Aihe: Varoitus: "Sami Jalo"
1 2 3 4
Lennu
07.04.2011 23:05:11

baron: Kyllähän rikkaatkin kusettaa mutta eri lailla!

Niin. Pitää niellä tappionsa, ottaa opiksi, ja kehittää itse joku ovelampi kusetuskeino. "yleisön viihdyttäminen" on yks aika nerokas homma. Siitä tilaajalle jää aina kurkunpäähän semmonen olikohan tää nyt oikeasti edes hyvä juttu -kutka, ja "oli tää kyllä helvetin kallis paukku, mutta en kehtaa valittaa kellekään".
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
rintapek
07.04.2011 23:20:29

Lennu: Niin. Pitää niellä tappionsa, ottaa opiksi, ja kehittää itse joku ovelampi kusetuskeino. "yleisön viihdyttäminen" on yks aika nerokas homma...

Bassosisko, herätys!!! Tossa ny on tarjolla sitä kysymääsi "Lennuismia".
One kind of music only - the good kind
Lennu
07.04.2011 23:23:06

rintapek: Bassosisko, herätys!!! Tossa ny on tarjolla sitä kysymääsi "Lennuismia".

Musta on tullu meemi :(
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
rintapek
07.04.2011 23:24:01

Lennu: Musta on tullu meemi :(

Ei, vaan susta on tullu käsite.
EP
08.04.2011 05:59:30
baron: Niin, kyllähän mä persaukisille rahaa jaan mutta saavat nähdä sen vaivan että tulevat mun himaovelle, en mä niin laiskoille että vaativat sen netin kautta!

Jos on niin väsyny, ei vaan jaksa, mut tarvii fyrkkaa?
EP
08.04.2011 06:00:40
Lennu: Musta on tullu meemi :(

Mä taas haluaisin olla Muumi!
hoomollinen
08.04.2011 07:21:26
Canada Bill Jones, legendaarinen korttihuijari 1800-luvulta ja hänen yhtä legendaarinen aforisminsa: "It's immoral to let a sucker keep his money." Vapaasti suomennettuna: On moraalisesti väärin antaa idiootien pitää rahansa.
BassoSisko
08.04.2011 07:36:57
Lennu: Niin. Pitää niellä tappionsa, ottaa opiksi, ja kehittää itse joku ovelampi kusetuskeino. "yleisön viihdyttäminen" on yks aika nerokas homma. Siitä tilaajalle jää aina kurkunpäähän semmonen olikohan tää nyt oikeasti edes hyvä juttu -kutka, ja "oli tää kyllä helvetin kallis paukku, mutta en kehtaa valittaa kellekään".

Mussa on jotain vikaa kun ymmärrän tän. *shock*
Istuu moneen nykytaideteokseen kuin kirves päähän.
Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa.
haitari
08.04.2011 07:48:32

Lennu: Näin on, mitäpä noista muutamista saturaisista, onhan sitä rahaa :)

Rahaa on kuin roskaa, roska on kuin p*skaa ja p*ska ei lopu koskaan!
www.keikkamestari.com
haitari
08.04.2011 12:47:17

jaana-68: Tyypin oikea nimi on SAMI SINISALO.

Eniro antaa numerolla tähän ilmoitukseen liittyvän nimen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=512101
www.keikkamestari.com
kipu69
08.04.2011 15:07:34
haitari: Eniro antaa numerolla tähän ilmoitukseen liittyvän nimen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=512101

hyvin hokastu! mahd nopeasti vaan ylläpidolle viestiä....
"Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...."
marpula
08.04.2011 23:38:02
Jokunen vuosi sitten hieroin puhelimitse kitarapedaalikauppoja, sen veijarijobbarin myynti-ilmoitus taisi olla mnetin markkinapaikalla. Sanoin hänelle että poikkean Porin suunnalla kulkiessani testaamassa itse sen pedaalin ja jos on hyvä niin ostan käteisellä. Päiväkin sovittiin. Sen jälkeen se hörhelö ei sitten minun puhelinsoittooni enää vastannutkaan. Sopii epäillä että oliko laitetta olemassakaan.
Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse!
BassoSisko
09.04.2011 07:37:49
kipu69: hyvin hokastu! mahd nopeasti vaan ylläpidolle viestiä....

Mun mielestäni taas on ollut hyvä että heillä on käytössä suurimman osan tuntema nimi ja numero. Nyt joutuvat keksimään uuden ja taas kestää hetken ennenkuin se tulee suureen tietoisuuteen.

Huijarit onnistuu aina huijaamaan osaa porukasta, mutta jos nimi on monella tiedossa, niin silloin huijattavien määrä vähenee.

Pitäisiköhän olla palsta jossa voisi kysellä onko joku myyjä luetettava vai ei, tai kerätä jotain listaa myyjistä perustuen ostajien kommentteihin?
Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa.
hoomollinen
09.04.2011 07:47:50
" You can fool some people sometimes,
But you can't fool all the people all the time. " - Bob Marley
jakeni
09.04.2011 15:32:05
Siis voi VITTU!

Eikö nyt saatana porukat voi/osaa käyttää maalaisjärkeä?

Aina on syytä varmistaa tuotteen/myyjän tiedot ja EI KOSKAAN "etumaksua" !!!!!!!

SIIS NEVER !!!!!
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
Borlag
09.04.2011 15:33:55

BassoSisko: Pitäisiköhän olla palsta jossa voisi kysellä onko joku myyjä luetettava vai ei, tai kerätä jotain listaa myyjistä perustuen ostajien kommentteihin?

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=27&t=136777

Kaikkea muuta kuin täydellinen systeemi, mutta kai tuostakin jotain hyötyä on.
levesinet
09.04.2011 16:31:27
jakeni: SIIS NEVER !!!!!

Ei etumaksussa ole ongelmaa, jos myyjä on luotettava. Viimeksi 2 viikkoa sitten suoritin etumaksun ja vaikka tavara ei ole vieläkään saapunut, en ole asiasta yhtään huolissani. :)
rintapek
09.04.2011 16:53:24

levesinet: Ei etumaksussa ole ongelmaa, jos myyjä on luotettava.

Tääl on kymmeniä tai satoja nickejä, joiden kans kauppaa vois tehdä ( ja on tehty) ihan miten vaan.
jon lord
09.04.2011 17:01:37
levesinet: Ei etumaksussa ole ongelmaa, jos myyjä on luotettava. Viimeksi 2 viikkoa sitten suoritin etumaksun ja vaikka tavara ei ole vieläkään saapunut, en ole asiasta yhtään huolissani. :)

Olen jo 5 vuotta tilannut jenkeistä DVD:tä money orderilla. Rahat ensin sinne ja sitten tulee tavara. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, tosin on oikein firma minkä kautta tavara tulee. Pari kertaa on tullut kaksi samaa DVD:tä ja s-postilla ilmoitus, ei ole tarvinnut lähettää niitä toisia kappaleita takaisin ja uudet ovat tulleet aina tilalle.
COVS jäsen N.o 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)