Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 544 45 46 47 4861 62 63 64 65
Tande
10.04.2011 19:36:09
Jotenkin tuo iskelmäteema tuntuu lähinnä huonolta vitsiltä. Ei minulla sinänsä ole mitään iskelmää vastaan, mutta Idolsin kaltaisessa ohjelmassa...

Ei tätä voi Amerikan versioon edes verrata.
Anteeksi.
Bluesmies
10.04.2011 19:48:28
Iskelmäteema :----------------------D
FatSam
10.04.2011 20:02:48

Tande: Jotenkin tuo iskelmäteema tuntuu lähinnä huonolta vitsiltä. Ei minulla sinänsä ole mitään iskelmää vastaan, mutta Idolsin kaltaisessa ohjelmassa...

Ei tätä voi Amerikan versioon edes verrata.

No ei voi. Mutta on tää silti jotain ihan kaameeta joka tasolla. Onko noita "tuomareita" kielletty sanomasta mitään omia mielipiteitä vai onko ne vaan tommosia "läsnäläsnä" "teit siitä oman".
Kimmo72
10.04.2011 20:13:35
Tämmöset teemat on ihan hanurista. Mun mielestä tässä vaiheessa jokainen sais laulaa mitä huvittaa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Misse
10.04.2011 20:15:14
Luulen että tuomareille on annettu käsky tai ovat muuten päättäneet olla "neutraaleja" ja tasapuolisen positiivisia kaikille. Ei toi muuten oo mahdollista. Tuo äskeinen mimmi ei tehnyt yhtään omaansa Koivuniemen biisistä vaan tuntu että yritti vaan matkia eikä kukaan maininnut siitä.

Tota äänestyssysteemiä on pakko purnata, vaikkei oo aikomusta koskaan ollutkaan äänestää. Minkä ihmeen takia äänestys ei ala vasta vikan veisaajan jälkeen??
Allekirjoitus ja nimen selvennys
JCM
10.04.2011 20:23:56

Misse: Luulen että tuomareille on annettu käsky tai ovat muuten päättäneet olla "neutraaleja" ja tasapuolisen positiivisia kaikille. Ei toi muuten oo mahdollista. Tuo äskeinen mimmi ei tehnyt yhtään omaansa Koivuniemen biisistä vaan tuntu että yritti vaan matkia eikä kukaan maininnut siitä.

No tottakai on käsketty. Eihän kohderyhmälle haluta antaa sellaista viestiä, että nää vetää huonosti: niiden pitää myydä. Siksi on kehuttava.

Tota äänestyssysteemiä on pakko purnata, vaikkei oo aikomusta koskaan ollutkaan äänestää. Minkä ihmeen takia äänestys ei ala vasta vikan veisaajan jälkeen??

Samaa oon ihmetellyt. Epäreilu systeemi sinänsä. Organisoitu massa-äänestys on helpompi järjestää eka vetäjälle, koska on enemmän aikaa antaa ääniä. Vaikka en yhtään oikeasti ihmettelisi, että voittaja olisi jo valittu.
Meadow
10.04.2011 20:27:50
Misse: Minkä ihmeen takia äänestys ei ala vasta vikan veisaajan jälkeen??

Rahan takia.
markkuliini
10.04.2011 20:35:11

Mitä hittoa! Eihän tuo Ilpo ole mikään rokkari. Laulaa tätä matskua ihan hienosti! Ja siis paljon paremmin kuin sitä huutomatskua.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Tympee Huttunen
10.04.2011 20:38:39 (muokattu 10.04.2011 20:39:14)
En tiedä, olenko liian vanhaksi tullut tai jotain, mutta tämä oli biisien ja esitysten myötä minusta paras tämän vuoden Idols-jakso:) Hyvä muistutus, että iskelmä on muutakin kuin halpaa poptori-kamaa.
markkuliini
10.04.2011 20:41:09

Lastinen: En tiedä, olenko liian vanhaksi tullut tai jotain, mutta tämä oli biisien ja esitysten myötä minusta paras tämän vuoden Idols-jakso:) Hyvä muistutus, että iskelmä on muutakin kuin halpaa poptori-kamaa.

Mulla varmaan sama. Joskin en nähnyt kuin HennaRiikan, Martin ja Ilpon, mutta kaikki niistä veti mun mielestä aika jees. Joskin mä diggaan aina kuunnella suomen kieltä laulettuna mielummin kuin engalntia joten siitäkin johtuu.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
DJKaaos
10.04.2011 20:41:17
markkuliini: Mitä hittoa! Eihän tuo Ilpo ole mikään rokkari. Laulaa tätä matskua ihan hienosti! Ja siis paljon paremmin kuin sitä huutomatskua.

Hienosti veti kyllä! Kevyesti illan parasta antia.
Minä olen minä.
Rhapa
10.04.2011 20:43:58
djKaaos: Hienosti veti kyllä! Kevyesti illan parasta antia.

Kyllä Martti vetäisi ihan selkeästi illan parhaan. Iskelmäteema oli parasta, mitä suomen idolsille olisi voinut tapahtua. Vittu, bigbandit jääkööt jenkkeihin.

Jos nyt ei hennariikka putoa, niin voi voi...
Tupuna
10.04.2011 20:45:13
markkuliini: Mitä hittoa! Eihän tuo Ilpo ole mikään rokkari. Laulaa tätä matskua ihan hienosti! Ja siis paljon paremmin kuin sitä huutomatskua.

Oli kyllä törkeen hieno veto Ilpolta. Toivottavasti pääsee jatkoon, biisivalinnankin takia.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Wradlin
10.04.2011 20:46:08
Nyt on mtv3:lla / iltapsklehdillä mahdollisuus tehdä lööppi "Suosikkijuontaja kähmi suosikkijuontajan rintoja suorassa lähetyksessä"... =D

Mutta tosiaan, tuo Ilpo lauloi kyllä iskelmää paljon paremmin mitä rockia. Tosin ulkoinen olemus oli enemmän rock tällä kertaa.

En oo seurannut kuin nämä kaks finaalia, mutta eiköhän tuon skaban vie joko Stina tai Ilpo.
Misse
10.04.2011 20:46:52
JCM: Vaikka en yhtään oikeasti ihmettelisi, että voittaja olisi jo valittu.

Juu, enpä minäkään. Helppohan noista on valkata se, jonka levyn kansikuva tulee myymään eniten. ;)

Ja Ilipo veteli oikein hyvin tänään, ei siinä mitään. Ei niin jalat alta vievästi kuin Ville Valo aikanaan Glendoraa Agentsien kanssa, mutta sinne päin.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Tupuna
10.04.2011 20:48:41
Misse: Juu, enpä minäkään. Helppohan noista on valkata se, jonka levyn kansikuva tulee myymään eniten. ;)

Ja Ilipo veteli oikein hyvin tänään, ei siinä mitään. Ei niin jalat alta vievästi kuin Ville Valo aikanaan Glendoraa Agentsien kanssa, mutta sinne päin.

Mulle tuli muuten myös vähän mieleen 21-vuotiaan Ville Valon Laulava sydän -ohjelman vedot Agentsin kanssa. Ja ne on hyviä ne.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Askr
10.04.2011 20:48:56
Pääsin mukaan vasta Hennariikasta, mutta jo näiden kahden perusteella minustakin tuntuu, että iskelmä-teema taisi sopia näille kisaajille parhaiten.
novo
10.04.2011 20:53:38
Eisssssssssääääääääääh, Hennariikka jatkossa :///////////////
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
nappero
10.04.2011 20:55:18

Yleisö ainakin on innoissaan. Perkkll... Mutta onneks Hennariikka jatkaa. Ali tippuu. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)