Aihe: Foo Fighters
1 2 3 4 525 26 27 28 2950 51 52 53 54
jannu
02.04.2011 12:37:40
FrankComa: Ihan hyvältä kuulostaa, kun vertaa muutamiin edellisiin lättyihin. Vähän paikkapaikoin mitään sanomatonta, mutta kokonaisuus on ihan ok.

Kylläpä kuulostaa aivan helvetin houkuttelevalta. :D
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
chico_miguel
02.04.2011 13:48:55
Mä tykkään ihan hitosti. Tuhat kertaa parempi kuin edellinen pilluilulevy.
Mun suosikit:
* Bridge Burning
* White Limo
* Walk
"Eres tú cabron hijo de puta"
stratocaster
02.04.2011 14:00:44
chico_miguel: Mä tykkään ihan hitosti. Tuhat kertaa parempi kuin edellinen pilluilulevy.
Mun suosikit:
* Bridge Burning
* White Limo
* Walk

Samaa mieltä! Todella hieno levy! Ainoastaan Dear Rosemary ja Arlandria ei oikein vielä aukea! Mutta muuten maukasta settiä.
Terve
Drool
02.04.2011 22:34:52
On tää ihan törkeen hyvä levy. Menee ostoon ehdottomasti.
FrankComa
03.04.2011 10:36:26
jannu: Kylläpä kuulostaa aivan helvetin houkuttelevalta. :D

: ) pointti oli et levy on parempi kun pari edellistä, mutta ei yllä ihan parin ekan tasolle....mut sellanen perus hyvä lätty.
Give The Mule What He Wants!
Skebameizi
03.04.2011 10:42:21

Bridge Burning, Dear Rosemary ja These Days kolisee näin kolmannella kierroksella. I Should Have Known oikeastaan ainoa biisi, joka ei ole avautunut sitten yhtään...
www.myspace.com/nemecicband www.myspace.com/neverendfinland
Cathi777
03.04.2011 11:44:36

FrankComa: : ) pointti oli et levy on parempi kun pari edellistä, mutta ei yllä ihan parin ekan tasolle....mut sellanen perus hyvä lätty.

Mä en kyllä ymmärrä edellisen levyn vähättelyä ollenkaan. Minusta paras Foo Fighters levy ja ensimmäisen kerran suhteellisen ehjä kokonaisuus. Yleensä FF:n levyillä puolet biiseistä on täyttä tuubaa, mutta edellisellä levyllä ei sellaista fiilistä tullut ollenkaan.
Only pop music can break my heart...
Skebameizi
03.04.2011 13:45:59

Cathi777: Mä en kyllä ymmärrä edellisen levyn vähättelyä ollenkaan. Minusta paras Foo Fighters levy ja ensimmäisen kerran suhteellisen ehjä kokonaisuus. Yleensä FF:n levyillä puolet biiseistä on täyttä tuubaa, mutta edellisellä levyllä ei sellaista fiilistä tullut ollenkaan.

Mä tykkään kanssa. 3 ekan rypistyksen jälkeen ESP&G taantuu vähän turhan AOR-himmailuksi, mutta hyvä kiekko se silti on.
www.myspace.com/nemecicband www.myspace.com/neverendfinland
Painajaismainen
04.04.2011 09:26:06
Hemmetti kun kuumottelisi kuunnella jo, mutta päätin, etten kuuntele ennen ilmestymistä muuta kun noi sinkkubiisit. Tänne ketjuun kurkkaaminen ei kyllä auttanut yhtään tukemaan päätöstäni, mutta sinnittelen vielä. :)
alanko
04.04.2011 13:16:36
Eka kuuntelun jälkeen Dear Rosemary ja Arlandria jäi selkeästi parhaina mieleen. Varsinkin tuo Arlandria, tykkäsin kovasti. Kokonaisuutena en oo vielä ihan varma. Mutta on tää parempi minun mielestä kuin monet FF levyt...
lukethesis
05.04.2011 09:44:55
Hitto mä en kyllä jaksa tota Grohlin "huutolaulua" enää. Ei vissiin oikein rahkeet riitä muuhun kaiken näiden vuosien kiljumisen jälkeen (tai no, kyllä noista "suvantopaikoista" kuulee että onhan siellä muutakin sävyä...)?

