Locrian 26.03.2004 16:17:46 | |
---|
Niin se riippuu mistä roikkuu.Jos vetää 16 raitaa kerralla sisään ni sitte toi kirjoitusnopeus... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Notefix 26.03.2004 16:24:40 | |
---|
Edit: Näin vihjeenä voisi sanoa, että joku asioista enemmän tietävä voisi kyhätä FAQ:n studiotietokoneen kokoamisesta. Jep, sama mullakin edessä...mahdollisimman poweria pitäis saada...ei tää on musiikkiin suuntautuneen ihmisen hommaa! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Juho L 26.03.2004 16:44:01 | |
---|
Niin se riippuu mistä roikkuu.Jos vetää 16 raitaa kerralla sisään ni sitte toi kirjoitusnopeus... Niin toki. Mutta keskiverto kotistudiossa harvemmin vedetään 16 raitaa kerralla. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
kivi 26.03.2004 16:54:05 | |
---|
Niin toki. Mutta keskiverto kotistudiossa harvemmin vedetään 16 raitaa kerralla. Puhu vain omasta puolestasi:-) Mulla ei 16 raitaa kerralla tunnu missään, jos mahdollisuus vain annetaan, käyn kiinni ku sika limppuun. Johan nyt stemmakitaran ambienssitkin nappaa 10 raitaa päältä, jos koko tilan mikittää... :-) |
Juho L 26.03.2004 17:01:59 | |
---|
Puhu vain omasta puolestasi:-) Mulla ei 16 raitaa kerralla tunnu missään, jos mahdollisuus vain annetaan, käyn kiinni ku sika limppuun. Johan nyt stemmakitaran ambienssitkin nappaa 10 raitaa päältä, jos koko tilan mikittää... :-) Hoho. Pitäisi ainakin todellista ambienssia saada. Ja laulu pitää sitten mikittää niin, että pää ympäröidään mikeillä ja sitten vielä nurkkiin omat mikit taltioimaan tilan heijastukset. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Fortune 26.03.2004 17:25:22 | |
---|
Niin toki. Mutta keskiverto kotistudiossa harvemmin vedetään 16 raitaa kerralla. Höh, eihän siinä tarvitse kuin yhdet hirmuprogerummut mikittää, ja ei riitäkään :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
eLead 26.03.2004 22:37:13 | |
---|
Ensinnäkin koneen kokoamisesta (joka siis ehdottomasti pitää tehä ite laadun takaamiseksi). Älä pihtaile. Komponentit pitää olla ehdotonta huippua. Etenki muistit. Muistien nopeuteen vaikuttaa muutkin kuin se "400MHz DDR". Pienellä bios-konfauksella tiiät mistä puhun. Asenna XP. Laita selaimeen osoite http://www.musicxp.net, lue ja ala konfaamaan. Periaate on, et älä asenna koneelle mitään muuta kuin musasoftat. Jos pakko on, niin tee koneelle kaks eri asennusta, joista toinen on pelkkää musaa varten. Äh, tästähän vois kirjoittaa vaikka kuinka... Nyt ei jaksa. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Juho L 26.03.2004 22:50:54 (muokattu 26.03.2004 22:51:13) | |
---|
Älä pihtaile. Komponentit pitää olla ehdotonta huippua. Etenki muistit./quote Kingston lienee jees. Asenna XP. Laita selaimeen osoite http://www.musicxp.net, lue ja ala konfaamaan. Periaate on, et älä asenna koneelle mitään muuta kuin musasoftat. Jos pakko on, niin tee koneelle kaks eri asennusta, joista toinen on pelkkää musaa varten. No tuohan on jo vastasyntyneellekin selvää. Eihän nyt kukaan täysijärkinen yritä studiohommia pyörittää koneella, jossa taustalla on 250 taustaprosessia. Kahdella asennuksella siis olen tähänkin mennessä pelannut. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Kivivuori 27.03.2004 09:46:39 | |
---|
Mitenkäs on, mahtaako tuo emolevy olla KV8 Max3. Jos näin on niin emolevyltä löytyy 6 Serial ATA liitäntää. Osta meiluummin kovoiks Serial ATA kovoja. Nopeempia kuin kuin tavan ATA 133. SATA kovojakin saa kytkettyy RAID tilaan. Eipä oo muuten tullut vielä vastaan tällasta emoo jossa on 6 SATA liitäntää. Kerta se on ensimmäinenkin. Olen lähes innostunut :) Pelko On Elinvoima, Siinä Me Kylvemme |
Juho L 27.03.2004 11:15:58 | |
---|
Mitenkäs on, mahtaako tuo emolevy olla KV8 Max3. Eipä ole juuri noiden SATA-paikkojen takia. Tietääkseni tähän SATA-paikkaan ai ATA133-kovaa saa kiinni lainkaan ja tämä tarkoittaisi sitä, että minun pitäisi ostaa uudet kovalevyt. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Kivivuori 27.03.2004 11:19:37 | |
---|
Eipä ole juuri noiden SATA-paikkojen takia. Tietääkseni tähän SATA-paikkaan ai ATA133-kovaa saa kiinni lainkaan ja tämä tarkoittaisi sitä, että minun pitäisi ostaa uudet kovalevyt. Jep jep...luulin, et ostat ihan uudet kovotkin...mun moka. Ei siihen tosiaan saa kiinni noita ata133 kovoja. Pelko On Elinvoima, Siinä Me Kylvemme |
Juho L 27.03.2004 11:23:50 (muokattu 27.03.2004 11:29:14) | |
---|
Jep jep...luulin, et ostat ihan uudet kovotkin...mun moka. Ei siihen tosiaan saa kiinni noita ata133 kovoja. Juu. Mutta pitää katsoa miten tuo taloudellinen tilanne asettuu ja paljonko tässä on rahaa käytettävissä. Edit: Tässä näköjään kannattaakin ontta MSI:n emolevy, jossa on ATA133 ja SATA paikat. Tuohon ATA133-paikkaan saan tuon nykyisen kiintolevyn ohjelmille ja SATA-paikkaan uusi kiintolevy nauhoituksille ja sampleille. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Locrian 29.03.2004 10:54:38 | |
---|
Älä pihtaile. Komponentit pitää olla ehdotonta huippua. Etenki muistit. Kingston lienee jees.
