Aihe: väärät aplodit
1 2
baron
24.03.2004 22:51:56

Tapahan se on tuokin "omaa häntää nostaa"

Ikivanha koeteltu kikka. Jos sattuu olemaan tuttuja yleisössä, pyytää niitä olemaan vähän hajallaan, että kukaan ei epäile, että ne on samaa jengiä ja kun eri puolilta salia alkaa kuulua aplodeja, muu jengi on puolustuskyvytön ja alkaa taputtaa mukana.

(Tää on kyllä hirtettävä off-topic, mutta kuitenkin: Vaikka mä en osaa laulaa, niin olen Tallinnan laivalla voittanut karaokekilpailun. Oli duuniristeily ja meidän oma jengi oli strategisesti sijoittunut ympäri salin ja alkoi villin huudon mun laulun jälkeen, joka tarttui muuhun yleisöön, joka vaikutti tuomareihin)
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
jeppeq
25.03.2004 12:48:16
No jos kerta samalla "idealla" voittaa karaoket, ja katelleen mitä f:t on saanu aikaan ( onhan siinä ny tietty HIEMAN muutakin.. ) , niin tässä se nähään miten yleisö kositaan ja tehään suosikkeja. Mitäs sitä muuta kun sapluuna käyttöön ja kohta on kesätansseissa Mtv:llä uusine levyineen - aika starailua ;)

Heleppoo ku piimän juanti !
Notefix
25.03.2004 17:32:58 (muokattu 25.03.2004 17:33:45)

Siis PekkaJ:n juttuja ei pitäisi lukea siinä vaiheessa, kun vielä pitäisi tehdä jotain järkevää (settilistoja tai sovituksia)

Joo, ei helvetti! Vedet silmissä...hoho.

PekkaJ:n pitäisi julkaista näistä kirja...oikeesti!
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
Kabanossi
29.03.2004 14:59:45 (muokattu 29.03.2004 15:03:21)
Tuosta Pekkajaun jutusta tuli itsellekkin mieleen eräs vanha vitsi, mutta laitetaan tänne muiden harmiksi.

Perähikiän paikallinen virtuoosi oli päässyt viulullaan soittelemaan paikkakunnan kissanristiäisiin ja veteli ensimmäistä kappaletta ja tyylilleen uskollisena ihan päin persettä. "Nautinnon" loputtua muutama yleisöstä läpytti säälistä käsiään yhteen. Viuluniekka oli tietysti haltioissaan ja kumarteli yleisölle. Yleisön joukosta joku vääräleuka huusi "Soita metsäkukkia!", johon taiteilija vastasi, että "TOISEN KERRANKO???".
perkeles
01.04.2004 19:38:59
Olin aikoinaan "tsääs"- konsertissa yhden kaverin kanssa joka on omasta mielestään kovakin saksofonin soittaja. No ei se ole! No joka tapauksessa siellä konsertissa heitti yhteen välliin yksi tummapintainen tunnettu saksofonisti niin maan perkeleellisen soolon jotta oksat pois! Se oikein purkaantui siinä soolossa kokonaan ja irvisteli tosi tuskaisen näköisesti jo valmiiksi rumalla naamalaan ja heittipä sekaan kaupan päälle vielä kovan "I feel good" koreografiansa. Se helevetinmoinen tuskallisen näköinen irvistely oli kyllä silmiinpistävän voimakasta. Kaveri katteli vierestä ja tuumi mulle:"Mullakin se oli ihan yhtä vaikeeta ja yhtä tuskallisen näköistä silloin kun mäkin aloittelin tuota saksofonin soittamista!"

pekkajaun lahjat menee hukkaan soittamisessa,jota voi kyllä tehdä vähän vähemmänkin verbaalisesti lahjakas.
vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)