Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 528 29 30 31 3261 62 63 64 65
KooAa
29.03.2011 19:13:39
Eiks tual oo American Idols erikseen?
Bluesmies
29.03.2011 19:46:10
Flash: Bon Jovin I'll Be There For Youn.

http://www.youtube.com/watch?v=z-loSZyL-2s

Tää sovitus oli kyllä niin perseestä ku vaan voi olla.
Tupuna
29.03.2011 21:45:21
http://www.iltalehti.fi/idols/2011032913448410_id.shtml

Ilpo vetää körssiä ja aloitti jo 10-vuotiaana. Mikä paljastus ;)
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Seppo_Howitzer
29.03.2011 22:22:06
Tupuna: http://www.iltalehti.fi/idols/2011032913448410_id.shtml

Ilpo vetää körssiä ja aloitti jo 10-vuotiaana. Mikä paljastus ;)

Kova jätkä kyllä.
Tupuna
30.03.2011 14:32:36
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto … hde/idols2011/uutiset_vko13?1304546

Ilpolla ja Alilla parhaat biisit! Tytöillä hohhoijaa-biisejä, huhhuh.
J.Hollström
30.03.2011 14:42:02
Tupuna: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto … hde/idols2011/uutiset_vko13?1304546

Ilpolla ja Alilla parhaat biisit! Tytöillä hohhoijaa-biisejä, huhhuh.

Martille ois kyllä voitu valita joku vähän korkeemmalta menevä piisi.
Jäärä
30.03.2011 15:19:56
Stina: Up Around The Bend - Hanoi Rocks

Hä?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Folcce
30.03.2011 16:01:30 (muokattu 30.03.2011 16:04:21)
Martti: You Shook Me All Night Long - AC/DC

Lotta: Let Me Entertain You - Robbie Williams

Ilpo: Highway Star - Deep Purple

Hennariikka: I Love Rock ´n Roll - Joan Jett

Ali: No One Knows - Queens of the Stone Age

Stina: Up Around The Bend - Hanoi Rocks

Mielenkiintoisia biisivalintoja. Nyt pitää vetää jo todella hyvin. Monet noista biiseistä on helppo saada kuulostamaan pahalta.
Music's my life, Moxey.
Guitaristi
30.03.2011 16:03:05

Ilpo: Highway Star - Deep Purple

Eissss... veikkaan että tässä kohtaa porataan ikivihreää klassikkoa kuivana kakkoseen. Mielenkiintoinen lähetys varmasti tulossa kyllä, saa nähdä miten Martti klaaraa AccaDaccan.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
DM
30.03.2011 16:47:46
Hennariikka: I Love Rock n Roll - Joan Jett

Voin jo kuvitella sen yliyrittämisen ja rääkymisen...

Ylönen vierailevana tuomarina, uskaltaisikohan sanoa jotain?
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Daelos
30.03.2011 16:50:25
Queens of the Stone Agea ja Deep Purplea Idolsissa? Voisi melkeen jo tsekkaa D:
http://www.last.fm/user/Daelos
Meadow
30.03.2011 17:04:12
Hennariikka: I Love Rock n Roll - Joan Jett

Ali: No One Knows - Queens of the Stone Age

Ei mulla taida huumorintaju riittää enää näihin. Eissss....
markkuliini
30.03.2011 17:19:41 (muokattu 30.03.2011 17:23:08)

Voi hitto tää paikka on kyllä yksi negatiivisuuden multihuipentuma. :) Ihan sama miten kukaan laulaa, mutta dumataan silti ilman kunnollista perustelua. Ja nyt tiedetään jo etukäteen että seuraava jakso tulee menemään ihan persiilleen. :D

Ei sitä oo pakko katsoa jos tekee noin pahaa.
Jotenkin täällä dunkkaa sellainen ummehtunut teiniangsti, tai itseasiassa sen lähisukulainen eli parikymppisten besserwisser-harrastajien angsti.
Menkää ulos, treenaamaan tai jotain, niin maailma alkaa näyttää paljon kivemmalta paikalta. ;)

