Lammikkovalas: Yöllä on tuhat silmää Mutta päivällä vain yksi Silti kirkkaan maailman valo kuolee Kuolevan auringon mukana Insomniumin "Drawn To Black". Eipä ollu helpommasta päästä. "I say Goddamn what a rush!" |
Lammikkovalas 03.04.2011 07:22:16 | |
---|
Spirocore: Insomniumin "Drawn To Black". Eipä ollu helpommasta päästä. Tämä se kuitenkin on. Uutta kehiin vaan! I broke my G-string while fingering a minor. |
Spirocore 03.04.2011 18:20:53 | |
---|
Lammikkovalas: Tämä se kuitenkin on. Uutta kehiin vaan! Hahaa, täältä pesee: "Niin helvetin helppoa kirjoittaa Saat sanat valumaan sivuille Niin täynnä itseäsi, niin itseriittoinen Oman vitun elämäsi naurunaihe En ole kova haukkumaan Tai heittelemään kiviä lasitalossa Antaa tulla vaan Haastan sinut vittu taisteluun Ainut haaste jonka tarvitset Haastan sinut vittu taisteluun Antaa tulla vaan"
...ei nyt ehkä mikään käännöstyön mestarinäytä, mutta ehkä jopa "laulettavissa". "I say Goddamn what a rush!" |
hullu_ukko 03.04.2011 20:18:50 | |
---|
Spirocore: Hahaa, täältä pesee: "Niin helvetin helppoa kirjoittaa Saat sanat valumaan sivuille Niin täynnä itseäsi, niin itseriittoinen Oman vitun elämäsi naurunaihe En ole kova haukkumaan Tai heittelemään kiviä lasitalossa Antaa tulla vaan Haastan sinut vittu taisteluun Ainut haaste jonka tarvitset Haastan sinut vittu taisteluun Antaa tulla vaan"
...ei nyt ehkä mikään käännöstyön mestarinäytä, mutta ehkä jopa "laulettavissa". Lamb of God - Redneck Why don't you have a seat over there? |
Spirocore 03.04.2011 21:49:51 | |
---|
hullu_ukko: Lamb of God - Redneck Oli selevästi liian heleppo.. :D Olkaatten hyvä. "I say Goddamn what a rush!" |
hullu_ukko 04.04.2011 03:19:54 | |
---|
Spirocore: Oli selevästi liian heleppo.. :D Olkaatten hyvä. No, tulihan tuokin biisi luukutettua puhki teininä ja on viimeaikoina tullut vastaan erinäisillä soundtrackeilla, joten sinänsä... Jatketaas ehkä helpolla: Sinä olet auringon jumalatar, onko sinusta pelastajakseni? Eläköön-huuto, sinun kunniaksesi... Eläköön! Ja nyt sade lankeaa... Se lankeaa tahrien tuon harmaan viivan... Harmaa viiva... Bussikyyti takaisin kotiin... Sillä sinä olet niin julma... Satuta minua, kestän sen kyllä! Sillä tämä kaikki perustuu ainoastaan hetken huumaan, tämä kaikki perustuu tuskaan... Kaikuluotain, kaikuluotain, taas... Se tapahtuu taas... Minulla ei ole siipiä... Seitinohuet siivet... Tapahtuu taas... Sinä olet auringon jumalatar, onko sinusta pelastamaan minut? Rakas... Rakas... Rakas... Sillä tämä kaikki perustuu ainoastaan hetken huumaan, tämä kaikki perustuu tuskaan... Joten antaudu hetken huuman vietäväksi, anna tuskan kuljettaa... Why don't you have a seat over there? |
Spirocore 04.04.2011 10:12:25 (muokattu 04.04.2011 14:23:43) | |
---|
hullu_ukko: Ja nyt sade lankeaa... Se lankeaa tahrien tuon harmaan viivan... Harmaa viiva... Bussikyyti takaisin kotiin... Sillä sinä olet niin julma... Satuta minua, kestän sen kyllä! Hohoi, nyt olen tylsä mutta tämäpä on ehkä yksi maailman parhaista biiseistä! Devin Townsend - Deadhead E: jos vaikka sitten enää seuraavaa en heti arvaisi. ;) Tähän kuitenkin seuraava panostus vielä, menee hardrockin puolelle: E2: tai jos nyt kuitenkin pitäydyn hevin puolella. Ei ollut hyvä tuo. "Vankina tässä mielessä Piilossa takana tyhjien hymyjen Niin helppoa (tuskaa) Se ivaa minua Ryömii takaisin pimeään Juoksen, juoksen alati, kaukaisuuteen Pysäytä minut kunnes haavoitun, taas Ääneni kaiut Seuraavat minua Alas tuhooni Hahmoni varjot Seuraavat tuhooni Syvemmälle puton Surun käsivarsille Sokeasti laskeudun Surun käsivarsille On oltava olemassa rauha" "I say Goddamn what a rush!" |
dinghie 13.04.2011 22:40:50 | |
---|
Spirocore: Syvemmälle puton Surun käsivarsille Sokeasti laskeudun Surun käsivarsille Ainoa kipale minkä kyseiseltä bändiltä tiedän, eli Killswitch Engage - Arms of Sorrow? Perinteisesti hevarit ompelevat itse vaatteensa. Senhän takia täällä on tämä Pukeutuminen -palsta. Kaavan vaihtoo ja sillee. |
Spirocore 14.04.2011 10:21:28 | |
---|
dinghie: Ainoa kipale minkä kyseiseltä bändiltä tiedän, eli Killswitch Engage - Arms of Sorrow? Corrrrrrrrectamundo! "I say Goddamn what a rush!" |
dinghie 15.04.2011 22:23:43 | |
---|
Spirocore: Corrrrrrrrectamundo! Höhö! Noh, täältä tulee: Sinä näytät terveeltä Silti tuo päänsärky ja sätkiminen kertovat muuta Ja tuo allergia, ahdistus ja kutina oikeassa polvessasi (varmaan tappavaa) Jokainen on kipeä, joka ikinen tuntee kipua x3 Jokainen on kipeä, onko joka ikinen hulluna? Rauhoitu, saat varmasti tarpeeksi proteiinia Ei ole todennäköistä että saat kasvaimen Huonosta hygieniasta Ei, tuo ei ole pelottavin sisäänkasvanut kynsi mitä olen koskaan nähnyt (mutta sijoita itsesi nyt kuitenkin karanteeniin) Perinteisesti hevarit ompelevat itse vaatteensa. Senhän takia täällä on tämä Pukeutuminen -palsta. Kaavan vaihtoo ja sillee. |
4loittelija 23.04.2011 19:48:30 | |
---|
dinghie: Höhö! Noh, täältä tulee: Sinä näytät terveeltä Silti tuo päänsärky ja sätkiminen kertovat muuta Ja tuo allergia, ahdistus ja kutina oikeassa polvessasi (varmaan tappavaa) Jokainen on kipeä, joka ikinen tuntee kipua x3 Jokainen on kipeä, onko joka ikinen hulluna? Rauhoitu, saat varmasti tarpeeksi proteiinia Ei ole todennäköistä että saat kasvaimen Huonosta hygieniasta Ei, tuo ei ole pelottavin sisäänkasvanut kynsi mitä olen koskaan nähnyt (mutta sijoita itsesi nyt kuitenkin karanteeniin) Freak Kitchen Sick? (Death by Hypochondria) |
dinghie 25.04.2011 00:15:45 | |
---|
4loittelija: Freak Kitchen Sick? (Death by Hypochondria) No sehän se! Uutta putkeen vaan. astra non mentiuntur, sed astrologi bene mentiuntur de astris. |
4loittelija 25.04.2011 14:51:11 (muokattu 25.04.2011 14:51:30) | |
---|
dinghie: No sehän se! Uutta putkeen vaan. Päätin sittenkin pitää mölyt mahassani joten luovutan vuoroni seuraavalle(nopeimmalle) |
ju551 25.04.2011 20:21:16 (muokattu 25.04.2011 20:21:59) | |
---|
kokeillaan tämmöstä Kuulkaa! Minä olen se jota teidän lapsenne opetetaan pelkäämään. Olen kauhutarina, koska auringon paistaessa maailma on minun. Silloin te kuolette minun käteni kautta tuli aika lyhyt...sori |
hullu_ukko 17.05.2011 01:01:20 | |
---|
ju551: kokeillaan tämmöstä Kuulkaa! Minä olen se jota teidän lapsenne opetetaan pelkäämään. Olen kauhutarina, koska auringon paistaessa maailma on minun. Silloin te kuolette minun käteni kautta tuli aika lyhyt...sori Näyttää jääneen vähän jumiin, mutta mites olis Stormlord ja I Am Legend? Fee-fi-fo-fum, I smell Kraft Dinner! |
ju551 17.05.2011 16:31:23 | |
---|
hullu_ukko: Näyttää jääneen vähän jumiin, mutta mites olis Stormlord ja I Am Legend? no sehän se! |
hullu_ukko 17.05.2011 19:51:11 (muokattu 17.05.2011 19:53:27) | |
---|
