Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ruokangas Steambass
1
juikkipuikki
25.03.2011 01:28:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovatkos arvon basistit huomanneet mitä Hyvinkään pojjaat on laittanu esille?
 
http://www.ruokangas.com/?p=7927
 
Kysyin joskus hintoja, niin liikkuu kuulemma aika lähelle noiden vsop pulttikaulaisten kanssa. Eli jostain 2,5k eteenpäin halvimmillaan(vissiin).
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
kallefuture
25.03.2011 08:48:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: Ovatkos arvon basistit huomanneet mitä Hyvinkään pojjaat on laittanu esille?
 
Jazzari musarin pleksillä tai hamerin. Missä noi on tehty? Veikkaan ett puuosat aika pitkälle paimion puupojjilla. For dedicaded souls.
 
Kalle
 
"kananpaskaalahkeillaja jatkettuviskikaatukun kompastuinpihallakiikkutuoliin"-osastoa
Moe87
25.03.2011 23:03:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kallefuture: Jazzari musarin pleksillä tai hamerin. Missä noi on tehty? Veikkaan ett puuosat aika pitkälle paimion puupojjilla. For dedicaded souls.
 
Kalle

 
en tiiä mihin viittaat (pleksi vai kitara), mutta soittimet on ainaki hyvinkäällä tehty... ja puut ite väsättyjä, sekä muut osat teetettyjä, tai ite väsättyjä..
 
J.Nikkanen
26.03.2011 07:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moe87: en tiiä mihin viittaat (pleksi vai kitara), mutta soittimet on ainaki hyvinkäällä tehty... ja puut ite väsättyjä, sekä muut osat teetettyjä, tai ite väsättyjä..
 
Viittaa juurikin noihin puuosiin. Tekevätkö itse vai tulevatko raaka-aihioina Paimiosta? Puupojat tekevät yhteistyötä Ruokankaan kanssa, ja tuskinpa sinne mitään pleksejä tai metalliosia toimittavat. Ihan jeppiksen näköinen basso jokatapauksessa.
 
"Mun mielestä hyvässä pändissä basistilla on ainakin kaks fuzzia ja kälysesti träkkäävä oktaaveri." -TommiW.
Basismi
29.03.2011 12:07:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuossa tallassa joku jekku? Näyttää hyvinkin vitnakemalliselta, mutta saako siinä kuitenkin säädettyä joka kielen erikseen?
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
okabass
29.03.2011 12:18:32 (muokattu 29.03.2011 12:54:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basismi: Onko tuossa tallassa joku jekku? Näyttää hyvinkin vitnakemalliselta, mutta saako siinä kuitenkin säädettyä joka kielen erikseen?
 
Saa säädettyä tallapalaa kääntämällä. Se on Wilkinsonin talla. Erittäin hyvälaatuinen talla.
http://i17.photobucket.com/albums/b61/Mainsale/51P-bass002.jpg
Mulla on tollanen tässä
http://www.okabass.suntuubi.com/dat … /s/Presari%20-56%20fiesta%20red.png
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
kallefuture
29.03.2011 18:12:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Saa säädettyä tallapalaa kääntämällä. Se on Wilkinsonin talla. Erittäin hyvälaatuinen talla.
 
Köh? Nyt kyllä pyörää keksitään uudestaan. Tollanen varhaispresarin talla on köpö säätää ja kieletki on vinksallaan. Kovaa kun päästetään menemään jää helyt käteen.
Rupes vaan jälleen ärsyttään toi yliampuva ko. basson esittely. Mut nää on mielipiteitä.
Kalle
 
"kananpaskaalahkeillaja jatkettuviskikaatukun kompastuinpihallakiikkutuoliin"-osastoa
okabass
29.03.2011 18:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kallefuture: Köh? Nyt kyllä pyörää keksitään uudestaan. Tollanen varhaispresarin talla on köpö säätää ja kieletki on vinksallaan. Kovaa kun päästetään menemään jää helyt käteen. Kalle
 
??? Voitko selventää.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
hollstro
29.03.2011 18:31:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kallefuture: Köh? Nyt kyllä pyörää keksitään uudestaan. Tollanen varhaispresarin talla on köpö säätää ja kieletki on vinksallaan. Kovaa kun päästetään menemään jää helyt käteen.
Rupes vaan jälleen ärsyttään toi yliampuva ko. basson esittely. Mut nää on mielipiteitä.
Kalle

 
Toi talla toimii erinomaisesti. Mun mielestä jopa paremmin kuin se tavallinen fenderin talla. Vähemmän hattaavasti resonoivia hiluja. On erittäin tukeva peli.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
kallefuture
30.03.2011 18:24:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: ??? Voitko selventää.
 
Eihän mulla ole ollut kys.tallaa! Ja pahoittelen vitsintyngäksi yrittämääni mutua. Provosoiduin kokonansa tosta Ruokangas bassosta. Täytyy varata psykiatri.
Mun omistamissa G&L ja Musitec bassoissa on ollut nää hienovireet kausittain pielessä, joten yksittäispaloja on saanu vekslata eteen ja taa. Sikäli mietin tuon 50-luvun tallan säätöominaisuuksia. Meinaan, että kuinka onnistuu hienoviritys?
Hollstro viittasi haitallisten resonanssien eliminointiin. Hiltunen viittas ja selvensi mulle samaa.
 
Kalle
 
"kananpaskaalahkeillaja jatkettuviskikaatukun kompastuinpihallakiikkutuoliin"-osastoa
hollstro
31.03.2011 10:07:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kallefuture: Eihän mulla ole ollut kys.tallaa! Ja pahoittelen vitsintyngäksi yrittämääni mutua. Provosoiduin kokonansa tosta Ruokangas bassosta. Täytyy varata psykiatri.
Mun omistamissa G&L ja Musitec bassoissa on ollut nää hienovireet kausittain pielessä, joten yksittäispaloja on saanu vekslata eteen ja taa. Sikäli mietin tuon 50-luvun tallan säätöominaisuuksia. Meinaan, että kuinka onnistuu hienoviritys?
Hollstro viittasi haitallisten resonanssien eliminointiin. Hiltunen viittas ja selvensi mulle samaa.
 
Kalle

 
Niin, sitäkahden kielen tallapalaa voi kääntää melko suurella kulmalla joten jokaisen kielen saa just eikä melkein oikeaan intonaatioon.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Rämppy
31.03.2011 14:48:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivan näköinen basso ompi tuo Ruokangas. Sopiva yhdistelmä klassista ja persoonallista muotoilua, näyttää kikkailemattoman toimivalta. Kelpais mulle ainakin kuvan perusteella.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
juikkipuikki
19.05.2011 10:18:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Videolla paljon demoa Steambassista: http://www.youtube.com/watch?v=x4Oh0iYCakU
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
J0K1
29.04.2012 22:04:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan päässyt tällaista testaamaan?
 
Basismi
30.04.2012 10:59:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole tullut vastaan. Mutta hauska kaveri tuo Markus.
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Mikko.R
30.04.2012 14:58:16 (muokattu 30.04.2012 15:00:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nättejä pelejä.. Tais Eppujen basistilla olla Steambass kun muutama vuosi sitten olin lämppäri bändissä soittamassa. Näyttäs vissiin vieläki olevan..ainaki muoto näyttäs olevan samanlainen. Hyvä meininki siinä soittimessa oli jos oikein muistan.
 
mikkomfg
30.04.2012 16:52:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruokankaalla vetävät koko kööri juum.
 
kakaa pylyssä
J0K1
20.03.2013 17:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näköjään viisikielinen versio on viimein julkaistu
http://www.ruokangas.com/?page_id=7&sub=16
 
asaksala
20.03.2013 17:45:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jestas mitkä hifinauhanpäät! En ole tollasia ennen nähny.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «