Wolfhound 24.03.2011 13:27:58 | |
---|
No voi perse... mä oon leikitelly ajatuksella että ("kun" tulee lottovoitto ...lotosta tai sijotuksista), niin järkkäisin "Frostbite remake":n, mut toihan varmaan vaatis rojalteja nimen käytöstä, nyyh... ;P Se mikä ei tapa, vituttaa |
Rahkonen 24.03.2011 15:52:15 | |
---|
tender.insanity: EDIT: Idiootilta vaikuttaa Ihan asialliseltahan tuon perusteella vaikutti, odotuksiin nähden. Selkeästi oppinut jotain tuosta katastrofista ja ymmärsi vastuunsa koko paskan epäonnistumisesta. Tottakai helppo leimata täydeksi idiootiksi, mutta kaiken kaikkiaan rohkea ja kunnianhimoinen veto noin nuorelta sälliltä. "If you just talk, your mouth comes up with stuff." -Karl Pilkington |
Sergei Fallinen 24.03.2011 17:03:41 | |
---|
Rahkonen: Ihan asialliseltahan tuon perusteella vaikutti, odotuksiin nähden. Selkeästi oppinut jotain tuosta katastrofista ja ymmärsi vastuunsa koko paskan epäonnistumisesta. Tottakai helppo leimata täydeksi idiootiksi, mutta kaiken kaikkiaan rohkea ja kunnianhimoinen veto noin nuorelta sälliltä. nojaa, sähköpostivastaus, omassa rauhassa. Jos se sai vakuutettua isot bändit siitä et sen festarille kannattaa tulla niin eiköhän se pariin kertaan noitakin sanamuotoja pyöritellyt. Pikkasen huumoria, pikkasen katumusta, paljon uskoa tulevaisuuteen. Ihan mitä tahansa noin nuori sälli olis tossa tilanteessa, tollasen fiaskon jälkeen, julkisuudessa tehnyt vois pitää rohkeana jos silleen haluais ajatella. Teoillaan se nyt on vaan valitettavasti aika pitkäks aikaa leimannu ittensä täydeks idiootiks |
thaapala 24.03.2011 21:18:23 | |
---|
Sergei Fallinen: nojaa, sähköpostivastaus, omassa rauhassa. Jos se sai vakuutettua isot bändit siitä et sen festarille kannattaa tulla niin eiköhän se pariin kertaan noitakin sanamuotoja pyöritellyt. Pikkasen huumoria, pikkasen katumusta, paljon uskoa tulevaisuuteen. Kyllä. Kysymysten ja vastausten pohdintaa pitäisi ehdottomasti harrastaa huomattavasti vähemmän. "Paljonkohan kätilöt näkee unia venyneistä pi**uista" -(nimi sensuroitu) |
Sergei Fallinen 24.03.2011 21:22:15 | |
---|
thaapala: Kyllä. Kysymysten ja vastausten pohdintaa pitäisi ehdottomasti harrastaa huomattavasti vähemmän. Ei, vaan aika vähän tollasen perusteella voi tehdä päätelmiä siitä kuinka paljon kaveri on ihmisenä kasvanut ja oppinut virheistään |
Terry Pantheras 26.03.2011 16:46:58 | |
---|
"- Mitään ei olisi voinut tehdä toisin, mutta jos saan jonain päivänä mahdollisuuden tehdä kaiken uudestaan, niin teen sen." No niin, tuostapa on sitten hyvä jatkaa... Kaikki oli siis tehty täydellisesti. Aika mahtipontisesti ja ylimielisesti ilmaistu, ettei mitään olisi voitu tehdä toisin. |
- Rahoitussopimusten saaminen osoittautuikin paljon kovemmaksi haasteeksi kuin yhdenkään bändin järjestäminen tänne suomeen. Moni asia olisi voinut mennä toisin, mikäli tapahtuman ympärillä pyörineet ihmiset eivät olisi olleet sellaisia kalvinisteja. No kylläpä on paljon opittu.Rahahan ei kasva puussa mutta bändit tulevat kyllä soittamaan kun maksetaan jahka kalenterissa on tilaa. Unothi vaan ilmeisesti Winkstein että ne "muut ihmiset" pelastivat sen vähänkin mitä pelastettavissa enää tapahtuman aikaan oli. |
Super-Jari 27.03.2011 13:46:24 | |
---|
