JariFlex 15.03.2011 21:03:19 | |
---|
EddieTheHead: Mun käsittääkseni Alexander The Greatia ei ole ikinä vedetty livenä.(?) Ei ole, ei :( Sitähän melkein kaikki fanit haluaisivat. Noh, ehkä joku päivä sekin vielä livenä kuullaan ;D |
W-Solo 16.03.2011 14:03:25 | |
---|
|
Epämuusikko 16.03.2011 14:58:25 | |
---|
6-stroke troll. |
cr4b 16.03.2011 17:11:51 | |
---|
JariFlex: Ei ole, ei :( Sitähän melkein kaikki fanit haluaisivat. Noh, ehkä joku päivä sekin vielä livenä kuullaan ;D Ja mun mielestä jossain haastattelussa ne vielä puhuivat ennen kyseistä kiertuetta, että Alexander The Great olisi kiva soittaa. Ehkä ne eivät sitten ole saaneet sitä kuulostamaan hyvältä livenä. If I played that any faster, your minds would blow up, 'cos I'm so amazing. I'm the best. |
Tuomoo 23.03.2011 10:21:44 (muokattu 23.03.2011 10:30:53) | |
---|
Jos palataan vaikeisiin sooloihin, niin kyllähän herroilta vaikeitakin tapauksia löytyy. Oma lempisooloni on kappaleessa Die With Your Boots On, sen sooloja on tullut hinkattua paljon, ja vihdoinkin, monen monituisen kerran jälkeen alkaa jo vähän luonnistumaan. Fear Of The Darkin soolot ja monet vanhojen biisien soolotkin ovat melkoisen vaikeita. Dance Of Death-albumilla mun mielestä soolojen taso on laskenut melko alas, ne pystyy pääsääntöisesti soittamaan melko helposti, poikkeuksena BRAVE NEW WORLDILLA ILMESTYNYT Wicker Man, jumankauta. Mitä mää kämmäilen tänään? Mutta sitten tämä uusin albumi. Jumankauta sitä The Final Frontierin sooloa. Ei sinänsä maailman vaikein soolo, mutta mun sormet ei vaan jostakin syystä ikinä suostu soittamaan sitä oikein, vaikka tiedänkin miten se menee. Toinen paha soolo albumilta löytyy tästä http://www.youtube.com/watch?v=rhxf … mp;feature=player_detailpage#t=238sAika hienoa tavaraa. Mun mielestä tuo uusin albumi on ehdottomasti paras sitten vuoden 1986 Somewhere In Timen. Edit: Kaameaa röytöä. ARGH! "mönnönnön plöy tsuba enker öm öm abba zaba zum stjörbas" -Heimo Vesa
>< (((((*> |
Ianuarius 23.03.2011 10:25:35 | |
---|
Tuomoo: Dance Of Death-albumilla mun mielestä soolojen taso on laskenut melko alas, ne pystyy pääsääntöisesti soittamaan melko helposti, poikkeuksena Wicker Man Mitäh? :D Siis Wicker Man tuli kylläkin Brave New Worldilla... ja suht kinkkinen vetohan se on. Dance of Deathilla toi Rainmaker on vähän sellanen päänraapimista aiheuttanu soolo, mutta kai ne Murrayn jutut pitää vaan hanskata ja noi kaikki aukeaa samoin tein. |
Tuomoo 23.03.2011 10:32:21 | |
---|
Ianuarius: Mitäh? :D Siis Wicker Man tuli kylläkin Brave New Worldilla... ja suht kinkkinen vetohan se on. Dance of Deathilla toi Rainmaker on vähän sellanen päänraapimista aiheuttanu soolo, mutta kai ne Murrayn jutut pitää vaan hanskata ja noi kaikki aukeaa samoin tein. Korjasin. Mitä vittua? Pannaan ruotsintunnin piikkiin. Kirjoitin nopeasti kun oli mun vuoro vastata opettajan turhanpäiväisiin kysymyksiin, joten tuli virhe. Tosiaan piti sanoa, että DoD:lla pahin soolo on juurikin Rainmakerissa. "mönnönnön plöy tsuba enker öm öm abba zaba zum stjörbas" -Heimo Vesa
>< (((((*> |
Sergei Fallinen 24.03.2011 15:30:45 | |
---|
ei liity varsinaisesti niihin kaikkein vaikeimpiin mut en jaksa helpoimmat soolot ketjuakaan nostaa: miks musta aces highn soolo on vaikeemi kuin trooperin? siinä on se yks ihan hillitön tilu, siinä mis trooperis ei oo oikeastaan mitään epäinhimillistä |
asaaa 25.03.2011 23:32:25 | |
---|
Mikäs tämä "hillitön tilu" on? Meinaatko sitä tilua ennen viimosta venytystä ennen 2. soolon alkamista? Luu kurkkuun. |
No ei kyllä Eisiishain soolossa mitään hillitöntä tilua ole, vaikkei se ihan aloittelijakamaakaan kai ole. Hyvä soolo eihän siinä, Meidenin soolot ei aina kovin suuria säväreitä (esim. siinä Trooperissa) anna mutta tuo on kyllä loistava, kuten itse biisikin. Ja loistava on Trooperikin toki. Yksi tosi hieno melodinen soolo Maidenilta löytyy biisistä Stranger in a Strange Land. Deja-vu on biisinä myös ihan ässä, muutenkin Somewhere in Time on kova plätty, niiden aina puhutuiden Piece of Mind ja 7th Son lisäksi... http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Sergei Fallinen 26.03.2011 02:52:29 | |
---|
asaaa: Mikäs tämä "hillitön tilu" on? Meinaatko sitä tilua ennen viimosta venytystä ennen 2. soolon alkamista? no sitä just. Muutenhan son ihan helppo soolo mut toi kohta. |
W-Solo 26.03.2011 17:40:55 | |
---|
cr4b: Ja mun mielestä jossain haastattelussa ne vielä puhuivat ennen kyseistä kiertuetta, että Alexander The Great olisi kiva soittaa. Ehkä ne eivät sitten ole saaneet sitä kuulostamaan hyvältä livenä. http://www.youtube.com/watch?v=ugiT7KJ5jRkno jos noi saa Alexandrin live kelposeks nii kyllä Maidenki |