Neuvoja vailla.. Eli olen laittanut rakentamaani teleen tuon bindingin. Tarkoitus olis maalailla tuohon sunburst väritys: miten saan tuon bindauksen suojattua/puhdistettua maalauksen jälkeen? Reunoiltahan on helppo suojata maalarinteipillä, mutta kanteen/ pohjaan tuleva osa nauhasta peittyy luonnollisesti maaliin? Olisiko tuo bindaus tullut vasta maalaamisen jälkeen? Kiitos tiedoista etukäteen.. -Mikko "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Decadetroll 23.03.2011 20:35:23 | |
---|
Monet käyttää partaterää tai vastaavaa ja raaputtelevat ne maalit veks siitä bindauksen päältä. :) "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |
Kukko 23.03.2011 20:38:57 | |
---|
Decadetroll: Monet käyttää partaterää tai vastaavaa ja raaputtelevat ne maalit veks siitä bindauksen päältä. :) Many thanks- olen taas paljon viisaampi..;) "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
e0700719 23.03.2011 21:37:08 | |
---|
Kukko: Olisiko tuo bindaus tullut vasta maalaamisen jälkeen? Ihan oikeassa järjestyksessä oot tehny. Olis huono bindata ja hioa/siklata bindi kannen tasoon, jos kansi on jo onnistuneesti saatu komeeks kölö |
Decadetroll 23.03.2011 21:40:05 | |
---|
e0700719: Ihan oikeassa järjestyksessä oot tehny. Olis huono bindata ja hioa/siklata bindi kannen tasoon, jos kansi on jo onnistuneesti saatu komeeks Monassa paikkaa tunnutaan vannovan tämän ensin bindaukset kohdilleen sitten maalaus-taktiikan nimeen. Juurikin tuolla varovasti bindaukset esiinrapsutustaktiikalla toimivat he. Toki jälkikäteen bindaaminenkin onnistuu vallan mainiosti. "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |