Aihe: Metallica
1 2 3 4 59 10 11 12 13497 498 499 500 501
Daelos
26.03.2011 14:59:06
http://www.last.fm/user/Daelos
Hetfield
26.03.2011 17:42:16

Daelos: http://www.ultimate-guitar.com/news … to_buy_metallicas_record_label.html

höhö D:

Jepulis. Tosin Metallica ei vissiin julkaise enää tulevia juttujaan Warnerin kautta.
I quit the band... Now I just play with myself.
Sergei Fallinen
26.03.2011 21:53:06
Nunzu: Aijaa, siellä oli sellainenkin. En kattonu tarpeeks pitkälle.

joo no waheja vähän säästeltiin klassikon raiskaamiseen
asaaa
27.03.2011 00:29:55 (muokattu 27.03.2011 00:35:47)
Tuli taas kerran mieleen, kuinka paskaa musaa listoille päästetään.Etenkin Kings of Leon ja osittain V.V Brown sai miettimään pitäskö itkeä vai nauraa. Muita en viittinyt edes vilkaista. Metallica taas ei oikein sovi tollaseen TV-showhun ja soittaa pätkässä lähinnä välttävästi.
Luu kurkkuun.
Nunzu
27.03.2011 12:40:19 (muokattu 27.03.2011 12:41:50)
Suurimmaks osaks aika tuuba noi Jools Holland-shown esiintyjät kyllä on juu. Mitä nyt kerran D. Gilmour kävi siellä esiintymässä. Ja Methällica ei sinne tosiaan sovi, mutta maksusta soittavat ihan missä vaan, luulisin. Olisivat soittaneet edes jotain muuta ku sen iänikuisen hiekkamiehen.
J33.
Mntr
27.03.2011 14:18:08
Niin ja minusta on nyt syytä huomioida että tuo show on vuodelta 2008... Eli ei sinäänsä hirveän kiinnostava esiintyminen.

Itse odottelen mielenkiinnolla edelleen mitä tuolta uusista nauhoitusessioista pukkaa :)
Mntr
27.03.2011 14:22:47 (muokattu 27.03.2011 16:36:24)
Täsmennyksenä siis että tuo oli pelkästään DM:n promoamista tuo showssa pyörähtäminen....

ÖÖÖÖÖ: Osaako kukaan sanoa miksi muusikoiden.net:ssä ei näy enään "lainaa, muokkaa, poista, yms" nappeja kommenttien ylälaidassa ? Ei olisi tarvinnut nimittäin meikäläisen uutta postia tehdä korjatakseni kirjoitustani :)

EDIT: Ahaa ! Syyksi paljastui Ad-Blockin uusin versio... Ei näköjään namiskat tule näkyviin jos se on käytössä tällä sivulla.
Jokapaikanapina
27.03.2011 14:31:39 (muokattu 27.03.2011 14:33:30)
Mntr: Täsmennyksenä siis että tuo oli pelkästään DM:n promoamista tuo showssa pyörähtäminen....

ÖÖÖÖÖ: Osaako kukaan sanoa miksi muusikoiden.net:ssä ei näy enään "lainaa, muokkaa, poista, yms" nappeja kommenttien ylälaidassa ? Ei olisi tarvinnut nimittäin meikäläisen uutta postia tehdä korjatakseni kirjoitustani :)

Poista-nappia ei oo tainnu koskaan ollakaan (eikä ymsiä :D), mutta kyllä nyt juuri itsekin klikkasin lainausta ja EDIT: muokkasinkin, joten taitaa sun selaimessa tai koneessa olla vikaa?

EDIT2: Taitaa olla eka kommenttini mihinkään Metallica-ketjuun ikinä, olen ylpeä!
Rhapa
27.03.2011 16:43:21
Nunzu: Suurimmaks osaks aika tuuba noi Jools Holland-shown esiintyjät kyllä on juu. Mitä nyt kerran D. Gilmour kävi siellä esiintymässä. Ja Methällica ei sinne tosiaan sovi, mutta maksusta soittavat ihan missä vaan, luulisin. Olisivat soittaneet edes jotain muuta ku sen iänikuisen hiekkamiehen.

Hah, no eipä taida olla rahasta kyse, kun joolsin kaltaisessa showssa käyvät soittamassa muutaman skipaleen.
SuckerPunch
28.03.2011 23:56:30
Sergei Fallinen: joo no waheja vähän säästeltiin klassikon raiskaamiseen

Ootko kuullu levyversioo? Wahihan se sielläkin on, ei sillä et siinä ois yhtään mitään vikaa.
Ja miten Metallica vois raiskata oman biisinsä?
Sergei Fallinen
29.03.2011 00:09:12
SuckerPunch: Ootko kuullu levyversioo? Wahihan se sielläkin on, ei sillä et siinä ois yhtään mitään vikaa.
Ja miten Metallica vois raiskata oman biisinsä?

hmm, oonkohan mä koskaan kuullut sitä levyversiota? Joo, olen tainnut sen pari kertaa kuulla ja wahihan siinä on. En suoranaisesti viitannut siihen tolla klassikon raiskaamisella mutta valitettavasti täällä pitää puhua vähän ohi aiheen ettei joudu jäähylle. Sanotaan nyt vaikka että toi sandmanin kitarasoolo tos jools holland showssa ei mua ihan hirveesti vakuuttanut, eikä se johtunut missään nimessä ainoastaan mistään tietyistä käytetyistä efekteistä.
Johannes_t
29.03.2011 09:33:51

Tää keskustelu on jatkunut 20 vuotta.
MegaMan
29.03.2011 09:50:02
Tää keskustelu on jatkunut 20 vuotta.

Surullista, mutta kyllä. Ja mitä Metallicaan nykyään tulee, ei ole edes muuta keskusteltavaa. Mun mielestä Metallica ei ole sen cover-lätyn jälkee saanut mitään hyvää kasaan levylle tai livenä ulos ämyreistä. Ei tajua ukot että ois ollu jo korkea aika lopettaa kauan sitten.
Minä juon kossua!!!
Johannes_t
29.03.2011 09:50:47

MegaMan: Surullista, mutta kyllä. Ja mitä Metallicaan nykyään tulee, ei ole edes muuta keskusteltavaa. Mun mielestä Metallica ei ole sen cover-lätyn jälkee saanut mitään hyvää kasaan levylle tai livenä ulos ämyreistä. Ei tajua ukot että ois ollu jo korkea aika lopettaa kauan sitten.

Ai. Mulle kyllä maistuu. Viimeksi viime viikolla kuuntelin Death Magneticin.
TundraScobar
29.03.2011 10:01:44
asaaa: Tuli taas kerran mieleen, kuinka paskaa musaa listoille päästetään.Etenkin Kings of Leon ja osittain V.V Brown sai miettimään pitäskö itkeä vai nauraa. Muita en viittinyt edes vilkaista. Metallica taas ei oikein sovi tollaseen TV-showhun ja soittaa pätkässä lähinnä välttävästi.
Olisi kannattanut, sillä Nicole Atkins oli aivan huikea ja veti muita esiintyjiä kuin pässiä narussa.
Kampela77
29.03.2011 11:39:20
MegaMan: Surullista, mutta kyllä. Ja mitä Metallicaan nykyään tulee, ei ole edes muuta keskusteltavaa. Mun mielestä Metallica ei ole sen cover-lätyn jälkee saanut mitään hyvää kasaan levylle tai livenä ulos ämyreistä. Ei tajua ukot että ois ollu jo korkea aika lopettaa kauan sitten.

Ei kai se mikään syy ole lopettaa, että mnetin MegaMan ei tykkää uusista levyistä.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
MegaMan
29.03.2011 12:18:55 (muokattu 29.03.2011 12:20:38)
Ei kai se mikään syy ole lopettaa, että mnetin MegaMan ei tykkää uusista levyistä.

No ei todellakaan! Hyvä syy ois lopettaa vaik siihen että rumpali ei pysty enää soittaa omia biisejä tai että bändin henkilökemiat on niin tulehtuneet että on palkattava joku ulkopuolinen kallonkutistaja studioon että saadaan maailmankaikkeuden keskinkertaisin levy aikaan.
Minä juon kossua!!!
LyraB
29.03.2011 17:07:15
www.metallica.com on uudistunut

Melko tyylikkäät sivut. Käykääs kattoos
Meadow
29.03.2011 17:14:12
Metallica on mun mielestä kyllä oikeesti tosi hyvää musaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)