Ja voiko olla mahdollista, että "Rope" on tän levyn paras biisi?? Vai onko toi singleytys vaan saanut sen niin vahvasti tajuntaan? Olen nyt kuunnellut tän levyn pari kertaa (olen muutenkin aika casual -Foo-kuuntelija), ja mulle ei sen lisäksi jää kyllä mieleen kun "These Days" ja toi liki röyhkeän yksinkertaisen popahtava "Arlandria".

"White Limo" saa mut liki raivon partaalle. ;)
Kre-per
05.04.2011 11:59:21 (muokattu 05.04.2011 11:59:53)
lukethesis: Hitto mä en kyllä jaksa tota Grohlin "huutolaulua" enää. Ei vissiin oikein rahkeet riitä muuhun kaiken näiden vuosien kiljumisen jälkeen (tai no, kyllä noista "suvantopaikoista" kuulee että onhan siellä muutakin sävyä...)?

Kaipa siinä jotain perää voi ollakin, eihän se ääni livenä oo kestäny noita huutoja oikeen ikinä ja noi "huutolaulut" on kevyempi varmaan vetää.

Ja voiko olla mahdollista, että "Rope" on tän levyn paras biisi?? Vai onko toi singleytys vaan saanut sen niin vahvasti tajuntaan? Olen nyt kuunnellut tän levyn pari kertaa (olen muutenkin aika casual -Foo-kuuntelija), ja mulle ei sen lisäksi jää kyllä mieleen kun "These Days" ja toi liki röyhkeän yksinkertaisen popahtava "Arlandria".

"White Limo" saa mut liki raivon partaalle. ;)

Ei se väärin oo. Jengi kuuntelee tätäkin bändiä eri syistä. Siinä on kuitenkin selkeesti kuultavissa vaikutteista grungesta, hardcoresta, poppipunkista ja 70-luvun rokista. Yks tykkää äidistä ja mitensenyoli.
If Columbus had a Sat Nav, America wouldnt exist.
wino
09.04.2011 16:01:56
Davea on haukuttu läskiksi täälläkin niin katoin noita uusimpia haastatteluja niin mies on selvästi laihtunut ja levykin kuulostaa jo paremmalle kun useamman kerran kuuntelee.
Räbbänä
09.04.2011 17:07:30
Mikähän muovimainen lipuke tuolta Wasting Light kansivihkosen välistä tipahti? About peukalon kokoinen, toiselta puolelta mattamusta ja toiselta kiiltävän ruskea.

Röytö vai jokin tarkoituskin tuolla?
"Taas täällä riehuu joku saatanan urpo, onko se Mahe vai sittenkin Turpo? Paskaa ei sentään taivaalta sada, sitä on kuitenkin täynnä jo dada." -armadillo
aivokuolio
09.04.2011 17:47:08
wino: Davea on haukuttu läskiksi täälläkin niin katoin noita uusimpia haastatteluja niin mies on selvästi laihtunut ja levykin kuulostaa jo paremmalle kun useamman kerran kuuntelee.

Ettei ois Dave vaan ite asialla tässä!
karpaasimainen
09.04.2011 20:02:19
Rumban arvio: http://www.rumba.fi/arviossa-foo-fi … lleen-siina-se-myos-onnistuu-20548/

The Wrecking Queens arvioi samalla saitilla levyn vähän aikaisemmin, rokkarikollegoille upposi paremmin: http://www.rumba.fi/artistiarvio-mi … o-fightersin-uudesta-levysta-20050/
PlaneettaKaravaanari
09.04.2011 20:31:50
Räbbänä: Mikähän muovimainen lipuke tuolta Wasting Light kansivihkosen välistä tipahti? About peukalon kokoinen, toiselta puolelta mattamusta ja toiselta kiiltävän ruskea.

Röytö vai jokin tarkoituskin tuolla?

Jep joidenkin levyjen mukana tulee palanen alkuperäisistä nauhoista (levy nauhoitettiin nauhalle). Eli siinä on aito pala Daven garagesta.
ramionparas
09.04.2011 21:38:03

oli kyl aika yllätys toi palanen :D melkein olin jo heittämässä roskiin..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
fuzzgun
12.04.2011 02:48:18
Ei juuri vakuuta ainakaan vielä toi Wasting Light. Tasapaksua tavaraa, voi olla et livenä toimii mut ei tätä levyltä oikein jaksa kuunnella. Neil Peart-ridekomppi Ropen choruksessa ja Bob Mouldin laulut Dear Rosemaryssa tais olla levyn kohokohdat. No, todennäköisesti keikalla oon silti aivan pähkinöinä.
"Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)