Aihe: Bilharzia : Kurapizza
1
Bilharzia
29.03.2004 18:07:56
Muistakaa haukkua! Kuunnelkaa ensin!!
www.LifeofDebauchery.Com
Nuuskamuikkunen
29.03.2004 19:47:58
Hau! Hau!
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
Timo JM
29.03.2004 23:04:46

Eikö näitä häirikköääniä saa pois tältä palstalta?!
...siis mun mielestä.
Bilharzia
29.03.2004 23:11:18
Eikö näitä häirikköääniä saa pois tältä palstalta?!

Eli se ei miellyttäny sua? Miksi haluat mun biisit pois?
www.LifeofDebauchery.Com
hjukke
29.03.2004 23:14:28

Siks kun sä oot Mahe. Et ole ainakaan tosissasi näitä väsännyt. Kaatopaikat on törkyä varten.
Bilharzia
29.03.2004 23:20:37
Siks kun sä oot Mahe. Et ole ainakaan tosissasi näitä väsännyt. Kaatopaikat on törkyä varten.

En ole Mahe.

En ny tosissani oikeestaan koskaan musiikkia tee, vaan aina kieli poskessa ja omaks huvikseni.
www.LifeofDebauchery.Com
Timo JM
29.03.2004 23:28:43 (muokattu 30.03.2004 10:31:04)

Mä en lähde tohon sun provosointileikkiin mukaan. Sanon vaan, että sun tuotokset on aikamoista skeidaa, eivätkä vastaa alkuunkaan niistä kirjoittamiasi kuvauksia. Tämän enempää et saa mua jatkamaan tätä aihetta.

(Jos tällainen "musiikki" yhdistetään vielä sun jäsenkuvaukseen ja allekirjoitukseen, ei voi muuta kuin suositella ottamaan yhteyttä lähimpään mielenterveystoimistoon. Vaan omapahan on asiasi minkälaisen kuvan haluat itsestäsi ulospäin antaa.)
...siis mun mielestä.
Bilharzia
29.03.2004 23:38:08
Mä en lähde tohon sun provosointileikkiin mukaan. Sanon vaan, että sun tuotokset on aikamoista skeidaa, eivätkä vastaa alkuunkaan niistä kirjoittamiasi kuvauksia. Tämän enempää et saa mua jatkamaan tätä aihetta.

Mulla ei oo mitään hajua mistään provosointileikistä.

Jos et pidä niin se on ihan kuul homma mun mielestä.

Mun musisoinnit ei ole välttämättä niitä kaikkein vakavimpia. Tiedän sen, mutta saahan nämä olla siinä missä muidenkin Gimmel-hevikovereiden ja Kitaranraiskaajan häröilyjen lomassa myös, vai olenko rikkonu jotain foorumin sääntöjä?

Kuvaukset on näitä sarkastisia möläytyksiä, mitä nyt löytyy, mutta on niissä pientä perää. Mää otan musiikin abstraktina asiana ja puhun siitä abstraktisti. Mun on vaikea keksiä esim. genreä tai tällaista latistavaa kuvausta muutenkin.
www.LifeofDebauchery.Com
NORTON
02.04.2004 03:38:32

Kuvaukset on näitä sarkastisia möläytyksiä, mitä nyt löytyy, mutta on niissä pientä perää. Mää otan musiikin abstraktina asiana ja puhun siitä abstraktisti. Mun on vaikea keksiä esim. genreä tai tällaista latistavaa kuvausta muutenkin.

Oot muuten aika huumori äijä, ja vielä hyvän näköinen semmoinen ;)

Sun biisisi oli ihan paska, mutta arvostan sitä että olet jaksanut nähdä vaivan sen tekemiseksi ja vieläpä kuunneltavaksi laittamiseksi. Toiminnan motiivi hämmentää minua syvästi.
Anteeksi!
Bilharzia
02.04.2004 04:10:05
Ääh! Kuhan häröilin tietämyskoneella trackerin ja softasyntsan kanssa. Pasuuna on hieno soitin.
www.LifeofDebauchery.Com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt