vital 30.03.2011 12:41:19 | |
---|
Noi filmaukset eilen oli niin säälittäviä, ihan kuin ei osattaisi mitään muuta. _EDES_ portugal ei filmannu, tai en ainakaan huomannut. Johan on. Noh, kai ollaan vielä kehitysvaiheessa koska meillä on niin nuori ja "kokematon" tiimi. Pitää kannustaa ja antaa tukea vaikka meneekin huonosti. Kyllä se tästä :P Some people never go crazy, What truly horrible lives they must live |
DJKaaos 30.03.2011 15:57:09 | |
---|
Numbie: Sadik maajoukkueessa alkaa olla vähitellen nähty, ellei sitten tapahdu jotain ihmeeseen verrattavaa tasonnousua. Aika vaisu kuva jäi kaverista jälleen kerran. On sanottu, että Sadik olisi kehittynyt ihan radikaalisti Saksassa ollessan, mutta eilisessä pelissä ei kyllä näkynyt sellaisesta mitään merkkejä. Mun mielestä Sadik ei kykene hyödyntämään fyysisiä avujaan oikeastaan mitenkään. Alkava kausi HJK:n riveissä on todella tärkeä uran kannalta. Erittäin vaikea kuitenkin uskoa, että tästä pelaajasta olisi maajoukkueen maalintekijäksi koskaan. Minä olen minä. |
Chieftain 30.03.2011 22:48:04 | |
---|
Heikkinen, Pasanen, Forssell aivan vitun huonoja eilen. Riski pirteä sen mitä pelaamaan pääsi. Joku ehdotti Hetemajta keskikentän pohjalle, mutta mies on aivan liian luova (epävarma) puolustavaan rooliin. Ei aina ehdi / jaksa / osaa puolustaa tuolla tasolla. Arkivuosta ei ikinä tuolle tasolle mitään saada, Raitalasta on kehittymässä useaksi vuodeksi vakiopakki maajoukkueeseen. "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |
Loijaa 30.03.2011 23:20:59 | |
---|
Suomen joukkueen esitys alkoi ahdistamaan niin runsaasti, että oli pakko sulkea tv 2-0 maalin jälkeen. Jo se eka osuma oli aika jäätävää työskentelyä Suomen puolustukselta. I'm alive to the world |
Huomenna on sitten palloliiton tiedotustilaisuus koskien päävalmentajakuvioita. Paatelaisesta puhuvat noin spekuloiden mutta saas nähdä. |
Numbie 31.03.2011 10:07:14 | |
---|
Chieftain: Joku ehdotti Hetemajta keskikentän pohjalle, mutta mies on aivan liian luova (epävarma) puolustavaan rooliin. Ei aina ehdi / jaksa / osaa puolustaa tuolla tasolla. Bresciassahan Hetemaj pelaa nimenomaan puolustavassa roolissa ja näkemieni pelien perusteella hoitaa sen tontin erittäin kurinalaisesti ja hyvin. |
Chieftain 31.03.2011 11:40:02 | |
---|
Numbie: Bresciassahan Hetemaj pelaa nimenomaan puolustavassa roolissa ja näkemieni pelien perusteella hoitaa sen tontin erittäin kurinalaisesti ja hyvin. Hienoa, jos näin. Itsellä ei ole kovinkaan kummoista kuvaa Brescian peleistä, vaan mielipide perustuu lähinnä maajoukkueen, U21:n ja AEK:n aikaan. "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |
Numbie 31.03.2011 12:11:03 | |
---|
Chieftain: Hienoa, jos näin. Itsellä ei ole kovinkaan kummoista kuvaa Brescian peleistä, vaan mielipide perustuu lähinnä maajoukkueen, U21:n ja AEK:n aikaan. U21-kisojen perusteella monelle on jäänyt ihan oikeutetusti mielikuva Perpasta sellaisena näyttävänä, mutta tehottomana kikkailijana. Italiassa saanut paljon kehuja mm. taistelutahdostaan ja työmoraalistaan. Jos Heikkinen jatkaa topparina, näkisin että Hetemaj on se paras vaihtoehto Eremenkon pariksi keskustaan. |
Van Hannes 31.03.2011 15:03:35 | |
---|
|
KooAa 31.03.2011 15:08:46 | |
---|
|
Hargon 31.03.2011 15:45:17 | |
---|
Koskahan ruvetaan vaatimaan potkuja Mika-Matti Paatelaiselle? Anyone who jumps off a Paris bridge is in Seine. |
Akitus 31.03.2011 15:59:00 | |
---|
Hargon: Koskahan ruvetaan vaatimaan potkuja Mika-Matti Paatelaiselle? Eiköhän nää karsinnat saa olla suht rauhassa vielä, semmoinen luovutusmieliala niiden suhteen jo vallitsee. Epäilisin, että kannattajien kannalta kynnyskysymykseksi nousee ensi karsintojen alku. Hyvää, pelaavaa futistahan Mixu on Kilmarnockissa ajanut. Skottiliiga ei toki mikään paras tason mittari ole. Ensimmäinen tehtävä olisi kyllä saada jotain selkärankaa ja suoraan sanoen munaa siihen pelaamiseen. Viime peleistä etenkin Moldova-, Unkari- ja Portugalipeleissä oli pelaaminen niin halutonta että pahaa teki katsoa. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Sergei Fallinen 31.03.2011 16:13:41 | |
