Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korvamonitorointi
1
ajb
23.03.2011 21:49:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millä liitännällä saadaan Stereokuuntelu
mikserin ja korvamonitoroinnin välillä aikaiseksi?
 
Monitoroinnille ei erillistä mikseriä ole!
 
Shure Psm 400 on käytössä lähetin /vastaanottimena.
 
hankintalistalla on SOUNDCRAFT EFX12. onnistuuko?
 
Olen käsittänyt että aux out -1 & 2 molempiin vetämällä saataisiin stereoksi, pitääkö paikkansa.
 
Onko tuossa ko. mallissa muuta vaihtoehtoa, esim adapteri haaroittimella pelkästään aux 1:tä. Tuleeko silloin stereona?
 
-muita vaihtoehtoja?
 
Hjelppiä?!!?!
 
Antti1
24.03.2011 03:13:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Auxin kautta tulee ulos ainoastaan monosignaalia. Jos sä haluat molempiin korviin eri mekkalaa, niin käytä kahta auxia. En muista onko tuossa mallissa jo mixmodea, mutta sillä saat myös jaettua laitteen päässä monosignaalin molempiin korviin ja säädettyä balanssia kahden eri lähteen välillä. Stereona sieltä ei saa kuitenkaan tuollatavoin kuulumaan mitään.
 
Listen motherfucker you're about to pay your dues!
Timi
24.03.2011 20:01:32 (muokattu 24.03.2011 20:20:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajb: Millä liitännällä saadaan Stereokuuntelu
mikserin ja korvamonitoroinnin välillä aikaiseksi?
 
Monitoroinnille ei erillistä mikseriä ole!
 
Shure Psm 400 on käytössä lähetin /vastaanottimena.
 
hankintalistalla on SOUNDCRAFT EFX12. onnistuuko?
 
Olen käsittänyt että aux out -1 & 2 molempiin vetämällä saataisiin stereoksi, pitääkö paikkansa.
 
Onko tuossa ko. mallissa muuta vaihtoehtoa, esim adapteri haaroittimella pelkästään aux 1:tä. Tuleeko silloin stereona?
 
-muita vaihtoehtoja?
 
Hjelppiä?!!?!

 
Hmm!Minä olen vetänyt mikserin kuulokeliitännästä korvamonitori vahvistimelle piuhat.ja tulee langallisiin luureihin stereona.Vielä olen vain uneksinut langattomista kuulokeista,joten muuta kokemusta tai tietoa ei ole.Luulisin etta nuo Auxsit on monoja?Tuollainen miksutin taitaa olla meilläkin.1 auxsista meillä menee toiselle vahvistimelle.Jonka kautta tulee "Alakappeihin bassot ja rummut,sekä sopivasti kiippari,kitara ja tarvittaessa hiukan lauluakinMutta siihen en osaa lisätä efektejä.Kuten vaikka kaikua?Aux 2 on erillinen Lexicon jojottimelle käyttetty.Sorry!Ei tainnut 2auxia ollutkaan eli mista hemmetistä tota erillistä Lexua ohjaan.Täytyy käydä tallissa hieman katselemassa.Ei silleen ruudun ääressä kaikkea muista,kuin livehommassa käy.
 
Vaikea.Mutta varma!
sepisti
03.04.2011 15:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timi: Hmm!Minä olen vetänyt mikserin kuulokeliitännästä korvamonitori vahvistimelle piuhat.ja tulee langallisiin luureihin stereona.Vielä olen vain uneksinut langattomista kuulokeista,joten muuta kokemusta tai tietoa ei ole.Luulisin etta nuo Auxsit on monoja?Tuollainen miksutin taitaa olla meilläkin.1 auxsista meillä menee toiselle vahvistimelle.Jonka kautta tulee "Alakappeihin bassot ja rummut,sekä sopivasti kiippari,kitara ja tarvittaessa hiukan lauluakinMutta siihen en osaa lisätä efektejä.Kuten vaikka kaikua?Aux 2 on erillinen Lexicon jojottimelle käyttetty.Sorry!Ei tainnut 2auxia ollutkaan eli mista hemmetistä tota erillistä Lexua ohjaan.Täytyy käydä tallissa hieman katselemassa.Ei silleen ruudun ääressä kaikkea muista,kuin livehommassa käy.
 
Mitä ihmettä? Meneekö teillä kitaraa ja laulua alapäille? Vähintäänkin omintakeisen kuuloinen ratkaisu.
En myöskään varauksetta suosittelisi korvamonitorointiin mikserin kuulokeliitäntää, koska jos tuolloin haluaa kuunteluunsa esim. lisää kitaraa, sitä tulee lisää myös yleisölle. Olettaen, että tässä tapauksessa myös mennään yhden mikserin taktiikalla.
 
Indican Jenny on ihana...
NeliX4
07.04.2011 21:58:06 (muokattu 07.04.2011 22:00:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voit tehdä sinne vaikka AUX1 kanavaa sopivan kokobändin monitorimixin (esim. oma laulusi, basso ja piano) ja sitten ajaa sitä itse kullekin oman http://www.samsontech.com/products/productpage.cfm?prodID=1696 läpi, niin voit säätä omaa ääntä sopivan kovalle. Joskus tuollaistakin on tullut tehtyä - aikaa ennen digipellejä.
 
Mitä sinne stereokanavaa oikein haluat? Kitarat vasempaan korvaa ja hanurit oikeaan.? Monollakin pärjäät ihan yhtä hyvin.
 
Aux 2 on jo varattu sille efektilaitteelle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «