Aihe: Kitaroiden "modit"
1 2 3
Juzo95
21.03.2011 20:20:47
Aki: Potikan pohjassa tai jossain kohtaa se lukee. Jos ei lue, täytyy mittaamista varten juottaa jommasta kummasta reunimmaisesta juotoskorvakkeesta johtimet irti. Sitten mittaa reunimmaisten korvakkeiden välinen resistanssi sekä potikka nollilla että täysillä. Isompi luku on potikkasi resistanssi.

Joo kyllä siinä potikassa luki A50 ja toinen 0 tinan alla. Kauhean pienellä siihen vaan raaputettu. Nyt komponentteja metsästään
Humanoid
22.03.2011 08:46:13
Paras ja simppelein modi mitä tulee/voi tehdä on tone-potikan muuttaminen kaulamikin volaksi :)
Sami / Ääniportti
komero
22.03.2011 09:43:55
ADEHD: Mun mielestä kitarassa on hyvä jos on yks mastervola. Siitäkin voi tietysti olla montaa mieltä, mutta itse stratoihmisenä varmaan päästäisin aikamoisia aivopieruja jos toista mikkiä ohjattaiskin eri potikalla.

Tuonhan voi tehdä myös niin, että "normaali" volume on mastervolume ja kaula(tai jollekin muulle)mikille sitten oma volume. Eli siis mastervolume vaikuttaa myös kaulamikkiin, vaikka sillä oma volume onkin. Tuolla tavalla kytkettynä aika mukava lisä.
tender.insanity
22.03.2011 10:35:02 (muokattu 22.03.2011 10:36:52)
Mulla on tosiaan neljä Ibanezia ja yhtä vaille kaikki enemmän tai vähemmän modattuja.

Kitara 1: Custom body, itse maalattu. Otelauta koverrettu 21.-24. nauhoilta. Lapa maalattu itse. Tone ei kytketty.

Kitara 2: RG550 runko, joka poltettu ja petsattu. Kaula vaihdettu + lapa maalattu itse. Mikit myös omavaltaisesti vaihdettu. Tone ei kytketty.

Kitara 3: Uudelleen maalautettu sekä toisille mikeille jyrsitty enempi tilaa. Otelauta vaihdettu. Plektrasuojan itse maalasin. Pitää vielä kovertaa 21.-24. nauhat.

EDIT: Tässä nuo rivissä http://dl.dropbox.com/u/5738957/DSCN6224_resize.JPG
c_barnes
23.03.2011 15:32:14
tender.insanity: Kitara 3: Uudelleen maalautettu sekä toisille mikeille jyrsitty enempi tilaa. Otelauta vaihdettu. Plektrasuojan itse maalasin. Pitää vielä kovertaa 21.-24. nauhat.

Heheeeei, onks toi se Fransesco Farerin vanha 7620? Meikä oli jo ostamassa sitä kun löysinkin modaamattomana samanlaisen kitaran halvemmalla. Menin ja modasin sitten sen: hopea body, johon iskin pinkin peilipleksin kiinni, BKP warpigit Burnt Chrome kuorilla ja potikannupit ym pikkusälä vaihdettu siniseksi :D
http://www.myspace.com/lithuria - brutal ist lustig!
tender.insanity
23.03.2011 16:40:20
c_barnes: Heheeeei, onks toi se Fransesco Farerin vanha 7620? :D

Juu. Nimenomaan tuon vaahteraotelaudan takia ostin. Hyvä peli kyllä kaikin puolin. Hivenen kalliimpi kuin modaamaton, mutta tyytyväinen olen.
Tuomoo
25.03.2011 13:14:07
Onhan noita tullut tehtyä. Pääosin mikkejä olen vaihtanut, itse asiassa joka kitarassa on mikkejä vaihdettu jälkikäteen useisiin erilaisiin, lähinnä testauksen vuoksi.

Straton pleksiä vähän tuossa viime viikolla muokkasin, teetätin tuollaisen tarran siihen.
http://muusikoiden.net/dyn/users/85406.jpg
Samalla vaihtui mikit aktiivisiin ihan testin vuoksi. Mikeissä on ns. 7-sound modi, eli kaikki mikit saa kytketyksi päälle yhtä aikaa, kuten myös talla- ja kaulamikin saa yhtä aikaa päälle. Tallamikille on oma tone.
This signature has been deleted by Chuck Norris.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)