jjussila 02.03.2011 21:56:13 | |
---|
WanhaWetäjä: Oli mikä oli mutta ei tuo uusikaan tule pyörimään, vuosi tai olisko pari(?) sitten olin itse todistamassa kun kuuluisan ns solistiorkesterin keikalla oli tasan 4 henkilöä ja hekin syömässä ;-) Pistivät luukut kiinni jo ennen yhtätoista...noista illoistahan se velka vaan lisääntyy kun pitäs palkat maksaa ja ei ole tuloja. Ja aika useinhan nuo paikat joissa ei käy väkeä eivät siitä muutu saati piristy vaikka vetäjä ja nimi vaihtuu, näitä on nähty. Täällä meidän periferiakaupungissa samalla tanssitalolla ehti olla 4 eri yrittäjää, ennen kuin meni jakeluun, että kun ei, niin ei. Oli vaikka minkälaista tähteä ja tangomarkkinakarsintaa, mutta realiteetit tuli vastaan. ..ei helev...olisko noin?..... |
Deccho 02.03.2011 22:12:43 | |
---|
jjussila: Täällä meidän periferiakaupungissa samalla tanssitalolla ehti olla 4 eri yrittäjää, ennen kuin meni jakeluun, että kun ei, niin ei. Oli vaikka minkälaista tähteä ja tangomarkkinakarsintaa, mutta realiteetit tuli vastaan. Totta varmaan. Tunnen yhden tapauksen läheltä. Lähti suosittu yrittäjä, mutta tilalle tuli 'yrittäjiä'. Kaatui. Puuttui ns karisma. |
Tankero 24.03.2011 15:19:27 | |
---|
walttoni: Sen nimi on nykyään oikeasti Lapland Restaurant Pipola . Ylläksen Kaivohuone meni nurin. Kaivohuone näkyy lukevan seinässä. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
walttoni 24.03.2011 17:09:00 | |
---|
Tankero: Kaivohuone näkyy lukevan seinässä. Ei oo ehtineet vaihtaa kyltiä. Lapland Hotelsin mainoskirjeestä tuon nimen bongasin. COVS2. |
EP 24.03.2011 17:18:15 | |
---|
Miksei ne käytä sitä suomalaista vaikkapa "Kaivohuonetta"? Onkohan se ulokmaankielinen sen myyvempi, oikeesti? ..vaan ihan tuli mieleen. |
Veksi 24.03.2011 17:23:23 | |
---|
EP: Miksei ne käytä sitä suomalaista vaikkapa "Kaivohuonetta"? Onkohan se ulokmaankielinen sen myyvempi, oikeesti? ..vaan ihan tuli mieleen. Helsingissä on sen niminen ravintola! |
EP 24.03.2011 17:24:47 | |
---|
Veksi: Helsingissä on sen niminen ravintola! Jep, tuon minäki tiiän vaikka oon täältä landelta ; ) |
half 24.03.2011 17:48:38 | |
---|
Veksi: Helsingissä on sen niminen ravintola! Niin Naantalissakin. http://fb.me/QvZyMv3g |
EP 24.03.2011 17:54:21 | |
---|
Veksi: Helsingissä on sen niminen ravintola! half: Niin Naantalissakin. No huh!! ..oon käyny molemmissa! :D |
jape2 24.03.2011 18:45:23 | |
---|
EP: No huh!! ..oon käyny molemmissa! :D Mutta ootko ollu soittamassa Tampereen kaivohuoneella? Soettakkee humppoooooooo! |
EP 24.03.2011 18:53:44 | |
---|
jape2: Mutta ootko ollu soittamassa Tampereen kaivohuoneella? Ai joo, olikos se sama ku Härmälän Motelli? Jos on niin joo kauan sitten.. |
Rämppy 27.03.2011 21:38:43 | |
---|
Vantaan Louhelassa Kultakaivos sitten lopetti. Tai oikeastaan tanssiravintolana se on lopettanut jo vuosia sitten, enempi rokkimesta. Mutta kuitenkin, jyrän alle menee koko ostari. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Rämppy: Vantaan Louhelassa Kultakaivos sitten lopetti. Tai oikeastaan tanssiravintolana se on lopettanut jo vuosia sitten, enempi rokkimesta. Mutta kuitenkin, jyrän alle menee koko ostari. Ohhoh, pari kertaa ehdin käydä siellä keikalla! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Eddy 30.03.2011 00:07:56 | |
---|
