Aihe: Crimson : Just a Game
1
Timo JM
29.03.2004 14:36:13

Heh, laulusta tuli mieleen se Muppet Shown ruotsalainen kokki. (Öördi-föördi-sköördi!) Noh, olihan tässä sentään jotain yrityksenpoikasta. Biisi ei ollut hassumpi. Soitto ja sovituskin toimivat ihan asiallisesti. Se laulu ei vain istunut.

Miksaus oli kyllä vähän kummallinen. Laulupanoroinneissa oli aivan tarpeetonta kikkailua. Tuli vähän jakomielinen olo. Kaiut toivat mieleen kuuskytluvun. Olikohan se tarkoituskin. Jotenkin soitosta oli onnistuttu kadottamaan sellaista energiaa, minkä voisi kuvitella siellä alunperin olleen, varsinkin rumpujen osalta.

Vähän sellainen puolivillainen kokonaisvaikutelma.
...siis mun mielestä.
Nuuskamuikkunen
29.03.2004 15:46:33
Heti, kun tuo efekti hässäkkä loppuu, alkaa kuullostamaan hyvältä. Rouheeta soundia ja kaikkee, mutta sitten se latistuu ja menee pelkäksi puuroksi. Laulussa oli hyviä melodioita ja yritystä, mutta jotekin laulajan ääni jää vaivaamaan. Artikulaatio! Tästähän saisi hyvän biisin, kun vähän karsisi tuota turhaa räimettä pois. Kertsi alkaa puuduttamaan todella pahasti.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
NHR
31.03.2004 22:22:04

Samaa mieltä laulusta olen kuin muutkin. Tuo komppikitaran särösoundi olisi jossain muualla tosi kova juttu, mutta ei oikein tunnu sopivan tähän. Liian karu ja räkäinen. Runsaat kaiut sensijaan luovat mukavan tunnelman, samoin tykkäsin noista panorointikikkailuista. Sellainen 8½ biisi ehkä kaikenkaikkiaan.
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt