PJS 29.03.2004 15:55:10 | |
---|
kamasekoilun ohella sitä helposti unohtuu se mikä on kitaran soitossa oleellista. Soittaminen on toisarvoista. Vain laitteilla on väliäää, tekniikka on tärkeintäää, kitarakamat merkitsee, speduja tarvitsen...jou. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Fortune 29.03.2004 15:56:17 | |
---|
Ketuttaa, kun on korvaa miellyttävä soundi nykyään. Pitäisi varmaan särkeä jotakin, että pääsisi ostelemaan uutta :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Pitäisi varmaan särkeä jotakin, että pääsisi ostelemaan uutta :) Joo-o, kyllähän se niin on että uusien kamojen hankkiminen tuo kummasti lisää soittomotivaatiotakin. :) Wings broken and I'm falling down / but not afraid to hit the ground / Like phoenix I will rise again |
Joees 29.03.2004 16:06:05 | |
---|
Ketuttaa, kun on korvaa miellyttävä soundi nykyään. Pitäisi varmaan särkeä jotakin, että pääsisi ostelemaan uutta :) Haha, aika paha. :) Minäkin voisin särkeä jotain ihan muuten vain, on sellainen olo. Tosin en taida kun ei ole rahaa ostaa uutta tavaraa ;) Minäkin alan pikkuhiljaa rauhallisesti löytämään miellyttävää soundia. Se vaan vaatisi sen että voisi soittaa hieman kovempaa mutta kotioloissa hieman vaikeampaa. Dumb. Jos saat aikaiseksi ja ketksit miten laittaa valot lautaan niin otathan myös kuvan ja laitat näkyviin? Ihan mielenkiinnosta tekisi mieli nähdä minkälainen siitä on tulossa. Groooove is in heart! |
kalkkuna 29.03.2004 16:08:22 (muokattu 29.03.2004 16:09:20) | |
---|
........... |
Kapane 29.03.2004 16:09:45 | |
---|
jep ota kuva siitä mäkin haluan nähä miten sen toteutat, sil mulla on melkein samanlainen lauta itellä ja siihen pitäs keksiä kans joku valotus sydeemi. "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
zorro 29.03.2004 16:25:10 | |
---|
kamasekoilun ohella sitä helposti unohtuu se mikä on kitaran soitossa oleellista. Joo tämähän se on universumin tärkein ja eniten ilmoitettu sääntö! mulle se on ihan sama millä soittaa, miten soittaa tai osaako soittaa. kunhan se on sille soittajalle hauskaa. ite en ymmärrä mistä se tulee että ihmiset odottaa soittajilta joitaki kriteerien täyttymistä ennen ku hankkii lisää kamaa. jos tykkää äänistä jotka lähtee joistaki pedaaleista tai valoista pedaali laudassa niin mikäs siinä. se on ihan käyttäjän ajatuksista kiinni onko ne tarpeellisia mun puolesta voi sellanen ihminen, joka ei oo kitaraa hipassutkaan, ostaa läjän pedaaleita ja laadukkaat kitaran ja vahvistimet ja vaikka menestyä niillä. vähän meni offtopikiksi mutta on noita "kamasekoilun ohella sitä helposti unohtuu se mikä on kitaran soitossa oleellista." kirjotuksia jo vähän aikaa kateltukkin. mistä lie johtuu että jotku noin ajattelee OSTETAAN: Digitech WH1 |
Niskamies 29.03.2004 16:58:56 | |
---|
Ei oo parempaa fiilistä kun se kun pitkän testisession jälkeen vie uuden vehkeen kotiin, ja pääsee soittamaan. Tuo mukavasti soittomotivaatioita:) En ite osta vähän aikaa mitään. Johtuu ihan vain siitä että olen tyytyväinen kamoihini ja saundeihini (ja ehkä sekin vaikuttaa että ei oo rahaa :) 4 strings is all you will ever need! |
Sammakko 29.03.2004 19:10:32 | |
---|
Joo tämähän se on universumin tärkein ja eniten ilmoitettu sääntö! mulle se on ihan sama millä soittaa, miten soittaa tai osaako soittaa. kunhan se on sille soittajalle hauskaa. ite en ymmärrä mistä se tulee että ihmiset odottaa soittajilta joitaki kriteerien täyttymistä ennen ku hankkii lisää kamaa. jos tykkää äänistä jotka lähtee joistaki pedaaleista tai valoista pedaali laudassa niin mikäs siinä. se on ihan käyttäjän ajatuksista kiinni onko ne tarpeellisia mun puolesta voi sellanen ihminen, joka ei oo kitaraa hipassutkaan, ostaa läjän pedaaleita ja laadukkaat kitaran ja vahvistimet ja vaikka menestyä niillä. vähän meni offtopikiksi mutta on noita "kamasekoilun ohella sitä helposti unohtuu se mikä on kitaran soitossa oleellista." kirjotuksia jo vähän aikaa kateltukkin. mistä lie johtuu että jotku noin ajattelee Sä saat sen kuulostamaan tyhmemmältä. Emmä nyt tietenkään noin jyrkkä asiasta ole. All Along The Watchtower |
PJS 29.03.2004 19:21:54 | |
---|
Vaiks kamojen hankkiminen on kyllä mielenkiintoista puuhaa...ite oon tässä ruvennu kokoilemaan itselleni pedaalilautaa kun kyllästyin kuuden vuoden soittelun jälkeen tähän ei muuta kuin wahi-puristi linjailuuni...nyt oon vertaillu big muffien hintoja eri paikoissa, haaveillu rahasta jolla hankkisin deluxe memorymanin, melkein tilannu small stonen ja pähkäilllyt että ostaakko ibanezin de7 vai bossin dd-3 tällä hetkellä laudasta tulossa tämän näköinen Crybaby, Small Stone, Big muff, de7/dd3 Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Imper 29.03.2004 20:35:10 (muokattu 29.03.2004 20:35:50) | |
---|
Heh, tuttua touhua toi kamojen vaihtelu ja uusien ostaminen ja tähän touhuun koukkuun jääminen. No, itse löysin asiasta uuden tason saavutettuani mieleisen perussoundin: vaikkei efektilautaan ostaisi/haluaisi enempää tavaraa, voi sen sisältöä vaihtaa aina parempaa/kalliimpaa. Näin pysyy hommassa mielenkiinto yllä, vaikka kamat olisivatkin jo tarpeeksi hyviä!:) Saapahan ainakin vaihtelua. Esim. Ite vaihdoin läjän "turhia" pedaaleita budwahiin. Nyt on taas hyvä syy hankkia ajan mittaan ne "turhat" pedaalit takaisin!:) Mutta joo, kyllähän toi soittaminen on se ykkösjuttu, mutta niinkun joku sanoi: "miksi soittaa paskoilla soundeilla, kun voi soittaa hyvilläkin?" Miettikääpä sitä urpot, kun seuraavan kerran valitatte asiasta. Tosiaan, jotkut pistää kevyesti saman summan viinaan ja röökiin, kun toiset soittolaitteisiin. Itelläni on tässä asiassa kultainen keskitie ;) Everyone is a per-son |
Shaft 29.03.2004 20:44:08 | |
---|
Esim. Ite vaihdoin läjän "turhia" pedaaleita budwahiin. Nyt on taas hyvä syy hankkia ajan mittaan ne "turhat" pedaalit takaisin!:) Onkin paljon parempi idea hankkia vähän hyvää kuin läjä sellaisia pedaaleja, joihin ei ole ikinä oikein tyytyväinen. |
zorro 29.03.2004 21:23:17 | |
---|
ite en oo ostanu pedaalia kolmeen kuukauteen OSTETAAN: Digitech WH1 |
Kapane 29.03.2004 22:52:43 | |
---|
ite en oo ostanu pedaalia kolmeen kuukauteen onko jo vierotusoireita. "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
zorro 29.03.2004 23:11:35 | |
---|
kyllä mää vielä envelope filtterin ja tremolon tarvin. ja wahinki sinänsä tarvisin OSTETAAN: Digitech WH1 |
goose 29.03.2004 23:17:06 | |
---|
Mulla kävi kanssa mielessä toi joutsenkaula valaistus lautaan, mutta oon jo aika hyvin oppinut säätämään mutu-tuntumalla potikoita sen verran kun nyt niitä tarvitsee kesken keikan säätää. Pimeänä polkeminenkaan ei tuota vaikeuksia. Onhan toi valo semmonen mukava Pro-henkeä lisäävä kapistus. Jahas. Muskotti on laukonu ilmeisesti täällä vähän jotain asiattomuuksia =) heh. Mulla on kanssa vähän sama ongelma kun Fortunella. Soundit rupee olemaan liian kohdallaan. Pakko myöntää että ihan itseäkin hirvittää miten hyvältä äänet alkaa kuullostaa. Välillä herää transsista kun on soittanut samaa riffiä puolituntia putkeen ja kuola valuu suupielestä. Ostin tänään tosin vielä yhden pedaalin, mutta alkaa pikkuhiljaa jo pirullisesti setti valmistua. Tässähän joutuu kohta käyttämään aikaa jo harjotteluun kun alkaa ostaa/myy/vaihtaa -toiminta hiipumaan. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Kitarasankari 30.03.2004 02:08:34 | |
---|
Sanoin vaan siksi että kamasekoilun ohella sitä helposti unohtuu se mikä on kitaran soitossa oleellista. nimen omaan...
Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!! |
Kumiankka 30.03.2004 07:30:57 | |
---|
Jos ittellä olisi tuollainen lauta nniin laittaisn valoiksi superkirkkaat ledit, pari tai muutama näitä niin johan näkyy. Näitähän saa nykyään helposti ja vaikka mistä ja värivalikoimaakin on. |
Sammakko 30.03.2004 10:48:20 | |
---|
Jos ittellä olisi tuollainen lauta nniin laittaisn valoiksi superkirkkaat ledit, pari tai muutama näitä niin johan näkyy. Näitähän saa nykyään helposti ja vaikka mistä ja värivalikoimaakin on. Neon-valo ja racingteippiä. :) All Along The Watchtower |
Sammakko 30.03.2004 11:09:53 | |
---|
Oikeesti neonvalo vois olla hieno. Se toimii kaikenlisäks 12 voltin jänniteellä ja ois hieno lavalla. Anna mulle niin musta tulee prinssi. |