healeyn jeff 07.04.2011 22:50:34 | |
---|
Freewheeler: Fender Custom Shop Nocaster. Paras nykytele muutenkin, hintansa väärti relikoituna tai NOSsina. Mitenhän tuommoista lähtisi hankkimaan? Telen soundi on loistava. Mistä kysyy, keneen luottaa ja missä on se halvin? ;) |
healeyn jeff: Mitenhän tuommoista lähtisi hankkimaan? Telen soundi on loistava. Mistä kysyy, keneen luottaa ja missä on se halvin? ;) Ei tarvi kysyä sen kauempaa kuin Mnetin torilta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=503666 Käy kokeilemassa - sillähän tuo selviää. Hintapyyntökin on asiallinen. |
Freewheeler 08.04.2011 13:10:29 | |
---|
Kuha: Ei tarvi kysyä sen kauempaa kuin Mnetin torilta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=503666 Käy kokeilemassa - sillähän tuo selviää. Hintapyyntökin on asiallinen. Toihan on hieno! Tosin jos body syttyy liian helposti se voi olla ongelma ;-) Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Kuha 08.04.2011 14:25:41 | |
---|
Freewheeler: Tosin jos body syttyy liian helposti se voi olla ongelma ;-) Voi tulla hienot loimut. |
ReBeat 08.04.2011 14:57:55 | |
---|
Kuha: Voi tulla hienot loimut. Eikös loimahtamisen jälkeen se puulaji muutu yleensä sitten ashiksi. Kaukoidässä vissiin "zen ash" ? |
elsewhere 08.04.2011 16:43:46 | |
---|
Ja loimuvaahterakaulat ovat kauniita. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
250768 10.04.2011 16:56:09 | |
---|
Onkos kukaan päässyt ikinä testaamaan noita realguitarsin tele skepoja.? Suhr,Prs,Cornell,Bluetone |
Freewheeler 15.04.2011 10:51:02 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
charvette 15.04.2011 13:14:56 | |
---|
Ostin taannoin FSR Butterscotch telen jossa on keraamiset mikit ja joiden soundista en pidä omilla vahvistimillani. Varsinkaan kun vertailukohteena on pari muuta teleä (Nashville Deluxe7orig. mikeillä ja Lite ash Duncan alnico prot). Suositelkaa kohtuuhintaisia mikkejä joista etsin sitä perinteisempää twangia. |
tracyjacks 15.04.2011 13:28:57 | |
---|
charvette: Ostin taannoin FSR Butterscotch telen jossa on keraamiset mikit ja joiden soundista en pidä omilla vahvistimillani. Varsinkaan kun vertailukohteena on pari muuta teleä (Nashville Deluxe7orig. mikeillä ja Lite ash Duncan alnico prot). Suositelkaa kohtuuhintaisia mikkejä joista etsin sitä perinteisempää twangia. DiMarzio Twang King on paras. I'm Rob Chappers and you're not! |
Freewheeler 15.04.2011 13:29:20 | |
---|
charvette: Ostin taannoin FSR Butterscotch telen jossa on keraamiset mikit ja joiden soundista en pidä omilla vahvistimillani. Varsinkaan kun vertailukohteena on pari muuta teleä (Nashville Deluxe7orig. mikeillä ja Lite ash Duncan alnico prot). Suositelkaa kohtuuhintaisia mikkejä joista etsin sitä perinteisempää twangia. DiMarzio Twang King. Se on niissä. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
charvette 15.04.2011 14:04:36 | |
---|
Kiitoksia suosituksista eivätkä näy olevan edes kovin kalliit. |
Gona 21.04.2011 18:16:28 | |
---|
Mulla olisi myytävänä yksi ihan hyvä Tele, jäähän mulle vielä senkin jälkeen 4 kotiin: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=515864 Ei se sitten sopinut mun rockabillypikkailuun, 1988 ESP 400-sarjalainen ja Gretsch soundaa siinä paremmalta. Real Rokko Bibsy Sound |
