Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 539 40 41 42 4361 62 63 64 65
Fuu
03.04.2011 23:30:40
Luuleeko joku tosissaan että Lauri Ylönen ei oikeesti tunne Highway Staria...? Hieno julkisuuskikkahan toi oli näin sopivasti kun soololevyä pukkaa.
sirdickyj
03.04.2011 23:31:38
Tupuna:

Tätä mä en tajua. Mä olen aiemmin ollut hyvin ärsyyntynyt Ilpon vireen heittelystä, mut tällä kertaa sen vire ei oikeesti ees heittänyt. Sä et jazzmies todellakaan ole mikään messias nyt tässä asiassa.

No ihan päin helvettiä veti.
Mut sun mielestä Ari Koivunenkin veti hyvin, joten...
Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu
Lennu
03.04.2011 23:56:07

Piti ihan kattoa Katsomosta, mutta 'asenna joku vitun silverlight'. Imekööt tattia.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
Rotuvaari
03.04.2011 23:56:55
Borlag: Tämä on se mikä omasta mielestä koko hommassa mättää, tuomarien tiedot tai tietojen puute on vain piste iin päälle.

No entäs juontajat? Paasos-Heikki ollut mukavan energinen, mutta Herala taas tönkkösuolattu ankerias. Pitäisi luoda edes pientä suuren urheilujuhlan tuntua, vaan ei. Tosin tuomaristo vesittää homman vähintään yhtä lahjakkaasti "jees jees" -kommenteillaan.

Epäilin tänään parissakin paikassa, esiintyikö Paasonen hiprakassa. Jotenkin eksentrisempi ote oli juontohommiin edellisiin verrattuna. Ehkä näin sen mitä halusinkin: että edes joku olisi ollut humalassa.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
eino mutku
03.04.2011 23:57:33
Se mua tossa ihmetyttää eniten että finaalivaiheessa pitäis jo tuotantotiimillä ja artistilla itselläänkin olla jo tiedossa ne omat vahvuudet. Ne pitäis nyt saada tuotua esille ja niitä pitäis korostaa kaikin tavoin. Sen pitäis voittaa joka löytää sen oman juttunsa parhaiten, eihän tossa oo mitään järkeä että tasapäistetään kaikki ja laitetaan sellaiset mammat laulamaan stadionrokkia (tai mitä milloinkin) joiden juttu se ei ole. Sit se menee just siihen että se vertailu tapahtuu ihan väärässä viitekehyksessä. Eihän tuolla nyt etsitä ihmistä joka pystyy laulamaan mitä tahansa musiikkityyliä ja olemaan samaan aikaan yhtä hyvä kuin alkuperäinen ja samalla vielä omaperäinen. Sehän on täyttä urpoilua. Sieltä pitäis vaan nyt löytää 1-3 ihmistä joka löytää oman lokeronsa 1-3 levyn ajaksi ja se on sitten siinä. Kaikki muu on valtavaa plussaa.
Mitä opimme tästä? Emme mitään!
Tupuna
04.04.2011 00:00:44
sirdickyj: No ihan päin helvettiä veti.

Ari veti Idolsissa välillä epävireisesti, mutta sen soundi, ambitus ja tekninen taituruus äänenkäytössä oli omaa luokkaansa. Myöskin tapa käyttää ääntä oli spesiaali. Kyllähän Ari nyt aivan eri luokkaa on kuin tämän vuoden osallistujat, jos nyt alkaa vertailemaan. Ps. Anna Abreukin veti pahasti nuotin vierestä Idolsissa kilpaillessaan, melkein joka biisissä.

Ja hei, mulla on kyllä korvaa. Olen muuten myös itse laulanut telkkarissa. En vois sanoa, että Ilpo ois ihan päin helvettiä tänään vetänyt. Nimenomaan olen huomannut epävireyttä aiemmin, mutta tänään sitä ei kyllä ollut juurikaan.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
markkuliini
04.04.2011 00:17:19

Tupuna: Mä en kuullut, ja mulla vasta tarkka korva onkin.

Tupuna: Ja hei, mulla on kyllä korvaa. Olen muuten myös itse laulanut telkkarissa.

Olisiko kätevästi aikaa säästävää jos vaikka kirjoitat Cv:n historioineen ja muut eittämättä hienot ominaisuutesi jäsenkuvaukseen, ja tarpeentullen sitten laitat vaan linkin sinne? :P
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Linnunlaulupuu
04.04.2011 00:24:25
Ylönen ei tiennyt derp purplea ja kuoppis oli kuulemma kova. Nice.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Lennu
04.04.2011 00:32:16

Tupuna: Olen muuten myös itse laulanut telkkarissa.

Juhakin on laulanut telkkarissa: http://satumaa.yle.fi/tartu-mikkiin/karaokeklipit/ainutkertainen-juha
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
DonH
04.04.2011 00:36:43
Lennu: Piti ihan kattoa Katsomosta, mutta 'asenna joku vitun silverlight'. Imekööt tattia.

Siinä alakulmassa on "katso vanhalla tavalla" tms teksti. Klikkaa siitä ja katsele katsomosta normitapaan. :)
"Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa."
sepisti
04.04.2011 00:38:14
Tupuna: Ja hei, mulla on kyllä korvaa. Olen muuten myös itse laulanut telkkarissa. En vois sanoa, että Ilpo ois ihan päin helvettiä tänään vetänyt. Nimenomaan olen huomannut epävireyttä aiemmin, mutta tänään sitä ei kyllä ollut juurikaan.

