absqua 21.03.2011 08:40:13 | |
---|
NeliX4: Omat kokemukset THON keisseistä ei kyllä kestävyydessä vedä vertoja omille paikallisissa firmoissa tehdyille. Jos keissiä vähän kolistelee, niin ei enää kannet sovikaan "ristiin" ja perhoslukot on noissa vanhemmissa THON:eissa löystyneet enemmän kuin Transit Casen vastaavissa. THON keissit on kyllä mukavan kevyitä ja rikki ei ole mennyt viel yksikään. Se reunojen aluprofiili, missä on "räkkikisko" samassa jakaa kans vähän mielipiteitä - joskus se on jopa ihan hyvä. Mulla ei ole missiona puolustaa t-kaupan tuotteita erityisesti, semminkin kun kaikki oman kaluston caset ovat kotimaista tuotantoa, mutta mun näkemykseni mukaan t-kaupan onko se nyt sitten "pro"-sarjassa vai mikä se parempi tuoteperhe onkaan, ei ole osien kohdalla mitään olleellista eroa pikkupajojen käyttämiin osiin. Samaa penn fabrications / adam hall -osastoa ne tuntuvat olevan. Eikä ne myöskään ole yhtään sen kevyempiä kuin made in finland-kamakaan. Ja kuinka olisikaan, vaneri ja osat painavat saksassa saman verran kuin täälläkin. T-kaupan halpisräkit yms on sitten asia erikseen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
J.RA 26.03.2011 07:19:12 | |
---|
Ei suomalainen laatu ole mitään ylivertaista, muutakuin meidän itsemme mielestä. www.circusnecropolis.com |
9mm vanerista ja rautakiskoilla kun tekee, niin kestää vähän enemmän.Kai tompan pojatkin noita tekis, jos erikseen pyytää. |
janne savolainen 28.03.2011 17:01:38 (muokattu 28.03.2011 17:02:33) | |
---|
Meiltä löytyy välillä edullisia demo-laatikoita,jos mate in finland lootia saksalaisilla heloilla haluat.... nytkin muutama noppa hallilla pyörimässä.ja jos ns. 2laadun osista/levystä tehdään niin tompan hinnat jää kakkoseksi:-) Eli suomeksi vähemmän hyllystä liikkuvalla pintavärillä(tai liimatahroja levyssä),listoissa pieniä naarmuja jne,käyttöä haittaamattomia asioita. www.js-case.fi |
s151669 29.03.2011 08:48:17 | |
---|
Sain jo hommattua kaytetyn laatikon, mutta pidetaanpa mielessa. Antikitarasankari |
aimotuska 29.03.2011 08:58:20 | |
---|
janne savolainen: Eli suomeksi vähemmän hyllystä liikkuvalla pintavärillä(tai liimatahroja levyssä),listoissa pieniä naarmuja jne,käyttöä haittaamattomia asioita. Mä en ehkä kaikesta huolimatta olekaan suomalainen, kun en ymmärrä tämän lauseen sisältöä alkuunkaan. Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli. |
janne savolainen 29.03.2011 09:23:16 | |
---|
Okei,ehkäpä kirjallinen antini ei ole paras mahdollinen:-) Elikkäs:Meiltä saa lootia monen värisenä,ja esim. sinisiä laatikoita ei mene kauhean paljon ja pinnoitemateriaalia on tullut välillä penn-elcomilta väärän värisenä ja ollaan saatu puoleen hintaan kun takaisin lähettäminen turhan kallista->pystytään myymään edullisemmin. Alumiini-profiileissa on joskus kuljetuisvaurioita tehtaalta(lue naarmuja) ja ollaan välillä ostettu edesmenneiden casefirmojen loppuvarastoja markalla. myöskin helojen sinkityksessä välillä virheitä. Noista matskuista tulee 2laatu case. Kun tehdään n.2500 lootaa vuodessa,niin mittavirheitäkin sattuu välillä. |
ripa61 29.03.2011 14:34:53 | |
---|
(Mä en ehkä kaikesta huolimatta olekaan suomalainen, kun en ymmärrä tämän lauseen sisältöä alkuunkaan.) Suomalaisten luetun ymmärtäminen on useinkin heikkoa. |
oksatboys 29.03.2011 18:17:43 (muokattu 29.03.2011 18:18:22) | |
---|
Lievää of-topiccia, mutta nyt tulee amatöörin vinkki muille amatööreille: Lumilautakassi. Sellaisissa olen roudannut niin standeja kuin keikkapianoakin. On se tyhjää parempi. |
dewil 29.03.2011 18:46:12 | |
---|
oksatboys: Lievää of-topiccia, mutta nyt tulee amatöörin vinkki muille amatööreille: Lumilautakassi. Sellaisissa olen roudannut niin standeja kuin keikkapianoakin. On se tyhjää parempi. Peukkua tälle! Randomständisälälle varmaan just hyvä! Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
sepisti 01.04.2011 15:56:56 | |
---|
Eilen tuli jälleen kerran Transit Caselta pari uutta casea. RCF 310 A -parille yksi yhteinen ja ständi yms. sälälle 130 x 60 x 60 rojuloota. Työn jälki on priimaa ja varmasti kestää. Rojuloota kyllä painaa paljon, mutta fillarit alla ja riittävä määrä kantokahvoja jeesaavat. Hinta oli vähintäänkin kohtuullinen laatuun nähden. Meidän harrastelijabändin kaikki laatikot ovat kyseisen firman tekoa. Kerran tilattiin eräästä toisesta kotimaisesta firmasta, jolla on myös nimeä, mutta halvemmat hinnat. Lähti mikseriräkki vauhdilla takaisin valmistajalle ja tilaus samantien Transit Casen äijille. Viikonpäästä oli uusi räkki treeniksellä. Köyhän ei tässäkään tapauksessa kannata ostaa halpaa. Indican Jenny on ihana... |