Rämppy: Vantaan Louhelassa Kultakaivos sitten lopetti. Tai oikeastaan tanssiravintolana se on lopettanut jo vuosia sitten, enempi rokkimesta. Mutta kuitenkin, jyrän alle menee koko ostari. Muutaman kerran kävin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Se, että näissä räkälöissä bändille kuuluu liksan lisäksi pitsa on ihan normijuttu, mutta tämä lafka oli kyllä ensimmäinen tapaus, missä se pitsa piti tehdä itse!!! Koskettelen soittimia... |
baron 30.03.2011 08:12:33 (muokattu 30.03.2011 09:53:57) | |
---|
Eddy: Muutaman kerran kävin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Se, että näissä räkälöissä bändille kuuluu liksan lisäksi pitsa on ihan normijuttu, mutta tämä lafka oli kyllä ensimmäinen tapaus, missä se pitsa piti tehdä itse!!! Mut kyllä pidettiin safkoissa. Kun mulla on tuo ruokalajivamma, muu bändi söi pitsaa mutta mä sain pihvin! On mullä kyllä ollut pari keikkaa että itse joutunut tekemään safkat. Ei muuta ollut tarjolla kuin grillimakkaroita jotka piti itse grillata. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
hoomollinen 30.03.2011 09:12:48 | |
---|
Eddy: Muutaman kerran kävin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Se, että näissä räkälöissä bändille kuuluu liksan lisäksi pitsa on ihan normijuttu, mutta tämä lafka oli kyllä ensimmäinen tapaus, missä se pitsa piti tehdä itse!!! Mutta saipahan lyödä täytettä että piisas......muistaisin. |
Eddy 30.03.2011 23:07:51 (muokattu 30.03.2011 23:31:07) | |
---|
hoomollinen: Mutta saipahan lyödä täytettä että piisas......muistaisin. Sai joo, ei rajoituksia. Eräs rumpali mätti niin paljon täytettä, että se luomus näytti kyllä enemmän täytekakulta, kuin pitsalta. Koskettelen soittimia... |
Festvall Spirit 02.04.2011 23:53:08 | |
---|
Mun mielestä nää maahanmuuttajien paikat on pahimpia, ne ei maksais mitään.Ne kysyy keikalle mut kun puhut palkkiosta niin ne levittelee käsiään. Yks kurdimesta etsi bändiä ja tarjos keppanatuoppia ja puolikasta pitsaa / soittaja. Ei menty! |
hoomollinen 14.04.2011 23:10:21 (muokattu 14.04.2011 23:21:15) | |
---|
Festvall Spirit: Mun mielestä nää maahanmuuttajien paikat on pahimpia, ne ei maksais mitään.Ne kysyy keikalle mut kun puhut palkkiosta niin ne levittelee käsiään. Yks kurdimesta etsi bändiä ja tarjos keppanatuoppia ja puolikasta pitsaa / soittaja. Ei menty! Just tällaselle keikalle pitäis mennä ja tehdä Arthur Rubinsteinit: A ei koskaan syönyt ennen konserttia ja oletti, että jatkoilla on tarjolla kunnon ruokapöytä ja sitten A voi jopa lirauttaa flyygelistä jonkin serenadin juhlien rouvan kunniaksi. Tällä kertaa miljonäärirouva olikin järjestänyt vain voileipäpöydän. Rouvan pyynnöstä A asteli flyygelin ääreen.....pitkän harkinnan jälkeen painoi yhden soinnun ja tokaisi: "Siinä kaikki, mitä söin." Bändi vois tehdä saman: syödä ja juoda antimet.... sen jälkeen soittamaan itse valitusta biisistä jotain, lopettaa, ja alkaa roudaamaan kamoja pois. Repliikki vois olla vaikka. "Tällä tarjonnalla tämän verran musiikkia." Jatkossa voi tilaajalle ilmoittaa, jos vastaavia tarjouksia tulee, että tolla saa yhden kappaleen kuulutettuna. |
hvinnamo 16.04.2011 12:28:26 | |
---|
Ei ollut muuten Ylläksen kaivohuoneen uusi tuleminen ainakaan vielä ottanut tuulta purjeisiinsa. Asuimme ihan siinä vieressä ja tuli parina iltana ohikulkiessaan tsekattua tarjontaa. Pe iltana 2 paria ja la heti puolet enemmän eli 3 paria. 5 vuotta sitten paikka oli monena iltana turvoksissa. |