Aihe: Ruma-klubin parhaat 28.3
1
Hannu H.
28.03.2004 22:59:09

Luulen että kyseessä oli skandinabian music group. Toisella kitaristilla oli telen kaulahumpparin alareunassa ja osittain pleksin päällä ilmastointiteipin pätkä. Mikä on tän tarkotus??

Pakko kysyä ku ei ite keksi mitään järkevää tarkotusta sille..
"May the tone be with you"
goose
28.03.2004 23:02:57
Luulen että kyseessä oli skandinabian music group. Toisella kitaristilla oli telen kaulahumpparin alareunassa ja osittain pleksin päällä ilmastointiteipin pätkä. Mikä on tän tarkotus??

Pakko kysyä ku ei ite keksi mitään järkevää tarkotusta sille..

Joel pitää teippiä siinä sen takia ettei soiton tiimellyksessä kieli mene välillä sinne mikin reunan alle jumiin.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
Hannu H.
28.03.2004 23:04:36

Kiitoksia. Voin nyt nukkua yöni rauhassa :)

Saapi poistaa tänkin ketjun sitten...
"May the tone be with you"
Dumb
28.03.2004 23:06:59

Joel pitää teippiä siinä sen takia ettei soiton tiimellyksessä kieli mene välillä sinne mikin reunan alle jumiin.

On muuten ärsyttävää, kun noin pääsee käymään! Eikä kieletkään varmaan pahemmin tuosta tykkää.
goose
28.03.2004 23:13:14
On muuten ärsyttävää, kun noin pääsee käymään! Eikä kieletkään varmaan pahemmin tuosta tykkää.

Se käy yleensä jonkun soolon herkullisimmalla hetkellä kun fiilis on parhaimmillaan tai miksei välillä kompatessakin vähän innostuneemmin. Nimimerkki kokemusta on. Oon pitäny Ibanezissani teippiä parin takaiskun jälkeen. Tietysti ton kaulamikin vois koteloida, mutta pidän breedien soundista kelteisillään ilman koteloa.
PJS
29.03.2004 19:24:56

Mulla ei oo koskaan käyny noin, liekö moukan tuuria...
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Exhausted
29.03.2004 20:19:50

sama
goose
29.03.2004 22:14:04 (muokattu 29.03.2004 22:14:11)

Riippuu tosi paljon miten mikit on sijoitettu kieliin nähden ja teitenkin myös siitä miten kovaa soittaa ja siitä onko mikeissä ylipäätänsä paikkaa johon kieli voi jäädä.

Kamalaa jos käämit on paljaana. Varmaan paljon mikkejä mennyt kömöksi tälleen...

heh heh.. =)
fox
30.03.2004 01:03:46

Kamalaa jos käämit on paljaana. Varmaan paljon mikkejä mennyt kömöksi tälleen...

Ei kauhean paljon, mutta muutamia tiedän. Ylä E on ihan hyvä "leikkuri" kun se pääsee siitä mikin yläreunan ja erkkojen välistä keloille..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)