Ziggy Bubba 21.04.2011 18:27:12 | |
---|
Freewheeler: DiMarzio Twang King. Se on niissä. Kaulamikki on musta se ton setin kovin osuus, vaikkei tallakaan kehno ole lainkaan. Tuon tyylisiä tallamikkejä vaan on jo aika paljon. Kaulamikin zöyndi on erityisen avoin ja tasapainoinen, vielä ilman mitään riipivyyttä yläpäässä. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
tracyjacks 21.04.2011 19:14:20 | |
---|
Mainostetaan nyt täälläkin sitten. Nyt tuo minun juuri kokoama Palatele olisi myytävänä. Käynyt ammattilaisella säädettävänäkin. On se Strato vaan niin oma kitara, ettei tuohon Teleen totu. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=516327I'm Rob Chappers and you're not! |
mattim 21.04.2011 19:20:10 | |
---|
tracyjacks: Mainostetaan nyt täälläkin sitten. Nyt tuo minun juuri kokoama Palatele olisi myytävänä. Käynyt ammattilaisella säädettävänäkin. On se Strato vaan niin oma kitara, ettei tuohon Teleen totu. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=516327 Kaikkeen tottuu ja erityisesti hyvään teleen tulee himo ; - ) "I refuse to prove that my product will make you sound better", says the guitar gear vendor "for proof denies faith, and without faith, you will hear nothing." |
tracyjacks 21.04.2011 19:21:45 | |
---|
mattim: Kaikkeen tottuu ja erityisesti hyvään teleen tulee himo ; - ) Onhan se näinkin. Nyt vaan löytyi eBaystä SE Strato, jota on tullut vuoden päivät metsästettyä, joten Tele pois talosta. :) I'm Rob Chappers and you're not! |
MoreK 21.04.2011 21:52:52 | |
---|
tracyjacks: Mainostetaan nyt täälläkin sitten. Nyt tuo minun juuri kokoama Palatele olisi myytävänä. Käynyt ammattilaisella säädettävänäkin. On se Strato vaan niin oma kitara, ettei tuohon Teleen totu. En meinaa Stratoon tottua, on vissiin liian ergonominen :) No ei ... kyllä tohon pikkuhiljaa tottuu. Fender Baja vaan istui lapaseen samantien kuin hommasin pari vuotta sitten. Ennen sitä kaikki kitarat tuntui enemmän ja vähemmän so-so. No ... mutta, kitaraan tottuu kun kitaraa soittaa. Se on vähän niinkuin kytkintuntuma autossa, kyllä se sieltä tulee.... |
tracyjacks 22.04.2011 11:52:03 | |
---|
MoreK: En meinaa Stratoon tottua, on vissiin liian ergonominen :) No ei ... kyllä tohon pikkuhiljaa tottuu. Fender Baja vaan istui lapaseen samantien kuin hommasin pari vuotta sitten. Ennen sitä kaikki kitarat tuntui enemmän ja vähemmän so-so. No ... mutta, kitaraan tottuu kun kitaraa soittaa. Se on vähän niinkuin kytkintuntuma autossa, kyllä se sieltä tulee.... Baja Tele oli mullekkin kyllä todella hyvä kitara ja näin jälkeenpäin kaduttaa sen myynti. Ehkä sitten joskus taas, kun on rahaa tarpeeksi, niin saa tuon Tele-osaston sillä kuntoon. I'm Rob Chappers and you're not! |
Lavri 24.04.2011 19:29:01 | |
---|
En tiedä, onko tätä keppiä ehdoteltu jo aiemmin, mutta kysyn nyt kumminki uteliaisuuttani. http://www.thomann.de/fi/fender_squier_classic_vibe_telecustom.htm Kertokaahan kaikki tuosta. Arveluttaa, millasta säätöä ja tuunausta tuolle pitäs tehä. Sairaan nätti vehje - ostan kyllä saman tien, jos vaan on jotain toivoa saada tuo soimaan kunnolla. |