Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 593 94 95 96 97167 168 169 170 171
HaloOfFlies
16.12.2010 21:19:22 (muokattu 16.12.2010 21:20:53)

Tulipa taas tänään todettua ettei Mandrake Root kuulosta hyvältä Gillanin vetämänä. Pientä hilpeyttä herättää kohta "I got a MAAAANDRAAAKE ROOOT!!!", ja sen jälkeen Gillan karjuu kokonaisen säkeistön niin lujaa kun vaan ikinä lähtee.

Jotenkin vaan Gillanin ääni ei sovi tuohon kappaleeseen ollenkaan.
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Jokapaikanapina
16.12.2010 22:42:28
Mallaslahti: heh, huomasin hetki sitten, että Paice on vasuri :)

Haha, mä huomasin vasta keikan jälkee kuvista.. : D
Velli
16.12.2010 23:26:28
Jokapaikanapina: Haha, mä huomasin vasta keikan jälkee kuvista.. : D

Jumalauta jätkät, nyt!
Jokapaikanapina
16.12.2010 23:54:18
Velli: Jumalauta jätkät, nyt!

Niin no, meidän toisen poppoon rumpali on kans vasenkätine niin kai silmä on vaan tottunu tohon erilaiseenki rummutteluun..
Ruutikallo
18.12.2010 11:50:48
zippiz: Mikä on kaikkien aikojen klassikko biisi bändiltä.. Tottakai se on se Smoke on the water...Mut henk. kohtasesti tykkään näistä kipaleista:Burn,never before,black night..No itseasiassa kaikki on kuunneltavaa...

Enpä ole oikein näitä keskustelualeita paljoa seurannut, lukuunottamatta rumpu- ja yleinen keskustelu.

Nyt kun tähän Purple topikkiin törmäsin niin, en osaa sanoa mikä on paras biisi.
Mutta, silloin kun poikani yllättäen päätti äitinsä kohdussa, että nyt voitas katella maailmaa piakkoin, niin lähettiin sairaalaan tuhatta ja sataa.

Autossa sattui soimaan juuri Purplen kokoelma ja pihalta lähtiessä BURN räjähti ilmoille, täyttäen farmarin pienen tilavuuden.
Laitoin repeatille koko n.60km:n matkan, melko rajulla voluumilla.

Siinä kaahattiin kasitietä, naissen vaikeroidessa ja Purplen pauhatessa. Oli aika mahti fiilis, samalla todella pelottava.

No loppu hyvin, kaikki hyvin.

Kun poika ja äitee pääsivät kotiin niin tottakai mulla soi BURN autossa, jällen repeatilla, mutta nyt matkanteko oli rauhallista.

Eli Burn:lla on mulle joku juttu, oli ennenkin ja nyt suurempi. Samalla se oli pojan ensikosketus musiikkiin kylmässä maailmassa.

Aika OT:ksi meni, mutta sanottakoot, että nyt 6-vuotiaana, kuuntelee Purplea, Zeppeliniä jne. ja Burn kuuluu suosikkeihin =D
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Vurki
19.12.2010 19:52:31 (muokattu 19.12.2010 20:19:15)
henydrum: Enpä ole oikein näitä keskustelualeita paljoa seurannut, lukuunottamatta rumpu- ja yleinen keskustelu.

Nyt kun tähän Purple topikkiin törmäsin niin, en osaa sanoa mikä on paras biisi.
Mutta, silloin kun poikani yllättäen päätti äitinsä kohdussa, että nyt voitas katella maailmaa piakkoin, niin lähettiin sairaalaan tuhatta ja sataa.

Autossa sattui soimaan juuri Purplen kokoelma ja pihalta lähtiessä BURN räjähti ilmoille, täyttäen farmarin pienen tilavuuden.
Laitoin repeatille koko n.60km:n matkan, melko rajulla voluumilla.

Siinä kaahattiin kasitietä, naissen vaikeroidessa ja Purplen pauhatessa. Oli aika mahti fiilis, samalla todella pelottava.

No loppu hyvin, kaikki hyvin.

Kun poika ja äitee pääsivät kotiin niin tottakai mulla soi BURN autossa, jällen repeatilla, mutta nyt matkanteko oli rauhallista.

Eli Burn:lla on mulle joku juttu, oli ennenkin ja nyt suurempi. Samalla se oli pojan ensikosketus musiikkiin kylmässä maailmassa.