Edit: Tuo "Eiss..." alkaa olla jo ihan vastaavan efektin omaava kuin jenkkipentujen "whateva..."
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Secreterial
30.03.2011 17:30:24
markkuliini: Voi hitto tää paikka on kyllä yksi negatiivisuuden multihuipentuma. :) Ihan sama miten kukaan laulaa, mutta dumataan silti ilman kunnollista perustelua. Ja nyt tiedetään jo etukäteen että seuraava jakso tulee menemään ihan persiilleen. :D

Ei sitä oo pakko täällä käydä, jos tekee noin pahaa ;)

No kyllähän esim. toissakertanen jakso oli aivan hirveätä katsottavaa/kuunneltavaa. Lotan Shania Twainit ja Ilpon "hurja" lavashow. Ja tuomarit kehu kaikki. Ilpokin valmis idoli. "EISS..."

markkuliini:Jotenkin täällä dunkkaa sellainen ummehtunut teiniangsti, tai itseasiassa sen lähisukulainen eli parikymppisten besserwisser-harrastajien angsti.
Menkää ulos, treenaamaan tai jotain, niin maailma alkaa näyttää paljon kivemmalta paikalta. ;)

Mitä angstia se on, jos myöntää tosiasiat? Tän vuotinen Idols menee nippanappa vanhan kunnon Ilkka Jääskeläisen ohi. Ei meikän mielestä tuo Idols näyttäny yhtään kivemmältä, vaikka kävinkin lenkillä ennen sitä. Eli väittämäs on väärin.

markkuliini:Edit: Tuo "Eiss..." alkaa olla jo ihan vastaavan efektin omaava kuin jenkkipentujen "whateva..."

Edelleenkään täällä ei ole pakko käydä, jos ei halua.

Itse asiaan; melko rohkeita vetoja kyllä tulee olemaan. Ilpolta en odota muuta kuin täyttä kuraa; niin huonosti se on vetäny. Sitten kun vielä vedetään Purplea, niin voi että...

Martin vetoa odotan ihan mielenkiinnolla; mukava nähdä, josko Martista irtoais kunnolla AC/DC:t

Hennariikka: WTF? Hemmetin iso riski kyllä

Lotta vetää varmasti taas yhtä huonosti, mutta kehutaan se taas taivaisiin.

Stinan vetoa kans odotan mielenkiinnolla, toivottavasti räväyttäis.

Alilta en oikeastaan kauheena oota; viime kertanen oli sellasta perunasuussa-menoa, että alta pois.
markkuliini
30.03.2011 17:50:47 (muokattu 30.03.2011 17:55:02)

Mun pointti on se, että dumaaminen ei oo kritiikkiä. Eikä pelkän dumaamisen lukeminen ole pätkääkään mielenkiintoista. Kun taas taitava ja perusteltu kritiikki (mitä täälläkin joskus on) on hyvä keskustelunsynnyttäjä, mielenkiintoista luettavaa, ja sitä toivoisin enemmän. Eli ei riitä että sanoo "paskaa". Pitää kertoa myös miksi oli paskaa. Toivottavasti se ei ole liikaa pyydetty. :)

Mä oon taas sitä mieltä, että tällä kaudella on ihan mielenkiintoisia ja lupaaviakin laulajia. Semifinaali-vaiheessa oli joitain esityksiä joita kuunteli tosi mielellään. Esim. Martti ja Stina on välillä osunut hienosti, ja tiedän että kunhan muutamasta lastentaudista päästään (esim.Stinan jatkuvasti liian matalat sävellajit), niin alkaa toimia vielä paremmin.
Oikeastaan kenestäkään edellisistä Idols-menestyjistä en voinut sanoa samaa tuossa vaiheessa kilpailua, eikä jotkut kuullosta hyvältä vieläkään.

Juu, ei ole pakko käydä täällä, ja pian lopetankin käymästä jos ei taso keskustelun taso nouse tuosta pelkästä eisss...:in hokemisesta.

