Juicy 06.04.2011 22:19:23 | |
---|
Space_Ace: Biyang yllätti toistamiseen positiivisesti, chorus oli aivan mahtava ja nyt tämä OD-8, ihan parhautta JCM:män kanssa. Se chorus oli kyllä mellevän kuulonen Mesa F-30:n kliineillä, ja molemmat mikit päällä... :3 Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
Jii-Gee 06.04.2011 22:30:03 | |
---|
McNulty: Kyllä kyllä... tuossa on hintaisekseen varsin hyvä kattaus :) No voi sen noinkin todeta joo..muistaakseni tossa kuvassa on alle kahdensadan rojut. " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Vladi 07.04.2011 10:24:07 | |
---|
Karmaiseviin pettymyksiin luettakoon tämä halvahko Orange Thunder 30. Kotiin saavuttuan sain soitettua max tunnin ennenkuin alkoi hemmetinmoinen mekkala ja möly. Vahvari kiinni ja testiä: pääteputket todennäköisesti paskana. Yhteyttä liikkeeseen, lupasivat lähettää uudet pääteputket joiden toimituksessa kestikin sitten kivat kolme viikkoa. Uudet putket oli JJ:t, eli ei siis edes mitkään halvat kiinasuppilot. Vahvariin kiinni ja vahvarista kuulee jäätävä suhina joka voimistuu koko ajan vaikka vahvarin ja kitaran volume on kiinni. Rikki on koko höskä. Kaikenkaikkiaan kova pettymys, Orange on tunnettu varsin laadukkaana merkkinä ja vaikka tämä onkin Orangen ekoja kiinapelejä, niin laatua väittivät internetlandiassa hyväksi. Olen eri mieltä. Soundi oli kyllä hyvä, mutta toimintavarmuudesta en menisi sanomaan samaa. Voi tietty olla maanantaikappale, mutta itse yritän saada nyt vain rahani takaisin liikkeeltä. |
novo 07.04.2011 10:31:20 | |
---|
Vladi: Karmaiseviin pettymyksiin luettakoon tämä halvahko Orange Thunder 30... Jätkällä ei oo kyl yhtään lähteny tää vahvistinrumba mitä tässä nyt on sivusilmällä tullu aina seurattua. Mikäs on seuraava askel? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Vladi 07.04.2011 10:36:07 | |
---|
novo: Jätkällä ei oo kyl yhtään lähteny tää vahvistinrumba mitä tässä nyt on sivusilmällä tullu aina seurattua. Mikäs on seuraava askel? Joo ei einää paljoa naurata ku pari rikkinäistä vahvaria, viivästyksiä ja ties mitä. :D Jos saan rahat takaisin tosta Orangesta, niin taidan lainata jostainpäin jokusen satasen lisää ja metsästää torilta vaikka jonkun kivan pikkumesan. Onpahan ainakin luotettavuus kohdallaan sen jälkeen. |
novo 07.04.2011 10:37:37 | |
---|
Vladi: Joo ei einää paljoa naurata ku pari rikkinäistä vahvaria, viivästyksiä ja ties mitä. :D Jos saan rahat takaisin tosta Orangesta, niin taidan lainata jostainpäin jokusen satasen lisää ja metsästää torilta vaikka jonkun kivan pikkumesan. Onpahan ainakin luotettavuus kohdallaan sen jälkeen. Kuulostaap iha viksulta. Onkos sulla jokin syy olla ostamatta Marsua? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Vladi 07.04.2011 10:50:12 | |
---|
novo: Kuulostaap iha viksulta. Onkos sulla jokin syy olla ostamatta Marsua? Eipä sinänsä. Oma mielikuva on vaan se, että yhdestäkään monipuolisesta Marsusta ei oo kotisoittokoneeks. Olenko väärässä? |
novo 07.04.2011 10:58:11 | |
---|
Vladi: Eipä sinänsä. Oma mielikuva on vaan se, että yhdestäkään monipuolisesta Marsusta ei oo kotisoittokoneeks. Olenko väärässä? Mullon ollu nyt vaan kotona tuo JVM-205 ja sillähän soittelee kotona ihan surutta. Mitä tarkoittaa monipuolisuus ja se ettei sovellu kotisoittokoneeksi? =) Kun mä testasin tota Englin kaapilla Musikantissa ni mä ihmettelin, että miten toi särökanava voi soundata noin mukavalta, vaikka sitä hädin tuskin edes kuuli =) Sen testireissun perusteella mä vähän pelkään, että mulla on itelläin väärä kaappi tuon nupin kanssa, mutta ans kahtoo, kun tuon romun sais joskus reenikselle. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Vladi 07.04.2011 11:05:48 | |
---|
novo: Mullon ollu nyt vaan kotona tuo JVM-205 ja sillähän soittelee kotona ihan surutta. Mitä tarkoittaa monipuolisuus ja se ettei sovellu kotisoittokoneeksi? =) Kun mä testasin tota Englin kaapilla Musikantissa ni mä ihmettelin, että miten toi särökanava voi soundata noin mukavalta, vaikka sitä hädin tuskin edes kuuli =) Sen testireissun perusteella mä vähän pelkään, että mulla on itelläin väärä kaappi tuon nupin kanssa, mutta ans kahtoo, kun tuon romun sais joskus reenikselle. Nii no JVM taitaakin olla eri juttu kotona. Mä oon soittanu sillä kaks kertaa hyvän perusteellisen testin Deluxe Musicissa enkä tykänny siitä. Puhtaat on kivat, pikkurosot myös, mutta kun aletaan menemään sinne Megadeth-osastolle soundi meni omaan makuun ihan liian muhjuksi eikä sitä saanut elävöitettyä oikein mitenkään. Mielipidejuttuja nämä. :) |
JuSu 07.04.2011 11:32:10 | |
---|
Vladi:... kun aletaan menemään sinne Megadeth-osastolle soundi meni omaan makuun ihan liian muhjuksi ... Jotenkin tuli mieleen, että erityylisellä kaapilla/elementeillä kantsis vielä kokeilla. JuSu hemmo: kuka sitä nyt vanhana jakfaa nuffia |
Vladi 07.04.2011 11:33:05 (muokattu 07.04.2011 11:33:24) | |
---|
JuSu: Jotenkin tuli mieleen, että erityylisellä kaapilla/elementeillä kantsis vielä kokeilla. JuSu Jos saan tuosta Orangesta rahani takaisin, niin annan sille vielä mahdollisuuden ja painun Deluxeen testaamaan omalla kitaralla. :) E: Ja eri kaapeilla myös. |
novo 07.04.2011 11:40:18 | |
---|
Vladi: Jos saan tuosta Orangesta rahani takaisin, niin annan sille vielä mahdollisuuden ja painun Deluxeen testaamaan omalla kitaralla. :) E: Ja eri kaapeilla myös. Tätä mä suosittelen, selkeästi vaikuttaa eri elementit. Mullon Marsuista ollu aina vähän semmonen mielikuva, että soundi ois ns. ohkanen. Siks ehkä mun GB-kaappi ois jees, mutta melko varmasti se kaipaa sisäänsä Celestionit tuon nupin kanssa. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Tinippa84 07.04.2011 14:38:02 | |
---|
Vladi: Eipä sinänsä. Oma mielikuva on vaan se, että yhdestäkään monipuolisesta Marsusta ei oo kotisoittokoneeks. Olenko väärässä? Osta nyt se JMP-1:nen !! |
Vladi 07.04.2011 14:44:55 | |
---|
Tinippa84: Osta nyt se JMP-1:nen !! Siis se etuaste? Mitä mä sillä? |
Tinippa84 07.04.2011 14:47:56 | |
---|
Vladi: Siis se etuaste? Mitä mä sillä? + joku pikkunen (tai miksei isokin) pääte. Toimii kotona ja reenikämpällä! |
Vladi 07.04.2011 14:56:06 | |
---|
Tinippa84: + joku pikkunen (tai miksei isokin) pääte. Toimii kotona ja reenikämpällä! Emmä jaksa sekaantua räkkisysteemeihin. Ei siinä etteikö olis monella tapaa kätevä/halpakin, mutta mun vahvistus pitää tulla puukoteloisesta laitteesta. Tää on enemmän henkinen kuin käytännön juttu. :) |
Tinippa84 07.04.2011 15:03:33 | |
---|
Vladi: Emmä jaksa sekaantua räkkisysteemeihin. Ei siinä etteikö olis monella tapaa kätevä/halpakin, mutta mun vahvistus pitää tulla puukoteloisesta laitteesta. Tää on enemmän henkinen kuin käytännön juttu. :) Aijaa, ok. Toi JMP-1:nen sopinee tänne ketjuunkin. Parhaillaan suht. edullinen kone ja rahalle huimasti vastinetta... |
JuSu 07.04.2011 16:56:37 (muokattu 07.04.2011 16:57:37) | |
---|
Vladi: Emmä jaksa sekaantua räkkisysteemeihin. Ei siinä etteikö olis monella tapaa kätevä/halpakin, mutta mun vahvistus pitää tulla puukoteloisesta laitteesta. Tää on enemmän henkinen kuin käytännön juttu. :) Höhö, osta vaneriräkki... Tai nakuttele sopiva loota mäntylaudasta, on paree soundikin sitten. =) Muuten mä näkisin, että räkkihommeli ei ole huono lähestymistapa. Yhteen räkkiin etunen ja moulinex, pysyy koko ja paino vielä alhaisena. Kotiin joku pieni pääte ja kaappi tai combo efektilenkillä, reeniksellä sitten järeämpi pääte + komeroita hauiksen mukaan. Etus/efektiräkki kulkee kevyesti mukana eestaas. JuSu hemmo: kuka sitä nyt vanhana jakfaa nuffia |
Vladi 07.04.2011 17:04:15 | |
---|
JuSu: Höhö, osta vaneriräkki... Tai nakuttele sopiva loota mäntylaudasta, on paree soundikin sitten. =) Muuten mä näkisin, että räkkihommeli ei ole huono lähestymistapa. Yhteen räkkiin etunen ja moulinex, pysyy koko ja paino vielä alhaisena. Kotiin joku pieni pääte ja kaappi tai combo efektilenkillä, reeniksellä sitten järeämpi pääte + komeroita hauiksen mukaan. Etus/efektiräkki kulkee kevyesti mukana eestaas. JuSu Tottahan tämä, ei siinä. Minä en vaan halua räkkiä itselleni. Sitäpaitsi kuviot alkaa olla selvät. Kertoilen niistä hieman myöhemmin. :) |
Vladi: Minä en vaan halua räkkiä itselleni. Parasta ois, kun vois ostaa kaiken. =) Sitäpaitsi kuviot alkaa olla selvät. Taas. =) JuSu hemmo: kuka sitä nyt vanhana jakfaa nuffia |