Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halvin (ja luotettavin) nettikauppa?
1
suomipoika95
04.04.2011 18:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli siis: mikä on keskimäärin halvin nettikauppa, joka myy kitaroita, vahvistimia yms. ?
ja kokemuksia niistä myös, kiitos!
 
novo
04.04.2011 18:22:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokemuksia löytyy sivutolkulla haulla. Thomann on vissiin edelleenkin kilpailukykyinen hintojensa puolesta ja immeiset pääosin ovat selkeästi tyytäväisempiä Tonpan asiakaspalveluun, takuisiin ja kuljetuksiin yms. verrattuna vaikka nyt siihen "toiseen suureen" eli DV247:iin.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Checy
04.04.2011 18:23:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan kannattanee aluksi katella;
 
www.thomann.de kamat suomeen noin. viikossa, riippuen miten niitä on varastossa. loistavaa palvelua, mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa, monasti tilannut ja aina tullut ehjänä ja ajoissa perille.
 
www.musamaailma.fi täältäkin pariin otteeseen tilannut, kolmisen arkipäivää menee toimituksessa.
 
Mutta siis joo, thomann on oman kokemuksen mukaan kaikista halvin näistä, ainoa miinus on ettei tavaraa pääse koeajamaan, mutta mikäli ei miellytä niin onhan palautusoikeus olemassa.
 
o
Numb
04.04.2011 18:43:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Coda Musicilta olen pariin otteeseen tilannut. Sieltä löytyy välillä erittäin sopuhintaista käytettyä. Hyvin on toiminut, myös sekä rahti että takuuasiat. Toimitus ollut 5 päivää - viikko.
 
"Valmis" on parempi kuin "täydellinen"
Juicefani11
04.04.2011 21:19:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Discoland on halpa ja luotettava. Mä tilasin basson sieltä monta vuotta sitten, ja vieläkin hyvässä kunnossa. :)
 
Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät...
lukeman
05.04.2011 06:44:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicefani11: Discoland on halpa ja luotettava. Mä tilasin basson sieltä monta vuotta sitten, ja vieläkin hyvässä kunnossa. :)
 
Helvetin halpa. :))
 
Lilli
05.04.2011 11:35:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.markunmusiikki.fi
 
Tuonne vaan sähköpostitse tarjouspyyntö. Aina tuntuu tärppäävän kilpailukykyiseen hintaan.
 
It ain't like it used to be, but it's better'n nothing.
SerialKiller
06.04.2011 10:07:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.soitinmesta.fi
 
Liikkeessä järettömän paljon tavaraa ja hyvällä meiningillä pyörittävät puljua.
 
http://www.sinamore.com http://www.idexorcist.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «