Aihe: Bilebändi
1 2
Anonymous-jazz
09.04.2011 00:34:55 (muokattu 09.04.2011 00:35:03)

Isotalo: Ohjelmisto on yleensä Robbie Williams-Madonna-Summer of 69-Levoton T.-kaikkee tällaista noin rankasti tiivistettynä. Siis ohjelmisto on poppia, rockia, discoa. Sieltä 60-luvulta tähän päivään.

Se on just sitä...
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
KoskPaavo
09.04.2011 03:35:21 (muokattu 09.04.2011 03:36:41)
Kaipa sekin just sitä mitä just se kokoonpano haluaa. Perusformu lienee joka hemmon kaalissa, mitäpä tuosta. Jo kymmenen vuoden ikähaarukka ratkaisee visiot.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
09.04.2011 06:46:41
Anonymous-jazz: Yks juttu mitä oon aina ihmetellyt näissä bilebändeissä on usein se miten bändin sisällä musiikkimaku menee usein jopa ohjelmiston edelle. Missä bändissä saattaa olla yksi rautalanka diggari. Jonka mielestä joka biisin tulisi olla vain ja ainoastaan rautalankaa.

Häävieraista sitten harvat haluavat vain rautalankaa.

Joo ja ei se mene läheskään aina iänkään mukaan
ja olispa tylsää jos koko ilta soitettaisiin vain bilemusaa, rautalankaa (ilman laulua), wanhaa tanssimusiikkia etc.
Tuskin juhlaväkikään tykkäisi näin rajoittuneesta ohjelmistosta?
Ukko
09.04.2011 10:23:28

Tankero: Lamppuja on hyvä olla myös paljon.

Valaistus on yksi hyvä tunnelman luoja kaiken muun ohella.
COVS jäsen nro 6
Ukko
09.04.2011 10:24:58

Lennu: Toivottavasti ei.

Mutta uppoo kummasti kaiken ikäisiin.
COVS jäsen nro 6
DJ Mambo
09.04.2011 10:38:38 (muokattu 09.04.2011 10:41:00)
http://www.youtube.com/watch?v=iGw391VY-ps

http://www.youtube.com/watch?v=vShA9ERN_r8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=AHoYdAiRIfI&feature=related

Jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä.

Toisille tanssibändi merkitsee Röyksoppia, toisille Sinitaivasta.

E: en kirjoittanut youtube-palstalle tarkoituksella. Jos puhutaan musiikista, käyttäkäämme audiota sanojen sijasta.
EP
09.04.2011 11:26:09 (muokattu 09.04.2011 11:26:38)
Ukko: Mutta uppoo kummasti kaiken ikäisiin.

Jep, sen on pakko upota ("nyt on bileet ja pidetään hauskaa, stana!!")! :D
Lennu
09.04.2011 11:44:21

EP: Jep, sen on pakko upota ("nyt on bileet ja pidetään hauskaa, stana!!")! :D

Se on ihan siitä tilaajasta kiinni, jos se haluaa bilebändin. Ei tansseihin varmaan kannata tilata bilebändiä. Ei se sen bändin vika ole, jos heidät kerran on tilattu bilebändiksi.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
Anonymous-jazz
09.04.2011 13:48:39

Ukko: Valaistus on yksi hyvä tunnelman luoja kaiken muun ohella.

Joku bändin soittajakin voi olla myös valaistunut :) Ainakin täällä ollaan ja siinä ei ole lamppujen kanssa mitään tekemistä :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
walttoni
09.04.2011 15:02:58
Aika matala kynnys monilla nimittää itseään bilebändiksi.
COVS2.
Lennu
09.04.2011 15:09:38

walttoni: Aika matala kynnys monilla nimittää itseään bilebändiksi.

O. Me sanotaan ittiämme koverbändiksi. Ne bileet kun on toisinaan vähän niin ja näin.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
Lyyki
09.04.2011 16:01:24
Bilebändi on kyllä bändin itse tai ohjelmatoimiston keksimä lisämääre bändin nimelle. Tuskin sillä musiikkiin mitään rajoja vedetään vaan enemmänkin tyyliin jolla se syljetään yleisöön. Just savu, valot, hypyttävä musiikki kuuluu olennaisesti asiaan.

Voikohan bilebändissä olla muuten haitari? Tai hei, siihenhän vois kytkeä savukoneen ja palkeilla puhallella ympäri salia soittamatta mitään. Whoaaa mikä show
rintapek
09.04.2011 16:57:28

Lyyki:
Voikohan bilebändissä olla muuten haitari?

Totta munassa voi, kuka muka kieltää? Lainaan jonkun allekirjoitusta, mut "been there, done that, dont ask."
One kind of music only - the good kind
Lennu
09.04.2011 19:19:59

Lyyki: Bilebändi on kyllä bändin itse tai ohjelmatoimiston keksimä lisämääre bändin nimelle. Tuskin sillä musiikkiin mitään rajoja vedetään vaan enemmänkin tyyliin jolla se syljetään yleisöön. Just savu, valot, hypyttävä musiikki kuuluu olennaisesti asiaan.

Voikohan bilebändissä olla muuten haitari? Tai hei, siihenhän vois kytkeä savukoneen ja palkeilla puhallella ympäri salia soittamatta mitään. Whoaaa mikä show

Meitin bilebändin mieslaulajalla on haitarioptio. Ei kulje normi bilekeikoilla mukana, mutta jos pyyntiä tulee haitarimusasta, niin semmosta on sitten saaman. Kitaraosastosta pudotetaan silloin möykkää ja osallistujia pois. Oikeastaan meitin ryhmä on loppupelissä aika fleksiibeli, ja mun rajallisella ymmärryksellä jopa joskus ihan uskottavasti.
baron
09.04.2011 19:23:38

Lyyki: Voikohan bilebändissä olla muuten haitari?

Paras bilebändi jonka mä oon nähnyt oli kokoonpanoltaan viulu, haitari ja kontrabasso. Ja kyllä toimi!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Anonymous-jazz
09.04.2011 20:16:48 (muokattu 09.04.2011 20:17:20)

baron: Paras bilebändi jonka mä oon nähnyt oli kokoonpanoltaan viulu, haitari ja kontrabasso. Ja kyllä toimi!

Duo Tarja ja Tahdikkaat ?
EP
09.04.2011 20:42:45
Anonymous-jazz: Duo Tarja ja Tahdikkaat ?

Kuinkas tuosta duon saa kun on kolme soitinta?
Ja hienoja akustisia soittimia ovatkin, ei tarvita vahvistimiakaan välttämättä.
half
09.04.2011 21:36:05
EP: Kuinkas tuosta duon saa kun on kolme soitinta?
Ja hienoja akustisia soittimia ovatkin, ei tarvita vahvistimiakaan välttämättä.

Tarha sekä kaksi tahdikasta, luulisin.
http://fb.me/QvZyMv3g
EP
10.04.2011 00:47:28
half: Tarha sekä kaksi tahdikasta, luulisin.

Ei muuten onnistu! : )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)