Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 543 44 45 46 4761 62 63 64 65
sepisti
08.04.2011 09:01:59
Tupuna: Hahaa :) Big band -musiikin teema on 1.5.

Jännä nähdä vahvistetaanko peruskokoonpanoa yhdellä vai kahdella puhaltajalla, että saadaan aikaiseksi "big band"...

Pakko liittyä "American vs. Suomen Idols" -jengiin ja moittia laimeata bändimeininkiä... Tuotanto olisi voinut satsata vähän isompaan orkkaan. Tässä tapauksessa ei voi kuitenkaan väittää, ettei Suomessa olisi tarpeeksi ammattitaitoisia muusikoita.
Indican Jenny on ihana...
J_Mikkonen
08.04.2011 12:03:50
sepisti: Jännä nähdä vahvistetaanko peruskokoonpanoa yhdellä vai kahdella puhaltajalla, että saadaan aikaiseksi "big band"...

Jännä kyllä tosiaan sit nähä että kuulostaako Umo kunnon bigbandilta:D

Voin kyllä kertoa että kuulostaa.
sepisti
08.04.2011 16:55:37
J_Mikkonen: Jännä kyllä tosiaan sit nähä että kuulostaako Umo kunnon bigbandilta:D

Kaikkea ei voi tietää, koska seuraan idols-uutisointia lähinnä tämän topicin kautta...
En epäile etteikö big band kuulosta big bändiltä. Minä tiedän sen, koska olen soittanutkin big bandissä :) Mulla on siis kompetenssia ja mun jutut pitää ottaa aina vakavasti...
Indican Jenny on ihana...
Lennu
08.04.2011 16:59:21

sepisti: Kaikkea ei voi tietää, koska seuraan idols-uutisointia lähinnä tämän topicin kautta...
En epäile etteikö big band kuulosta big bändiltä. Minä tiedän sen, koska olen soittanutkin big bandissä :) Mulla on siis kompetenssia ja mun jutut pitää ottaa aina vakavasti...

Kyllä mä ainakin aina uskon kaiken, mitä sä sanot.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
Johnny Buzz
08.04.2011 23:08:04

Mä vähän veikkaan, että yhelläkään noista vokalisteilla ei riitä rahkeet mihinkään big band biiseihin. Tai no itse asissa yhtään mihinkään...
Starless
08.04.2011 23:45:18 (muokattu 08.04.2011 23:54:43)
Ei jumaleissön nämä teemat on perseestä. mitä siellä oikeen ajatellaan??
Ei se Emmakuningatar Vartiainenkaan joka genren biisejä levyttämällä tuohon oo päässy. Yritetään saada joka jaksossa parhaista tyypeistä pahimmat puolet esille :D Kaikki seikat joiden takia jengi päästettiin alunperin jatkoon tehdään merkityksettömiksi noilla teemoilla :)
carlos
09.04.2011 00:06:41
Meadow: Jätkä tuntuu vihaavan aika intohimoisesti Suomen Idolsia.

Fatima olis ollu ainut laulunsa ja ulkonäkönsä puolesta sopiva Big band-solisti. Kelaa nyt joku hennariikka siihen inisemään.. voi luoja, sitä odotellesa!
by the grace of God
kyseinen
09.04.2011 01:15:59 (muokattu 09.04.2011 01:16:36)

Jätkä on vaan kartalla. Toisin kuin monet muut. (Et juuri sinä välttämättä, hyvä Meadow-nimimerkki.)
War, come with us home!
tillotson
09.04.2011 09:38:19
Tulisipa Yö -teema ja Lindholmin Olli tuomariksi
Catch you on the flipside
Johnny Buzz
09.04.2011 11:22:32

En mä nyt sentään vihaa, mutta ärsyttää, kun tossa on kaikki tehty niin puolivillasesti. Formaatista ois vaikka mihin, mutta ei tää tällä meiningillä lähe ollenkaan.
Tupuna
09.04.2011 11:24:45
J_Mikkonen: Jännä kyllä tosiaan sit nähä että kuulostaako Umo kunnon bigbandilta:D

Niin, no big band -jaksossa housebandina on UMO, www.umo.fi. Että jos tuo ei kuulosta big bandilta niin ei mikään. :) En osaa sanoa, toimiiko kukaan noista solisteista big bandin kanssa, sen näkee sitten.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Pylkkänen
10.04.2011 10:09:07
Toivottavasti tuolla sitten vedetään oikeasti bigband-biisejä eikä mitään bonjovia tai popedaa big bandin säestyksellä.. tai jos niin käy, vaadin Richard Cheesen taustabändiksi.
Viikset miehen tekee!
kuollutetana
10.04.2011 12:57:00
Sopivaa big band -fiilistä voi hakea vaikka kuuntelemalla Paul Ankan Rock Swingsiä: http://open.spotify.com/album/0lu611O6t7E8sd9E2LkImh
Sick Planet
10.04.2011 13:21:57

Tän päivän jälkeen on taas yksi jakso vähemmän.. thank god!
jtpennane
10.04.2011 16:35:55
sepisti: Kaikkea ei voi tietää, koska seuraan idols-uutisointia lähinnä tämän topicin kautta...

Mut ootko sä soittanu big bandissä telkkarissa? No niin. Mä oon.

Mä tiedän siis kaiken.
I'm a non-believer and an over-achiever.
markkuliini
10.04.2011 17:41:52

Angry Pierre: Mut ootko sä soittanu big bandissä telkkarissa? No niin. Mä oon.

Mä tiedän siis kaiken.

Mä oon soittanut sekä big bandissä telkkarissa, että myös soittanu telkkaria big bandissä.
Mä en siis taida tietää mitään, vaan oon aika hullu!
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
eino mutku
10.04.2011 17:47:22
Kai se ero Ameriikan ja Suomen välillä jotenkin hienosti kiteytyy siihen että siinä missä jenkeissä on Motown-jakso feat. Stevie Wonder niin meillä on iskelmä-jakso feat. Katri-Helena.

Ja toisaalta jos yhden tiputuksen äänimäärä on 30 miljoonaa ääntä, niin ehkä se sitten suo vähän lisäresursseja sinne tuotantoportaaseen. Suomessa ollaan kyllä aina oltu mestareita tekemään hyviä juttuja pienellä budjetilla mutta suurella sydämellä. Näissä formaattijutuissa se sydän vaan jää taustalle ja tehdään se mikä tehdään.
Mitä opimme tästä? Emme mitään!
jtpennane
10.04.2011 18:37:00
markkuliini: Mä oon soittanut sekä big bandissä telkkarissa, että myös soittanu telkkaria big bandissä.
Mä en siis taida tietää mitään, vaan oon aika hullu!

Oho! Sulla riittää kompetenssia puhua vaikka mistä! Onko absoluuttinen sävelkorvakin?
I'm a non-believer and an over-achiever.
markkuliini
10.04.2011 18:49:31

Angry Pierre: Oho! Sulla riittää kompetenssia puhua vaikka mistä! Onko absoluuttinen sävelkorvakin?

Hei kiitti! Ei oo, en ole absolutisti, eli potenssia on puheissa kyllä ainakin.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)