jm99 30.03.2011 15:06:38 | |
---|
Billsner: HM-100. Ykkönen oli jostain syystä jäänyt poies.
Trankun vai putkivehkeen perään? Puhtaalle kanavalle vai pikkuroson päälle? Kokeilin tuota ENGL Screamerin puhtaalle kanavalle mainitsemallasi tavalla. Lopputulos oli hirveää sirinää, korviin sattui ja kissa juoksi toiseen kerrokseen karkuun. Oon huomannut että ainakin minun halpispedaalit toimii paljon paremmin trankun kuin putken kanssa. Ei sirise lähellekään yhtä paljon, putken kanssa ottaa samanlaista häikkää kun multiefun kanssa.. Ei hjuva. Ei pysty. |
naavanka_ 30.03.2011 16:04:50 | |
---|
Billsner: HM-100. Ykkönen oli jostain syystä jäänyt poies.
Trankun vai putkivehkeen perään? Puhtaalle kanavalle vai pikkuroson päälle? Kokeilin tuota ENGL Screamerin puhtaalle kanavalle mainitsemallasi tavalla. Lopputulos oli hirveää sirinää, korviin sattui ja kissa juoksi toiseen kerrokseen karkuun. Itse tykkään pikkuroson sekä hieman rankemmankin rokkisärön päälle työntää HM-2 jossa kaikki muut täysillä mutta särö nollissa, toimii kivasti. Behkun hooäm toimi vastaavasti kun sitä joskus pääsin testaamaan. |
kojones 31.03.2011 14:17:30 | |
---|
Billsner: HM-100. Ykkönen oli jostain syystä jäänyt poies. Trankun vai putkivehkeen perään? Puhtaalle kanavalle vai pikkuroson päälle? Entombed taisi ainakin jollain levyllä käyttää pientä ja rikkinäistä Peaveyn komboa, vähän erilaiseltahan se eri vahvistimilla kyllä kuulostaa. Luonne pysyy kovin samana. Kokeilin tuota ENGL Screamerin puhtaalle kanavalle mainitsemallasi tavalla. Lopputulos oli hirveää sirinää, korviin sattui ja kissa juoksi toiseen kerrokseen karkuun. Mainio dödö-särö irtoaa siis HM-100:stakin. |
dropD 31.03.2011 14:39:14 | |
---|
Eikös tuo behkun HM-100 ole pikemminkin Metal Zonen kopio ja HM-300 sitten HM-2:sta väännetty? Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
Tawsky 31.03.2011 16:44:22 (muokattu 31.03.2011 16:44:53) | |
---|
dropD: Eikös tuo behkun HM-100 ole pikemminkin Metal Zonen kopio ja HM-300 sitten HM-2:sta väännetty? Behringer Ultra Metal on se Metal Zone-kopio. Kuulostaa muuten just eikä melkein samalta. |
jm99 02.04.2011 20:58:46 | |
---|
jm99: Rocky-sähkis tuli ostettua halvalla. Katsoo nyt onko siitä mihinkään, kunhan kusti polkee sen tänne saakka. Nyt se on sitten i hemma. On positiivinen yllätys: nauhat ei särise, pysyy vireessä ja on vielä hienokin. Vanhaksi vempeleeksi erittäin hyvässä kunnossa, ja oli vielä halpakin. Mikit tietysti voisi olla paremmatkin, mutta aina ei voi kaikkea saada vaikka haluaisikin :). Kyllä noillakin soittaa. + vielä puurunkoinen, ei edes vaneria. JES! :D Ei pysty. |
jm99 04.04.2011 16:54:11 | |
---|
Nostetaanpa. Eikö kukaan ole ostanut halvalla rompetta? Ei pysty. |
narmo 04.04.2011 18:07:31 | |
---|
no ostin työkaverilta pois behringer bdi21-spetaalin, pistän siihen kuulokkeet kiinni ja soittelen bassoa, mukavaa on ja halpaa. |
jm99: Nostetaanpa. Eikö kukaan ole ostanut halvalla rompetta? Onhan tuota tullu ostettua..ja joskus soittokamojakin. Raja se on raittiudellakin. |
RekoS 04.04.2011 19:54:56 | |
---|
Ibanez ts7, maksaa jotai 50e tai ainakin silloin maksoi kun sen ostin. Tuo taitaa kyllä toisaalta olla yleisestikin ihan ok -pedaali eli sitä pidetäänkin ihan hyvänä, ja sellainen se kyllä onkin. Eikä maksa hirveästi. Kivasti saa boostattua saundiin vähän munaa lisää esim. jcm -marsujen kanssa yleisesti tuntui toimivan aikasta hyvin. |
Gastron 04.04.2011 20:30:18 | |
---|
Mielestäni Fenderin Super Champ XD (15W putkipeli) oli hinnaltaan erittäin kohtuullinen; vähän vajaa kolme satasta maksoin uutena. Jopa kakkoskanavalla olevista voicingeista osa on erittäin hyviä. Sinänsä vahvari ei yllättänyt kylläkään, koska odotukseni olivat melko korkealla hirmuisen kuolaamisen jäljiltä. Mutta näin jälkikäteen voi katsoa objektiivisemmin, että kelpo peli tuli hommattua. |