---|
mä luotan mixuun, se pelastaa meidät ja vie kisoihin |
Dropped C 31.03.2011 16:32:39 | |
---|
Varmasti oli paras vaihtoehto tarjolla olevista. |
DJKaaos 31.03.2011 18:35:50 | |
---|
Akitus: Eiköhän nää karsinnat saa olla suht rauhassa vielä, semmoinen luovutusmieliala niiden suhteen jo vallitsee. Epäilisin, että kannattajien kannalta kynnyskysymykseksi nousee ensi karsintojen alku. Pitkäjänteisesti tässä ollaan liikkeelle lähdössä. Pitkäjänteisyydestä kertoo etenkin pitkä sopimus ja se, että Paatelainen sanoi suoraan päätavoitteen olevan 2016 EM-kisoissa. Täytyy vaan toivoa, että Paatelainen saa vedettyä projektin suunnitellusti päätyyn asti. Paatelainen on mitä parhain kehittävänä valmentajana ja projektivalmennuksessa. Skottiliiga ei toki mikään paras tason mittari ole. Taso ei välttämättä ole ihan paras, mutta rautaisesta jalkapallokulttuurista ja ammattimaisesta ympäristöstä ammennettu oppi ja kokemus ovat todella kovaa kamaa. Minä olen minä. |
Van Hannes 01.04.2011 12:29:18 | |
---|
|
Deg 01.04.2011 17:04:16 | |
---|
Oho, tuli hankittua lippu otteluun Chelsea - Tottenham. Kai se on mentävä paikalle. Laskeskelin tossa otteluohjelmavihkosista ja säästetyistä matsilipuista, että luvassa on yheksäs Selssin peli yllekirjoittaneelle. Joukossa niin 6-0 voitto Man Citystä, 0-0 nysvää Newcastlen kanssa näiden divarikeikkaa edeltäneellä kaudella ja viimeisin luku loputtomalta tuntuvassa CL-pettymysten sarjassa, eli Inter-matsi viime kaudelta. Joku sinne vetää aina uudestaan. Sexual chocolate, baby! |
Henkka370 01.04.2011 22:00:56 | |
---|
Derek Riggs: Oho, tuli hankittua lippu otteluun Chelsea - Tottenham. Missä hinnoissa nämä valioliigapelien liput muuten liikkuvat? Miten paljon saa varata rahaa vähintään reissuun jos haluaa pelin tai pari käydä katsomasa. NY RILLATAAN! |
DJKaaos 01.04.2011 22:29:50 | |
---|
Henkka370: Missä hinnoissa nämä valioliigapelien liput muuten liikkuvat? Miten paljon saa varata rahaa vähintään reissuun jos haluaa pelin tai pari käydä katsomasa. En tiedä tarkoititko juuri Chelsean pelien lippuja, mutta yleisesti hinnat liikkuvat muutaman kymmenen punnan hujakoilla; jopa vajaasta parista kympistä aina sataan puntaan asti. Hinnoissa on joukkueiden välillä huomattaviakin eroja. Seurojen sivuilta nuo hintatiedot käyvät ilmi. Stadionien ulkopuolelta lippuja kaupitellaan usein, mutta ns. suuret ottelut ovat käytännössä aina myyty etukäteen loppuun. Minä olen minä. |
Deg 01.04.2011 22:43:54 (muokattu 01.04.2011 22:48:43) | |
---|
Henkka370: Missä hinnoissa nämä valioliigapelien liput muuten liikkuvat? Miten paljon saa varata rahaa vähintään reissuun jos haluaa pelin tai pari käydä katsomasa. Chelsean liput on 50 eurosta 80 euroon, vastustajasta ja katsomonosasta riippuen. Ite tulee pyrittyä aina päätyyn, koska liput on halvimmat ja tunnelma korkeimmalla. Halvimmillaan olen valioliigaa nähnyt Wiganissa, tais maksaa 20 puntaa vuonna 2007 pääkatsomossa. Lennot saanee halvimmillaan jopa alle satasella, jos halpalentoyhtiöt maittaa ja varaa ajoissa. Itelle maittaa. Yöpymisiinkin saa menemään niin paljon kuin haluaa, ja jos Lontooseen menee, niin saa varautua maksamaan sievoisia summia, että saa edes jotain tasoa hommaan. Mutta mikä sitten omia mieltymyksiä ja tarpeita vastaa. Safkaa saa suht. samaan hintaan ku suomesta, alkoholi on halvempaa ja rööki superkallista. edit: Matsiliput on tullu hommattua siten, että olen hommannut Chelsean lippuohjelman (True Blue) jäsenyyden, joka maksaa 30e vuodessa. Ilman sitä vähänkin korkeamman profiilin matseihin on käytännössä mahdotonta päästä ilman mustan pörssin tai laillisen mustan pörssin, eli event travelien ja muiden lafkojen apua. Lisäksi on vielä lojaalipistejärjestelmä, joka tekee tällaiselle pari matsia kaudessa käyvälle lipunsaannin vielä hankalammaksi. Onneksi kannattajayhdistyksemme on nykyään Chelsean silmissä virallinen, ja sen kautta saamme lippuja anottua ja useimmiten hankittua myös näihin kärkipään jengien vierailuihin. Sexual chocolate, baby! |