Terry Pantheras: "- Mitään ei olisi voinut tehdä toisin, mutta jos saan jonain päivänä mahdollisuuden tehdä kaiken uudestaan, niin teen sen." No niin, tuostapa on sitten hyvä jatkaa... Kaikki oli siis tehty täydellisesti. Aika mahtipontisesti ja ylimielisesti ilmaistu, ettei mitään olisi voitu tehdä toisin. Minä ymmärsin enemmänkin niin että jos saa uuden tilaisuuden järjestää tapahtuman niin järjestää. |
Terry Pantheras 27.03.2011 15:44:49 | |
---|
Vasara: Minä ymmärsin enemmänkin niin että jos saa uuden tilaisuuden järjestää tapahtuman niin järjestää. Kyllä, mutta "mitään ei olisi voinut tehdä toisin" lause oli mun pointti. Eli kaveri antaa ymmärtää, että suunnitelmia ei olisi voinut tarkistaa ja muuttaa matkan varrella. Ehkä niin siinä tapauksessa jos oli jo sitoutunut esiintyjien sopimuksiin, ennen kuin oli saanut rahoja kasaan ja niin oli käynyt mikäli oikein ymmärsin. Noh, toisaalta kaverin lyöminen enää tässä tilanteessa on sama kuin ampuisi kärpästä tykillä. |
Super-Jari 27.03.2011 19:31:17 | |
---|
Terry Pantheras: Kyllä, mutta "mitään ei olisi voinut tehdä toisin" lause oli mun pointti. Eli kaveri antaa ymmärtää, että suunnitelmia ei olisi voinut tarkistaa ja muuttaa matkan varrella. Ehkä niin siinä tapauksessa jos oli jo sitoutunut esiintyjien sopimuksiin, ennen kuin oli saanut rahoja kasaan ja niin oli käynyt mikäli oikein ymmärsin. Noh, toisaalta kaverin lyöminen enää tässä tilanteessa on sama kuin ampuisi kärpästä tykillä. Jankutan vielä lisää :D Ymmärsin siis että teki asiat niin hyvin kun pystyi ja tekisi kaiken uudestaankin. Ehkä toisella kierroksella kuitenkin jotain oppineena. Lyömisestä samaa mieltä. Tai siis joo, olin jo tapahtuneen aikana. |
Terry Pantheras 27.03.2011 21:18:02 | |
---|
Vasara: Jankutan vielä lisää :D Ymmärsin siis että teki asiat niin hyvin kun pystyi ja tekisi kaiken uudestaankin. Ehkä toisella kierroksella kuitenkin jotain oppineena. Lyömisestä samaa mieltä. Tai siis joo, olin jo tapahtuneen aikana. Roger - jankutuksesi tehosi... :D |
Hamsteri Kukkonen 10.06.2018 21:13:31 | |
---|
Ei keltään löytyis Winsténin puhelinhaastattelua? "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // goo.gl/v9KRXz |
Perro Stupido 13.06.2018 14:13:56 | |
---|
Hyvä nosto :D Mitähän tapahtumajärjestäjä Winstenille nykyään kuuluu? |
Hamsteri Kukkonen 13.06.2018 14:41:16 | |
---|
Perro Stupido: Hyvä nosto :D Mitähän tapahtumajärjestäjä Winstenille nykyään kuuluu? Suomi24lla kauppas intialaista luomuruokaa ainakin. "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // goo.gl/v9KRXz |
Perro Stupido 13.06.2018 14:51:17 | |
---|
HulluNieminen: Suomi24lla kauppas intialaista luomuruokaa ainakin. Onkohan ripuli pervttu? |
suojis666 13.06.2018 19:03:32 | |
---|
Onkos tästä mitään haastatteluja olemassa itse Winsteniltä? En löytänyt mitään googlettelulla ja kaikki on tainnut kadota bittitaivaisiin jo. |
Berzerkowitz 19.06.2018 04:56:34 | |
---|
Joskus 2011-2012 aikoihin muistan imperiumilta lukeneeni tuosta aiheesta keskustelua. Taisi olla jotain linkkiäkin frostbite-äijän haastatteluun silloin. |
Samjos 19.06.2018 10:25:49 (muokattu 19.06.2018 10:31:29) | |
---|
|
Welho-77 15.12.2022 21:52:03 | |
---|
Mitäköhän Aleksi nykyään duunailee. Onko velat jo maksettu? Long live the King of Mercy. |
Volframisydän 15.12.2022 23:15:09 | |
---|
Welho-77: Mitäköhän Aleksi nykyään duunailee. Onko velat jo maksettu? Ja onkohan missään Imperiumin viestiketjuja tallessa? Muistan niitä lukeneeni useaan otteeseen ja niistä välittyi todellinen tekemisen meininki jokaiselle tapahtumajärjestäjälle luettavaksi ennen kuin alkaa suunnittelemaan minkään järjestämistä. |