McNulty 04.04.2011 20:37:12 | |
---|
jm99: + vielä puurunkoinen, ei edes vaneria. JES! :D Kaikki vaneri jota olen ostanut, on ollut puuta :) Mutta ei siinä mitään, halpakin voi olla hyvä. Omia kokemuksia halvemmista ja toimivista laitteista onpi esim. seuraavat: - Ibanez DE7 Delay/Echo (varsin hyväsoundinen hintaisekseen, perusvarma dilsa) - Dean Markley Vintage Re-Issue kielet (~3€/setti ja hurjan hyviä käyttökieliä) - Squier Classic Vibe -sarjan skebat (hintaansa nähden toimivia soittimia) - Korgin viritysmittarit (Firmalla ollut käytössä jo viimeiset 10 vuotta sama halpa Korg GA-40 ja edelleen se vaan käy ja kukkuu. Sitkeä sissi, on meinaan keitettu aika monessa liemessä) - Ibanezin ja Yamahan halvemman pään kitarat, sähköiset että akustiset (Toimii yleensä aina tai vähintään pienellä säädöllä. Kumpainenkin valmistaja osoittanut moneen kertaan että halvallakin voi saada hyvän käyttöpelin.) - Cordialin johto ja Neutrikin plugit (Tarvitseeko edes perustella... ydinsodankestäviä jos vain onpi tehty oikein.) Nää nyt tuli samantien mieleen. Varmaan jos oikein ajan kanssa funtsailis niin tulis monta muutakin tuotetta mieleen. What the fuck did I do? |
jm99 05.04.2011 20:10:22 (muokattu 05.04.2011 20:11:53) | |
---|
McNulty: Kaikki vaneri jota olen ostanut, on ollut puuta :) :D Vaneria ei lasketa ;) E: Ja kielistä, kyllä ne euron bentonitkin toimivat vaikka varakielinä, kyllä nuo sen rahan arvoisia ainakin on :) Ei pysty. |
Jii-Gee 05.04.2011 20:15:25 | |
---|
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
naavanka_ 05.04.2011 20:37:08 | |
---|
jm99: :D Vaneria ei lasketa ;) E: Ja kielistä, kyllä ne euron bentonitkin toimivat vaikka varakielinä, kyllä nuo sen rahan arvoisia ainakin on :) Itse olen käyttänyt jo parikin vuotta telessäni (sekä nyt seiskassakin) nuita bentonin kieliä eikä kyllä juuri ole huonoa sanomista, ainoana miinuksena kielten "öljyisyys" uutena. Tämäkin korjautuu fast fretillä. Kuinka hyvät kielet voi ylipäätään olettaa saavansta yhdellä (1) eurolla? :) |
darrell 05.04.2011 21:11:49 | |
---|
McNulty: Omia kokemuksia halvemmista ja toimivista laitteista onpi esim. seuraavat: - Squier Classic Vibe -sarjan skebat (hintaansa nähden toimivia soittimia)
Jos kelailee eBaytä, niin ahkeruudella ja/tahi pienellä onnella löytää 80-luvun Japanin Skujuja. Oma E-sarjan valkoinen Tele ruusupuuotelaudalla kustansi kokonaista 150e ja tullipostissa sitten vähän päälle. Samaa Japanin E-sarjaa oleva Squier Strato tuli kotiin 350e:llä. Mun mielestä huikeaa laatua, jos ei aivan pikkurahalla, niin ainakin halvalla. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
jm99 06.04.2011 17:59:10 | |
---|
naavanka_: Itse olen käyttänyt jo parikin vuotta telessäni (sekä nyt seiskassakin) nuita bentonin kieliä eikä kyllä juuri ole huonoa sanomista, ainoana miinuksena kielten "öljyisyys" uutena. Tämäkin korjautuu fast fretillä. Kuinka hyvät kielet voi ylipäätään olettaa saavansta yhdellä (1) eurolla? :) Pitää kokeilla fast fred-jippoa kunhan saa Tompalle tilauksen aikaiseksi ja ostaa lavallisen noita Bentoneita :) Ei pysty. |
naavanka_ 06.04.2011 18:16:59 | |
---|
jm99: Pitää kokeilla fast fred-jippoa kunhan saa Tompalle tilauksen aikaiseksi ja ostaa lavallisen noita Bentoneita :) Tilasin justiin 30 settiä :3 |
Space_Ace 06.04.2011 22:13:05 | |
---|
Biyang yllätti toistamiseen positiivisesti, chorus oli aivan mahtava ja nyt tämä OD-8, ihan parhautta JCM:män kanssa. Toi mnetin avatarin koko on selkeesti suunniteltu tissejä varten. Itsehän en tissikuvia tuijottele. |
McNulty 06.04.2011 22:15:39 | |
---|
What the fuck did I do? |