Sitten vielä kannattaa kiinnittää huomiota sen muistin "sisäiseen" nopeuteen.Eli samaa vaikkapa "DDR 400MHz"-muistia saa eri nopeuksilla.Muistin perustyypin perässä lukee numerosarja muotoa x-x-x-2.5.Toi 2.5 on sitten jonkun näköinen latenssi.Mitä pienempi sen parempi.2 on aika haipakkaa.Joku selittäköön paremmin. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Juho L 29.03.2004 13:30:47 | |
---|
Toi 2.5 on sitten jonkun näköinen latenssi.Mitä pienempi sen parempi.2 on aika haipakkaa.Joku selittäköön paremmin. Tarkoitat sitä CLx.x-arvoa. Eli esim CL2.5-muistissa ensimmäisen lukukerran aloittaminen kestää 2.5us ja tästä sitten jatkuu normaalilla nopeudella (olikohan 3.0us per sykli). Eli nuo pienellä CL:llä varustetut muistit ovat mainioita kun luetaan pieniä tietueita tai sitten isompia datamöykkyjä purskeina. Tuon otin vähän aikaa selvää, kun ihmettelin, että mikä helkkari se CL-merkintä on. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Kannattaa varmistaa että muistit ovat valmistajan hyväksyttyjen muistien listoilla. En ole kuullut hirveästi hyvää tuosta abitin socket 754 lankusta, ja varmaan tällä hetkellä itse ottaisin mielummin asuksen tekeleen. Toinen vaihtoehto on odottaa vielä viikon, pari jotta nf3'n uudemmat revisiot (250) tulevat ulos. |
Juho L 29.03.2004 14:13:05 (muokattu 29.03.2004 14:13:45) | |
---|
En ole kuullut hirveästi hyvää tuosta abitin socket 754 lankusta, ja varmaan tällä hetkellä itse ottaisin mielummin asuksen tekeleen. Varmaankin siihen tulee MSI:n emo näillä näkymin, että saan siihen sitten nykyisen ATA133 kovan ohjelmille ja SATA:n nauhoituksille ja sampleille, kuten tuossa yllä jo mainitsin. Pitää nyt vielä tarkkailla tätä tilannetta. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
kamina 29.03.2004 18:06:16 | |
---|
Noissa A64 prossuissa on ollut pientä yhteensopivuus ongelmaa joidenkin muistikampojen kanssa jos käytetään useampia 512mb yhteaikaa. Ongelma on korjattu uudemmassa CG revisiossa, mutta epäilen ettei niitä ole juurikaan suomeen vielä rantautunut. Tästä syystä katsoisin tarkasti nimenomaan sitä emolevyn valmistajan yhteensopivuuslistaa. Välillä laadukkaatkaan muistit eivät toimi emon kanssa. |
Juho L 30.03.2004 00:52:53 | |
---|
Noissa A64 prossuissa on ollut pientä yhteensopivuus ongelmaa joidenkin muistikampojen kanssa jos käytetään useampia 512mb yhteaikaa. Ongelma on korjattu uudemmassa CG revisiossa, mutta epäilen ettei niitä ole juurikaan suomeen vielä rantautunut. Tästä syystä katsoisin tarkasti nimenomaan sitä emolevyn valmistajan yhteensopivuuslistaa. Välillä laadukkaatkaan muistit eivät toimi emon kanssa. Voisit laittaa linkkejä tämän jutun lähteisiin. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
askomiko 30.03.2004 02:40:41 | |
---|
Ja sitten vaan VST-linkillä koneet yhteen. |
Juho L 30.03.2004 11:28:41 | |
---|
Ja sitten vaan VST-linkillä koneet yhteen. Mitä suotta, kun tuo kone jaksaa pyörittää vaikka maailmankaikkeutta (aina siihen asti, kun maailmankaikkeudesta tulee uusi versio). Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)