Aihe: American Idol 2011
1 2 3 4 58 9 10 11 1215 16 17 18 19
poppamies
08.04.2011 17:47:27

Folcce: Okei. No ehkä Scotty on laulajana heikoin lenkki. Mut en voi laskea vapaamatkustajaks kun vetää countrya joka kerta, aijai! Samasta syystä monta parempaa laulajaa putoaa ennen Scottya, luulisin. Amerikassa kun ollaan.

Nå eihän tuo oo mikään triathlon tai kymmenottelu. Jokainen tekee sen minkä osaa parhaiten. Scotty on hyvä laulaan countrya. Ei siihen oo kaikista.
G strings are for strippers
carlos
09.04.2011 00:09:56
poppamies: Nå eihän tuo oo mikään triathlon tai kymmenottelu. Jokainen tekee sen minkä osaa parhaiten. Scotty on hyvä laulaan countrya. Ei siihen oo kaikista.

En halua spoilata, mutta osaa se vetää vähän muutakin. Meikä ainakin diggaa julmetusti, tosi komeen kuulosta ku se laulaa matalalta. Viskiä kymmenen vuotta ni voi mennä Laneganin oppipojaksi.
by the grace of God
JCM
09.04.2011 09:44:24

poppamies: Nå eihän tuo oo mikään triathlon tai kymmenottelu. Jokainen tekee sen minkä osaa parhaiten. Scotty on hyvä laulaan countrya. Ei siihen oo kaikista.

Scotty laulaa kyllä pirun hyvin, ja se matala rekisteri lähtee ihan hemmetin komeasti, se yllättää joka kerta. Mutta ei Scotty tuu tätä kisaa voittamaan.

Paul on ihan kurko, ja mielelläni näkisin jopa voittajana. On nuo kaikki kyllä niin pirun hyviä, että vetoa en lähtisi herkästi lyömään.
poppamies
09.04.2011 10:07:55

JCM: Scotty laulaa kyllä pirun hyvin, ja se matala rekisteri lähtee ihan hemmetin komeasti, se yllättää joka kerta. Mutta ei Scotty tuu tätä kisaa voittamaan.

Paul on ihan kurko, ja mielelläni näkisin jopa voittajana. On nuo kaikki kyllä niin pirun hyviä, että vetoa en lähtisi herkästi lyömään.

Pojista ainakin Jacob, Paul ja Scotty voi katsoa hankkineensa ammatin ställä reissulla. Miksei Stefanokin. Miksei kaikki 11 semifinalistia. Ei sillä voittajalla niin väliä.
JCM
09.04.2011 10:21:14

poppamies: Pojista ainakin Jacob, Paul ja Scotty voi katsoa hankkineensa ammatin ställä reissulla. Miksei Stefanokin. Miksei kaikki 11 semifinalistia. Ei sillä voittajalla niin väliä.

Pakko on kyllä myöntää, että tuon jengin taso heilahtaa meikäläisen arviointiasteikon yli ja korkealta. Ei riitä ymmärrys enää erottelemaan paremmuutta.
Folcce
10.04.2011 16:10:19 (muokattu 10.04.2011 19:10:05)

Paul on kyllä meikäläisenkin ehdoton suosikki. Todella persoonallinen soundi ja esiintyminen. Tyylikäs jamppa, "It's all about the jacket" kuten Steven Tyler sanoi. Paulissa on semmosta 70-luvun keikarimeininkiä. Diggailee lavalla olemisesta samalla tavalla kuten joku Ronnie Wood.
Music's my life, Moxey.
JCM
10.04.2011 16:21:28 (muokattu 10.04.2011 16:24:03)

Folcce: Paul on kyllä meikäläisenkin ehdoton suosikki. Todella persoonallinen soundi ja esiintyminen. Tyylikäs jamppa, "It's all about the jacket" kuten Steven Tyler sanoi. Paulissa on semmosta 70-luvun keikarimeininkiä. Diggailee lavalla olemisesta samalla tavalla kuten joku Ronnie Wood. Toivottavasti ei ole pahassa päihdekoukussa, mut sitä vartenhan tuolla on varmaan Steven jeesaamassa ;)

Jeah!

Tästä eteenpäin (just Paulin esiintymisestä tämän päivän uusinnassa) oon tämän jakson nähnytkin. Mut seuraavaa jaksoa en oo nähnytkään.

Pakko sanoa myös ns. "jenkkistereotypioista" tyyliin "tyhmiä, lihavia ihmisiä, tuotteet on muovista paskaa", että tuo jenkkien Idols -tuotantokoneisto on ihan vitun tulinen ja heittää kaikki stereotypiat romukoppaan -> Toki myös laulajilla on oma osuutensa. Idols -formaatti on onnistuttu oikeasti tekemään viihdyttäväksi ja toimivaksi. Välillä saa nauraa vedet silmissä ja välillä tulee tippaa linssiin.

Tosin, nuo laulajat, jokaisen kohdalla tulee väkisilläkin tippaa linssiin kun ne vetää. Ihan hel-ve-tin hyviä, taitavia ja tyylikkäitä esityksiä/esiintyjiä.
Johnny Buzz
10.04.2011 18:14:02

JCM: Pakko sanoa myös ns. "jenkkistereotypioista" tyyliin "tyhmiä, lihavia ihmisiä, tuotteet on muovista paskaa", että tuo jenkkien Idols -tuotantokoneisto on ihan vitun tulinen ja heittää kaikki stereotypiat romukoppaan -> Toki myös laulajilla on oma osuutensa. Idols -formaatti on onnistuttu oikeasti tekemään viihdyttäväksi ja toimivaksi. Välillä saa nauraa vedet silmissä ja välillä tulee tippaa linssiin.

Tosin, nuo laulajat, jokaisen kohdalla tulee väkisilläkin tippaa linssiin kun ne vetää. Ihan hel-ve-tin hyviä, taitavia ja tyylikkäitä esityksiä/esiintyjiä.

Jesh, juurikin näin. Tolla tavalla hienoa show:ta tehdään. Ja pakko hehkuttaa kans Ryan Seacrestiä, joka on kyllä niin rautainen ammattilainen tossa duunissaan. Jannu vetää noi lähetykset tosi rennosti ja saa luotua sellasen välittömän fiiliksen tohon showhun.
Flash
10.04.2011 18:23:13

Johnny Buzz: Jesh, juurikin näin. Tolla tavalla hienoa show:ta tehdään. Ja pakko hehkuttaa kans Ryan Seacrestiä, joka on kyllä niin rautainen ammattilainen tossa duunissaan. Jannu vetää noi lähetykset tosi rennosti ja saa luotua sellasen välittömän fiiliksen tohon showhun.

Mietin just viime jaksoa katsoessa, että mahtaa olla kaverilla nykyään liksa aika kohillaan. Voi nimittäin olla suhteellisen haastava korvattava tuossa ohjelmassa. Toki siihen varmasti uusi hyvä tyyppi löytyisi tilalle, mutta sisään ajamiseen menisi kyllä enemmän aikaa, kuin tuomareiden kohdalla.
Live Music Is Better!
Scrobble
10.04.2011 19:20:44
Paul on ärsyttävä James Blunt
Kaikki meistä oli kannabis hippejä, tosin 70 luvulla, nykyään se on Out of In. -mancubus
JCM
10.04.2011 20:26:25

Johnny Buzz: Jesh, juurikin näin. Tolla tavalla hienoa show:ta tehdään. Ja pakko hehkuttaa kans Ryan Seacrestiä, joka on kyllä niin rautainen ammattilainen tossa duunissaan. Jannu vetää noi lähetykset tosi rennosti ja saa luotua sellasen välittömän fiiliksen tohon showhun.