Että telkkarissa oot laulanut. No onneksi en kerinnyt moittia Ilpon virettä, koska olisin ollut väärässä. Pitää kysyä broidilta, mitä mieltä hän on Ilposta, koska hänkin on laulanut ja myös soittanut telkkarissa:)
Eiköhän sun suosikki kisassa ole tullut tässä keskustelussa jo selväksi kaikille. Itsekin tuossa sanoit, että epävireisyyttä ei ollut juuri ollenkaan. Eli sitä oli joka tapauksessa.

Faktaa on, että luvattoman moni kotimainen pop- tai rock-starba kuulostaa epävireiseltä livenä. Etenkin telkkarista asian huomaa helposti. Keikoilla paikan päällä sitä ei niin helposti huomaa. Esimerkistä käy hyvin toi Lauri Ylönen. Eli sikäli idols-kokelaita parjataan samoista asioista, jotka hyväksytään kuitenkin jo olemassa oleville staroille. Jostain syystä muuten iskelmäkonkarit (eikä tartte välttis olla edes konkari) onnistuvat TV-vedoissaan keskimääräistä rokua tai rokaa paremmin. Mistä tämä kertoo?

Väitän kuitenkin, että meille ketkä keikkaa teemme jonkun muun työn ohella harrastelija statuksella, olisi lottovoitto saada Ilpo tai kuka tahansa Idols-kokelas solistiksi omaan bändiin. Ainakin mitä laulutaitoihin tulee.

Eli oikeasti mä taidan Tupuna ymmärtää mitä sä ajat takaa.
Indican Jenny on ihana...
Lennu
04.04.2011 00:38:18

DonH: Siinä alakulmassa on "katso vanhalla tavalla" tms teksti. Klikkaa siitä ja katsele katsomosta normitapaan. :)

No en mä enää jaksa, korvat paloi jo tuosta Ainutkertaisesta.
carlos
04.04.2011 00:45:07 (muokattu 04.04.2011 00:45:18)
Lennu: Juhakin on laulanut telkkarissa: http://satumaa.yle.fi/tartu-mikkiin/karaokeklipit/ainutkertainen-juha

aahahahah kyynel :D + leikit
by the grace of God
gunner
04.04.2011 00:52:30
sepisti: Jostain syystä muuten iskelmäkonkarit (eikä tartte välttis olla edes konkari) onnistuvat TV-vedoissaan keskimääräistä rokua tai rokaa paremmin. Mistä tämä kertoo?.

Eiköhän nää iskelmäijät ylipäänsä vedä oktaavia alempaa laulunsa vs. kaikki rokkilaulajat. Poislukien tietty monet suomibändit, joiden laulut jää samaan virsirekisteriin.
Lennu
04.04.2011 01:01:54

gunner: Eiköhän nää iskelmäijät ylipäänsä vedä oktaavia alempaa laulunsa vs. kaikki rokkilaulajat. Poislukien tietty monet suomibändit, joiden laulut jää samaan virsirekisteriin.

Nyt kyllä lopetatte tän läpänheiton, ennenkö mun tuhatvuotisessa unessa lepäilevä myötähäpeäkeskukseni herää uuttamaan kitkeriä hikihelmiä selkäpiille.
J.Hollström
04.04.2011 08:14:54
sirdickyj: No ihan päin helvettiä veti.

Parikymppiset puumat tykkää epiksessä vetävistä poikasista.
Tupuna
04.04.2011 08:17:37
sepisti:Väitän kuitenkin, että meille ketkä keikkaa teemme jonkun muun työn ohella harrastelija statuksella, olisi lottovoitto saada Ilpo tai kuka tahansa Idols-kokelas solistiksi omaan bändiin. Ainakin mitä laulutaitoihin tulee.

Eli oikeasti mä taidan Tupuna ymmärtää mitä sä ajat takaa.

No mitä mä ajan takaa? En itsekään tajua. Mulla ei itselläni ole mitään solistisia ambitioita eikä tähtihaaveita. Mä oon mieluummin taustalla, kuten oon nytkin.

Mua vaan kyrsii niin älyttömästi, kun täällä heitetään epäfaktaa. Voihan sitä olla makuasioita, mutta vire ei ole makuasia. Ollaan joko vireessä tai sit ei olla. Ja mun mielestä Ilpo veti eilen paremmin vireessä kuin koskaan aikaisemmin. Siitä muistaakseni myös Nina Tapio sanoi.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
oulukyllosa
04.04.2011 08:31:16

Vähemmän paska jakso tuo eilinen oli verrattuna edellisiin. Olin kyllä ottanu muutaman oluen. Paremmin kai se Ilpon vire nyt kesti kuin esim siinä järkyttävässä Billie Jeanissa. Mutta eikös ne ollut nyt kerinny treenata pitempään. Ali oli positiivinen yllätys, ei eksynyt, vaikka biisissä on ne koukkukohdat, ja biisivalinta oli hyvä, se puhdas kailotus passas biisiin.
Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
Pauli Lappalainen
04.04.2011 08:31:47
Tupuna: . Ollaan joko vireessä tai sit ei olla. Ja mun mielestä Ilpo veti eilen paremmin vireessä kuin koskaan aikaisemmin.

Eikös tuossa ole jonkinlainen ristiriita?

Tuon lausumasi mukaan siis Ilpo veti aiemmin epävireisesti ja oli eilen paremmin vireessä, ollen kuitenkin epävireessä koska ei kuitenkaan laulanut vireisesti.

Saamari tuota naisen logiikkaa, ehkä Spede oli kuitenkin oikeassa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)