio - Axe-Fx niin juurikin tästä laitteesta ja sen ominaisuuksista ja soundeista ym. keskustellaan.

Eikö se ole jo nähty, että tälläiset laite vs toinen laite soundillisesti on aika turhaa pälinää varsinkin kun ne soundit on hyvinkin soittajakohtaisia makukysymyksiä.

Ja tämänkään komentointini tarkoitus ei ole hyökätä ketään vastaan vaan vähän herättää miettimään missä keskustelu menee.

Mutta mikä mä olen kellekään sanomaan mitään ja ei mun juttuja kukaan edes kuuntele :-)

Olkaahan ihmisiksi
rokitaristi
12.04.2011 13:34:34 (muokattu 12.04.2011 13:35:05)
EDIT: turha viesit...
Mikko L
12.04.2011 13:35:50 (muokattu 12.04.2011 13:44:28)

Oon soittanu 11R:llä tuon jälkeen.

Ja tosiaan nuo mun aiemmin mainitsemani mieltymykset on täysin siitä riippuvaisia miten nämä laitteet vastasi nimenomaan mun omia tarpeita. Mulle on tärkeätä että kaappimallinnukset on sillä tasolla että niitä ei tarvi EQ:tella sopimaan hyvin mixiin ja se on helvetin suuri vaatimus. Ei näitä laitteita ole välttämättä tarkoitettu toimimaan niin ja jos vaatimuksena ei ole tällainen juttu niin varmasti jokainen näistä miellyttää.

Jokainen kolmesta laitteesta kelpaisi mulle esim. live-rigiksi. Ei olisi suurempaa valittamista minkään näiden kohdalla, mutta kyllä siellä on selkeästi eräs ihan omaa tasoaan. Tämä on rehellinen mielipide. En edes omista Axe-Fx:ää tällä hetkellä ja haluaisin jälleen omistaa Axe-Fx:n.

Pahoittelut nyt tuosta mun hyökkäyksestä jälleen mutta kun joku sanoo Grugi: 11R pärjää soudillisesti kyllä Axelle ja muille härpättimille niin se kuulostaa täysin siltä että ehkä sä vaan toivot että asia on näin ja kuulostaa nimenomaan siltä ettet ole kokeillu Axe-Fx:ää. Sarjassaan: "kyllä tämä mun uusi toyota kulkee ihan yhtä lujaa kuin se uusi vitosbemari. melkein jopa paremmin kulkee ja tää on kuitenkin oranssi ja bemari vaa tuollanen musta perus" No... istuppa kerran siihen bemarin kuskin paikalle niin susta tuntuu saman tien siltä että olet batman-autossa ja olet supersankari. Ei sillä että mulla oisi mitään toyotaa vastaan. :D

Tottakai ei ole yksistään yhtä hyvää soundia joka miellyttää kaikkien korvia, mutta tässä ei ole edes siitä kysymys. Axe-Fx foorumille tulee viikottain jäseniä jotka kokeilivat Axea ja myi 11R:n pois ja alkoi säästää Axe-Fx:ää varten. Lukekaapa HD500 foorumia ja todetkaa kuinka lähes jokainen keskustelu tuntuu päättyvän siihen että väki päättää tilata Axe-Fx:n. Tilastot puhuu puolestaan.

EDIT: niin ja vielä sellainen lisä mitä kaikki ei välttämättä halua kuulla, mutta loppujen lopuksi se on täysin omasta soittotatsista kiinni kuinka hyvältä vahvistin kuulostaa. ei voi olettaa että kun ostaa Axe-Fx:n niin sillä pystyy soittamaan suoraan jotain Periphery-juttuja kun siinä on se sama soundi. Kyllä se sormista lähtee. Itse pistin just tuon mun HD500 clipin Axe-pojille ja sanoivat että se ei kuulosta millään tavalla huonommalta kuin Axe-Fx ja sitten pojat alkoi pohtimaan että myydäänkö ebayssä kitaristeille vaihtosormia. :)
Grugi
12.04.2011 14:58:00
Mikko L: Oon soittanu 11R:llä tuon jälkeen.

Pahoittelut nyt tuosta mun hyökkäyksestä jälleen mutta kun joku sanoo Grugi: 11R pärjää soudillisesti kyllä Axelle ja muille härpättimille niin se kuulostaa täysin siltä että ehkä sä vaan toivot että asia on näin ja kuulostaa nimenomaan siltä ettet ole kokeillu Axe-Fx:ää. Sarjassaan: "kyllä tämä mun uusi toyota kulkee ihan yhtä lujaa kuin se uusi vitosbemari. melkein jopa paremmin kulkee ja tää on kuitenkin oranssi ja bemari vaa tuollanen musta perus" No... istuppa kerran siihen bemarin kuskin paikalle niin susta tuntuu saman tien siltä että olet batman-autossa ja olet supersankari. Ei sillä että mulla oisi mitään toyotaa vastaan. :D

EDIT: niin ja vielä sellainen lisä mitä kaikki ei välttämättä halua kuulla, mutta loppujen lopuksi se on täysin omasta soittotatsista kiinni kuinka hyvältä vahvistin kuulostaa. ei voi olettaa että kun ostaa Axe-Fx:n niin sillä pystyy soittamaan suoraan jotain Periphery-juttuja kun siinä on se sama soundi. Kyllä se sormista lähtee. Itse pistin just tuon mun HD500 clipin Axe-pojille ja sanoivat että se ei kuulosta millään tavalla huonommalta kuin Axe-Fx ja sitten pojat alkoi pohtimaan että myydäänkö ebayssä kitaristeille vaihtosormia. :)

Hieman ristiriitaista tää sun sanominen, soundi lähtee sormista ja se määrittelee kuinka hyvältä vahvistin kuulostaa. Sama pätee kyllä aika pitkälti näissäkin laitteissa soundi lähtee kyllä osittain sormista, silti julistat että minun mielipiteeni on täysin väärä. "Itse pistin just tuon mun HD500 clipin Axe-pojille ja sanoivat että se ei kuulosta millään tavalla huonommalta kuin Axe-Fx" Tästä saa sitten sen kuvan että miksi ihmeessä ostaa Axe-Fx jos kerran huomattavasti edullisempi POD HD on soundillisesti yhtä hyvä? Kuten sanottu Axen soundeihin olen joutunut tutustumaan vain netin kautta ja sillä saralla verrattuna 11R soundimaailmaan en ole vieläkään kokenut tuota Axea soundillisesti ylivertaiseksi. Kukin käsittelee sen parhaan soundin ihan itse ja siihen voi olla mahdotonta kenenkään muun mennä sanomaan mikä se "Paras" soundi on. Axea en ole kertaakaan sanonut huonoksi tai soundillisestikkaan huonoksi olen vain todennut että se ei ole soundillisesti ylivertainen. PS miksi minun mielipide olisi yhtään vähempiarvoinen kuin sinun? Kuitenkin tässä on kyse aika paljon juuri mielipide asioista.
SDMF
Snapo
12.04.2011 15:12:19
Grugi: PS miksi minun mielipide olisi yhtään vähempiarvoinen kuin sinun?

Mitä tätä oon seurannut alkumetreiltä asti niin et ole ainut, joka on ihmetellyt ihan samaa ;)
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Sakmongkol
12.04.2011 15:58:11
rokitaristi: No onhan tuossa selkeä ero. Mikko L on kokeillut näitä kaikkia laitteita ja juurikin Axe-Fx:ää ja te ette. Lisäksi Mikko on laittanut monta erittäin hyvää saundinäytettä ja kukaan muu täällä ei laita mitään näytteitä. Mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä teidän ajatuksesta siitä mikä on hyvä saundi.

Ja Mikko saa ilmeisesti rahaa siitä että se kehuu Axea. Tai ainakin pitäisi saada, en tiedä kuinka jaksaa muuten.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)