Ryan on todella huippu. Mahtava seurata. Ei mene sormi suuhun missään vaiheessa ja hemmetin hyviä läppiä vetelee koko ajan, vaikkakin iso osa toki luonnollisesti suunniteltua etukäteen.
carlos
11.04.2011 21:51:55
Scrobble: Paul on ärsyttävä James Blunt

Joo ei oo meikäläisenkään suosikki. Tänään tuli subilta Elton John-jakso, ja parhaiten vetivät Haley ja Casey. Onhan noita klippejä tullu kateltua jo ennakkoon, mutta nyt kun näki kaikki vedot putkeen, niin nää kaks erottui hyvin joukosta.
by the grace of God
JCM
11.04.2011 21:54:58

Haley kyllä. Ei juma kuinka kovaa settiä latoi tänään. Huhhuh. En nähnyt ihan alusta, jäi puolet näkemättä, mutta pitää korjata tilanne sunnuntaina.
Johnny Buzz
11.04.2011 22:41:36

JCM: Haley kyllä. Ei juma kuinka kovaa settiä latoi tänään. Huhhuh. En nähnyt ihan alusta, jäi puolet näkemättä, mutta pitää korjata tilanne sunnuntaina.

Mua on ruvennu ärsyttämään suunnattomasti se Haleyn "raspin" ylikäyttäminen. Ei mun mielestä toimi yhtään.
arc
11.04.2011 22:50:57
Mua on ruvennu ärsyttämään suunnattomasti se Haleyn "raspin" ylikäyttäminen. Ei mun mielestä toimi yhtään.

Mua ei sinällään ärsytä, mutta vähän hämmentää kun siltä löytyis myös semmosta paremmalla tekniikalla syntyvää aitoa raspia ainakin mitä parissa viimeisessä vedossa on kuulunut, niin miksi pitää laittaa sitä semmosta kurlaus-saundia sekaan.

Yksi suosikeista silti.
JCM
11.04.2011 22:51:05 (muokattu 11.04.2011 22:51:28)

Johnny Buzz: Mua on ruvennu ärsyttämään suunnattomasti se Haleyn "raspin" ylikäyttäminen. Ei mun mielestä toimi yhtään.

En oo pannu merkille ylikäyttämistä, kun oon niin vähän nähnyt tuon Haleyn vetoja. Seurasin alkupuolelta tätä kautta, ja nyt taas alkanu uudestaan seuraamaan tiiviimmin.

Erittäin hienosti kyllä tänään veti, tosi tyylikkäästi "raspasi", ja veti just oikeisiin paikkoihin puhtaita laineja sekaan.
Lennu
11.04.2011 23:57:58

Tuntuu että Jimmy Iovine sai näihin pumpattua vielä lisää puhtia. Ei mulla riitä enää kompetenssi arvottamaan näitä, musta ne sais kaikki voittaa. Tai onhan ne jo aika pitkälti voittanukki.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
PJS
12.04.2011 07:30:39

Lennu: Tuntuu että Jimmy Iovine sai näihin pumpattua vielä lisää puhtia. Ei mulla riitä enää kompetenssi arvottamaan näitä, musta ne sais kaikki voittaa. Tai onhan ne jo aika pitkälti voittanukki.

No kaverin ansiot tuntien en ihmettele vaikka olisi saanut pumpattua reilustikin lisää puhtia jengiin.
Peace!
poppamies
12.04.2011 07:32:22

Lennu: Tuntuu että Jimmy Iovine sai näihin pumpattua vielä lisää puhtia. Ei mulla riitä enää kompetenssi arvottamaan näitä, musta ne sais kaikki voittaa. Tai onhan ne jo aika pitkälti voittanukki.

Tosi on! Ne on kaikki kovia. Kaikilla taattu tulevaisuus artistina jos viitsivät. Olen seurannut tätä monta seasonia eikä minun mielestä koskaan olle ollut näin tasainen ja kova taso.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)