Aika OT:ksi meni, mutta sanottakoot, että nyt 6-vuotiaana, kuuntelee Purplea, Zeppeliniä jne. ja Burn kuuluu suosikkeihin =D

Siinäpä mukava juttu! :) Burn on kyllä perkeleen kova piisi. Meikäläinen ei kuuden vuoden iässä tiennyt mitään muuta kuin Booker T:n (häneltä levyn Soul Dressing jonka tunsin nimellä "Ihmisenpäälevy", koska Bookerin kasvot olivat levyn kannessa). Kuitenkin esiteinivuosina Puprle oli se ainoa oikea, vaikka 2000-luvulla tuossa iässä olinkin!

E: Tai no tiesinköhän 6-vuotiaana vielä T:täkään...
Joonas.H
31.12.2010 14:58:31

Onko kukaan löytäny Purplen huppareita Suomesta? Ite olen löytäny vain t-paitoja. Huppareita löyty amazonista ja ebaystä. Pistäkää linkkiä, jos tiedätte, että jostain Suomesta saa...
to hell...And back
Jii-Gee
14.01.2011 10:00:19

Katos prkl..näyttäis tällaiset kinkerit olevan ylihuomenna.. !!

http://www.tavastia.fi/tapahtuma/19233
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Mad-Mike
16.01.2011 00:31:28
Tuli tuossa jokunen päivä sitten ostettua tuo Who Do We Think We Are ja kelpo levy, jos ei lasketa noita bonusraitoja (remasteri siis kyseessä). Melko turhia melkein kaikki, ja jos jotain pitäisi jättää niin olisivat laittaneet tuon Painted Horsen ja First Day Jamin ja kaikki loput pois. Itseäni ei ainakaan pätkääkään kiinnostaneet nuo '99 remixit noista biiseistä.

No onneksi noita ei ole pakko kuunnella :D
-Half Step Down-
HaloOfFlies
24.02.2011 11:28:01

Aikovat nyt alkaa työstämään uutta levyä.

Mutta miksikähän tässä keikkajulisteessa on mukana Jon Lord? http://www.roadrunnerrecords.com/bl … oulflypremiere/purplemexico2011.jpg
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Musta Arkipyhä
24.02.2011 11:50:32
danny: Aikovat nyt alkaa työstämään uutta levyä.

Mutta miksikähän tässä keikkajulisteessa on mukana Jon Lord? http://www.roadrunnerrecords.com/bl … oulflypremiere/purplemexico2011.jpg

Tuo on muistaakseni jonkun DVD:n,CD:n,boxin jne. kansi.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Jokapaikanapina
24.02.2011 12:07:02
danny: Aikovat nyt alkaa työstämään uutta levyä.

Eikös ne jo ajat sitten oo sitä alottanu?
HaloOfFlies
30.03.2011 10:38:24

Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun sitten, kun kuitenkin Purpleen viittaa.

Ritchie Blackmore Finlandia-talossa keikalla 7.9.2011.

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=21635
mlehtinen
30.03.2011 10:44:05
Kaipa tuonne taas on liput ostettava vaikka tuntuukin siltä että on nähnyt saman keikan monta kertaa ennenkin. Koska siitä ei kuitenkaan voi olla varma (esim. ed. Tampere-talon keikka) niin pakkohan se on mennä paikalle.
"Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!"
pekka montin
30.03.2011 11:21:30

zippiz: Mikä on kaikkien aikojen klassikko biisi bändiltä.. Tottakai se on se Smoke on the water...Mut henk. kohtasesti tykkään näistä kipaleista:Burn,never before,black night..No itseasiassa kaikki on kuunneltavaa...

Olen nyt varmaan poikkeus mutta pidän eniten kappaleesta This Time Around ja Owed To Go = Parhautta.

Kaikki Purple toimii.
pekka montin
30.03.2011 11:22:03

pekka montin: Olen nyt varmaan poikkeus mutta pidän eniten kappaleesta This Time Around ja Owed To Go = Parhautta.

Kaikki Purple toimii.

hmm...owed to go? Mielenkiintoista. Eh, tarkoitin siis, Owed To G...
Peoplez
30.03.2011 12:31:16
mlehtinen: Kaipa tuonne taas on liput ostettava vaikka tuntuukin siltä että on nähnyt saman keikan monta kertaa ennenkin. Koska siitä ei kuitenkaan voi olla varma (esim. ed. Tampere-talon keikka) niin pakkohan se on mennä paikalle.

Viimeksi Helsingissä Ritchie ei soittanut Stratoa ollenkaan :( Olin lievästi pettynyt, toivottavasti asia korjaantuu nyt.
Jokapaikanapina
30.03.2011 13:04:25
pekka montin: This Time Around = Parhautta.

Todellakin!
mlehtinen
30.03.2011 13:20:24
^Pienistä asioista sitä nykyään on valitettavasti Blackmore fanin oltava onnellinen...
"Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)