Edit: Highway Star? En ole koskaan tajunnut tuon biisin (marginaalistakaan) suosiota. Jotenkin ihan yhdentekevä minusta. Ja siis en nimeomaan ymmärrä miksi joku esittää tuon Idolsissa. Kuitenkin tavallaan aika tuntematon biisi, eikä mikään korvaan jäävä.
Purplella on roppakaupalla parempia, yhtä "tuntemattomia", mutta kerralla iskeviä. Esim Burn tai Lay Down, Stay Down.
Tupuna
30.03.2011 18:06:30
markkuliini:

Edit: Highway Star? En ole koskaan tajunnut tuon biisin (marginaalistakaan) suosiota. Jotenkin ihan yhdentekevä minusta. Ja siis en nimeomaan ymmärrä miksi joku esittää tuon Idolsissa. Kuitenkin tavallaan aika tuntematon biisi, eikä mikään korvaan jäävä.
Purplella on roppakaupalla parempia, yhtä "tuntemattomia", mutta kerralla iskeviä. Esim Burn tai Lay Down, Stay Down.

Ihan törkeen hyvä biisi on Highway Star. Jos Ilpo vetää tuon hyvin, niin kuulostaa varmasti makeelta. Toivotaan nyt parasta, että vire pysyisi jne.
markkuliini
30.03.2011 18:19:30

Tupuna: Ihan törkeen hyvä biisi on Highway Star. Jos Ilpo vetää tuon hyvin, niin kuulostaa varmasti makeelta. Toivotaan nyt parasta, että vire pysyisi jne.

Mun teoria on se, että tuosta biisistä tykkäävät ne jotka ovat kuulleet kappaleen jossain sopivassa tilanteessa, nuoruuden kotibileissä tms, ja se ikäänkuin kuuluu heidän elämänsä soundtrackiin. Eikä kukaan voi tykästyä biisiin pelkästään kylmästi kuuntelemalla. :D
Jotain kappaleen "ikimuistoisuudesta" kertoo se, että kun muistin virkistämiseksi kuuntelin sen juuri, niin toisen säkeistön alkaessa en muistanut ollenkaan miten säkeistön melodia menee. Todella kehno melodia kappaleessa, jos noin käy.
Tuo on jotenkin sellainen harjoitelman oloinen kipale. Minusta käsittämätöntä miten sama bändi on voinut tehdä taas sitten niin tarttuvaakin samoista aineksista.
Ja siis MUN MIELIPIDE VAIN TÄMÄ. :)
Joees
30.03.2011 18:26:14 (muokattu 30.03.2011 18:26:42)
markkuliini: Mun teoria on se, että tuosta biisistä tykkäävät ne jotka ovat kuulleet kappaleen jossain sopivassa tilanteessa, nuoruuden kotibileissä tms, ja se ikäänkuin kuuluu heidän elämänsä soundtrackiin. Eikä kukaan voi tykästyä biisiin pelkästään kylmästi kuuntelemalla. :D

Mä oon kuullut biisin vaan lainaamalla kirjastosta levyn ja päräyttänyt sen soittimeen kun halusin bändiin tutustua. Diggasin biisistä. En mä sitä mun elämäni soundtrackiin laittais siltikään.

Mä oon tykästynyt moneenkin biisiin vaan pelkästään kuuntelemalla. Sen jälkeen jotkut niistä mahdollisesti ovat myöhemmässä vaiheessa päätyneet mun soundtrackille.

Eli sun teorias ei vissiin futaa ihan täysiä.

E: Mitenkään dumaamatta sun mielipidettäs. ;-)
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
markkuliini
30.03.2011 18:36:46

Methis: Mä oon kuullut biisin vaan lainaamalla kirjastosta levyn ja päräyttänyt sen soittimeen kun halusin bändiin tutustua. Diggasin biisistä. En mä sitä mun elämäni soundtrackiin laittais siltikään.

Mä oon tykästynyt moneenkin biisiin vaan pelkästään kuuntelemalla. Sen jälkeen jotkut niistä mahdollisesti ovat myöhemmässä vaiheessa päätyneet mun soundtrackille.

Eli sun teorias ei vissiin futaa ihan täysiä.

E: Mitenkään dumaamatta sun mielipidettäs. ;-)

Tilastollisia poikkeamia löytyy aina. :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)