Me seisoimme jättiläisten hartioilla, kuin Atlas uskon taakkansa alla Puristimme kätemme nyrkkiin kunnioittaaksemme valloittajan oikeutta hallita tyrannin elkein Tämä on kieli, joka ei ole käynyt huulillamme vuosituhanteen. Joten toisinajattelijat, kutsun teitä! Partisaanit, yhdistykää! Kapinalliset, antakaa ääntenne kuulua, sillä jos ette niin tee, on kaikki menetetty! Tämä on Tasavallan kuolema, älkää erehtykö luulemaan muuta, senaatti on neuvoton ja Zeus vain nauraa Joten Mars, sodan jumala, voitko paiskata salaman, joka murskaa sokeiden temppelin? Tiber tulvii viattomien ihmisten verestä. Ja niin me seisoimme joukossa varkaiden, valehtelijoiden ja murhaajien, joiden nimet elävät iankaikkisessa levossa ja häpeässä Häväistyjä kuninkaita suojaavat uskolliset miehet, jotka hallitsivat meitä kaikkia kohtalon verisellä keihäällä Sinä tunsit nimeni ennen kuin olin syntynyt, tunsit viikatemieheni alkaen siitä hetkestä, kun se putosi huuliltani Tämä on Tasavallan kuolema, kuollut ja kuopattu, Pearsen maatessa haudassaan Loppuun saakka sitä asuttavat Connollyn armeijan haamut, Luiset sormet Collinsin kohdanneen kuolon liipasimella ja Parnellin unelmat ovat muuttuneet pelkäksi tomuksi "Ja tämän minä sanon kansani herroille, varokaa, varokaa sitä, mikä on tulossa, varokaa itsensä ylentänyttä kansaa, joka vie kaiken, mitä emme suostuneet antamaan. Ajattelitteko alistaa kansan, tai että laki on vahvempi, kuin elämä ja ihmisten vapauden kaipuu?"
Ei ole täysin sanasta sanaan taaskaan, mutta eiköhän siitä selvän saa. Fee-fi-fo-fum, I smell Kraft Dinner! |
ju551 17.05.2011 21:03:26 | |
---|
hullu_ukko: Me seisoimme jättiläisten hartioilla, kuin Atlas uskon taakkansa alla Puristimme kätemme nyrkkiin kunnioittaaksemme valloittajan oikeutta hallita tyrannin elkein Tämä on kieli, joka ei ole käynyt huulillamme vuosituhanteen. Joten toisinajattelijat, kutsun teitä! Partisaanit, yhdistykää! Kapinalliset, antakaa ääntenne kuulua, sillä jos ette niin tee, on kaikki menetetty! Tämä on Tasavallan kuolema, älkää erehtykö luulemaan muuta, senaatti on neuvoton ja Zeus vain nauraa Joten Mars, sodan jumala, voitko paiskata salaman, joka murskaa sokeiden temppelin? Tiber tulvii viattomien ihmisten verestä. Ja niin me seisoimme joukossa varkaiden, valehtelijoiden ja murhaajien, joiden nimet elävät iankaikkisessa levossa ja häpeässä Häväistyjä kuninkaita suojaavat uskolliset miehet, jotka hallitsivat meitä kaikkia kohtalon verisellä keihäällä Sinä tunsit nimeni ennen kuin olin syntynyt, tunsit viikatemieheni alkaen siitä hetkestä, kun se putosi huuliltani Tämä on Tasavallan kuolema, kuollut ja kuopattu, Pearsen maatessa haudassaan Loppuun saakka sitä asuttavat Connollyn armeijan haamut, Luiset sormet Collinsin kohdanneen kuolon liipasimella ja Parnellin unelmat ovat muuttuneet pelkäksi tomuksi "Ja tämän minä sanon kansani herroille, varokaa, varokaa sitä, mikä on tulossa, varokaa itsensä ylentänyttä kansaa, joka vie kaiken, mitä emme suostuneet antamaan. Ajattelitteko alistaa kansan, tai että laki on vahvempi, kuin elämä ja ihmisten vapauden kaipuu?"
Ei ole täysin sanasta sanaan taaskaan, mutta eiköhän siitä selvän saa. Primordial - Death of the Gods? |
hullu_ukko 17.05.2011 21:08:11 | |
---|
ju551: Primordial - Death of the Gods? Onhan tuo. Fee-fi-fo-fum, I smell Kraft Dinner! |
ju551 22.05.2011 19:40:14 | |
---|
nopein saa vuoron. itte ei jaksa... |