Stoalainen 29.03.2011 22:28:41 | |
---|
Capman: Onko tietoa, moneltako alkaa soitto huomenna? Onko lämppäriä? Ovet aukeaa vissiin kuudelta. Oot selvästi ajan hermolla :D Too weird to live, too rare to die |
lxi 29.03.2011 22:42:50 (muokattu 29.03.2011 22:43:04) | |
---|
Lainaus muutaman sivun takaa: ramionparas: 18:00 Ovet 18:50 Shining 20:15 Devin Townsend Project Konsertti päättyy n. 22:30 Itse suosittelen Shiningia erittäin lämpimästi. YMMV, caveat emptor jne. |
Capman 29.03.2011 22:45:21 | |
---|
Kiitoksia, ja sori etten jaksanut kelata noin paljon taaksepäin. Shining on itselle ihan vieras tapaus. Täytyypä vähän selailla nettiä. |
lxi 29.03.2011 22:48:30 | |
---|
Capman: Kiitoksia, ja sori etten jaksanut kelata noin paljon taaksepäin. Shining on itselle ihan vieras tapaus. Täytyypä vähän selailla nettiä. Tämä on sitten se norjalainen kokoonpano. Ruotsin Shining... ei ehkä sopisi tähän yhteyteen. |
absentmind 29.03.2011 22:50:30 | |
---|
jos In the Kingdom of Kitsch You Will Be a Monster tulee ni millää muul ei oo mitää väliä http://www.mekanism.fi |
Milkop 29.03.2011 22:52:54 | |
---|
absentmind: jos Deadhead tulee ni millää muul ei oo mitää väliä Kosa! Tupu au zaidi, kwa ajili ya kuandika! "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Scrobble 29.03.2011 23:04:45 | |
---|
Jos ants tulee nii muulla ei ole väliä No ei vaiskaa vaikka voishan se olla siistiä ku yhtäkkiä keikan keskellä alkais ants ja heti sen perään Wild Colonial Boy Kaikki meistä oli kannabis hippejä, tosin 70 luvulla, nykyään se on Out of In. -mancubus |
Ehkä hieman turhan Addicted!-voittoiselta vaikuttaa tuo settilista, vaikka mitäpä muuta voikaan odottaa kun oikein Anneke mukana. Ei se missään nimessä huono levy ole, mutta ei myöskään Devinin parhaimmistoa. No, kunhan Bad Devil tulee niin ei anneta haitata. Huomenna, perskules! "Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä."
- Ed Wynne, Ozric Tentacles |
Landstr 30.03.2011 00:05:33 | |
---|
Huomenna kukaan tulossa autolla Tampereen suuntaan takaisinpäin? Kaksi kyytiläistä olisi halukkaita mukaan! Maksetaan tietenkin bensoja. Pikaviestitä mahd nopeasti jos mukaan mahtuu! www.mikseri.net/refrainexitium |
Snapo 30.03.2011 00:08:31 | |
---|
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
marke- 30.03.2011 08:55:01 | |
---|
Snapo: http://www.youtube.com/watch?v=pT15ILSys7Y Nyt lähtee saatana! Devin on kyl aina ollu vitun hyvä esiintyjä ja menee hommaan tosissaan mukaan. Nyt on vaan suunta vaihtunu aikaisemmasta raivoamisesta ja sekopäilystä kunnon ilotteluun. Oikeastaan Strapping Young Lad dvd on ainoa, missä se on vähän laimea ja siinäkin muihin orkestereihin verrattuna se on aika pirun "involved". Hesassa nährään illalla, oon se ruma jätkä. Abba Zaba |
Jebe- 30.03.2011 09:09:06 | |
---|
Heroin: Hesassa nährään illalla, oon se ruma jätkä. Niitä rumia jätkiä taitaa näkyä suhteellisen runsaasti Kaapelitehtaan ympäristössä tänä iltana. Tuleehan miltei koko M.netin raskaan musiikin porukka kyseistä keikkaa katsomaan. Olen itse myös yksi niistä rumista jätkistä. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Emplate 30.03.2011 09:58:09 | |
---|
Jebe-: Niitä rumia jätkiä taitaa näkyä suhteellisen runsaasti Kaapelitehtaan ympäristössä tänä iltana. Tuleehan miltei koko M.netin raskaan musiikin porukka kyseistä keikkaa katsomaan. Olen itse myös yksi niistä rumista jätkistä. Tänään on hienoa olla Deviniä kuunteleva ruma mies! |
Estranged 30.03.2011 10:01:10 | |
---|
Ja tänään lähtee saatana. Oon se secksikkään viiksekäs jätkä. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666 |
pehko 30.03.2011 10:06:07 | |
---|
Estranged: Ja tänään lähtee saatana. Oon se secksikkään viiksekäs jätkä. mä oon se jolla on punanen paita jossa lukee SALE. Tai sit en koska ehkä onkin tuore Devin paita päällä. ei sitte |
Parasite 30.03.2011 10:49:50 (muokattu 30.03.2011 10:50:17) | |
---|
Estranged: Ja tänään lähtee saatana. Oon se secksikkään viiksekäs jätkä. Vittu sulle ei puhuta. Ruma olen minäkin. Nykikää hihasta jos omakuvien mukaista rumuutta näkyy. "20 vuotta sitten miehet eivät kunnioittaneet naisia, joten naisen dumppaaminen oli helppoa. Nykyään miehet kunnioittavat naisia, joten heille täytyy valehdella." -Dermot, Huonosti käyttäytyvät miehet |
Estranged 30.03.2011 10:50:25 | |
---|
Parasite: Vittu sulle ei puhuta. Ruma olen minäkin. :( "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666 |
Parasite 30.03.2011 10:51:35 | |
---|
Estranged: :( Se oli "vitsi". Sut ainakin erottaa helposti. "20 vuotta sitten miehet eivät kunnioittaneet naisia, joten naisen dumppaaminen oli helppoa. Nykyään miehet kunnioittavat naisia, joten heille täytyy valehdella." -Dermot, Huonosti käyttäytyvät miehet |
Estranged 30.03.2011 10:53:29 | |
---|
Parasite: Se oli "vitsi". Sut ainakin erottaa helposti. Saatoin ehkä tajuta kyllä. :) "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666 |
Parasite 30.03.2011 10:58:20 | |
---|
Estranged: Saatoin ehkä tajuta kyllä. :) Saatoin tajuta että tajusit. "20 vuotta sitten miehet eivät kunnioittaneet naisia, joten naisen dumppaaminen oli helppoa. Nykyään miehet kunnioittavat naisia, joten heille täytyy valehdella." -Dermot, Huonosti käyttäytyvät miehet |