Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Voxille kytkintä
1
inrock
29.03.2011 21:33:55 (muokattu 29.03.2011 21:37:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitan nyt uuden aiheen, kun en koe saavani tyydyttävää vastausta oikeen mistään. Eli:
 
Vahvaimeni on Vox VT100. Voiko Vox Valvetronixin kanavia ohjata jollain anti-Vox-kytkimellä? Esimerkiksi http://www.thomann.de/fi/lead_foot_fs2.htm tällaisella, vai vaatiiko tosissaan riistohintaisen FS5-kytkimen? Luin jostain, vissiin täältä M.netistä, että Voxin kytkimessä se namiska jää sinne pohjaan, kunnes polkaisee toisesta namiskasta. Onko noin, ja jos on niin miksi ja mitä merkitystä sillä on?
 
Tyhmiä kysymyksiä, I know but I must know!
 
E: Saa siirtää btw tonne Jelppikerhoon jos häirihtöö tässä...
 
Cry "havoc" and let slip the dogs of war
Jaz
29.03.2011 22:04:38 (muokattu 29.03.2011 22:06:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä voisin ehkä luopua omasta FS5:stä
Ojamieli
30.03.2011 22:16:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla ainaki pelas AD30VT:ssä joku Ibanezin kaksnappinen poljin, eli uskosin että tuokin toimis.
 
Jaz
30.03.2011 22:21:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eemeli.o.: mulla ainaki pelas AD30VT:ssä joku Ibanezin kaksnappinen poljin, eli uskosin että tuokin toimis.
 
Kahdeksan muistipaikan valinta voi olla vaikeaa kaksinappisella polkimella.
inrock
31.03.2011 16:11:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei nyt ole pointtina se, että pitäs pystyy kytkemään efektejä päälle tai pois, kuhan kanava vaihtuu.
 
Koska eikös sen pysty pelaa sillai, että 1. kanava on clean ja 4. on särötetty, ja sitten vaan polkasee ykköseltä yhen vasemmalle niin sehän menee neloselle? Näin ainakin Line 6 kanssa.
 
Cry "havoc" and let slip the dogs of war
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «