baron 28.03.2004 04:28:52 (muokattu 28.03.2004 12:17:30) | |
---|
Täällä oli äskettäin thread hyvästä keikasta, mutta en jaksanut etsiä. Mun eilis/tämäniltainen. 1. Soittajille tarjottiin pullo sampanjaa ennen ensimmäisenkään nuotin soittamista, että olisivat hyvässä soittovireessä. 2. Mulle täysin yllärinä - kapakka täpö täynnä - pelkkiä frakkipukuisia - oli kuulemma hienot illallistanssiaiset, mitä ei kyllä tilatessa mulle kerrottu. - tuli ymmärrettäväksi, että koska tilaisuus oli erittäin korkeatasoinen, sinne haluttiin erittäin korkeatasoista musiikkia. Yksi kuvankaunis nuori tyttö soitti harppua (hyvin, oliskohan tanssibändissä harpun soittajalle käyttöä) ja mun bändi hoiti loput. Ihmettelinkin tilausvaiheessa, miksi oli niin kovat vaatimukset bändille, että eivät millään tahtoneet löytää vaatimuksia täyttävää. 3. Mehän tietysti hurmattiin frakkipukuiset, olimme selvästi parempi kuin edellisellä kerralla esiintynyt (en kehtaa edes sanoa, ketkä mun mielestä huippuammattilaiset peitottiin) Jengi tanssi koko ajan, taputti joka kappaleen jälkeen. Se hiukan jäi kaivelemaan, että eivät alkaneet moshata. 4. Tulevia keikkatarjouksia sateli. 5. Henkilökuntakin kohteli meitä tähtinä, meillä oli oma kabinetti ja kaksi tarjoilijaa vain meitä varten. 6. Luulin näkeväni unta, mutta kyllä se totta oli. Tää ilta oli juuri sitä, mitä varten mä olen soittajaksi alkanut. Mietin, miten tästä enää voisi parantaa. En heti keksi, mutta ehkä ajan kanssa. Edit: Täydelliseen keikkaan kuului vielä se, että yleisön joukossa oli pari nimekästä ammattilaiskolleegaa, joita en huomannut ja huomaavaiset bändikaverit kertoivat sen mulle vasta keikan jälkeen, jolloin kipsi ei enää haitannut ja oli helposti poistettavissa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
M.i.k.key 28.03.2004 04:34:36 | |
---|
Mulla ei mennyt tänään yhtä hyvin, mutta siitä joku toinen kerta... My name is Baron, M.i.k.key Baron |
baron 28.03.2004 04:35:23 | |
---|
Mulla ei mennyt tänään yhtä hyvin, mutta siitä joku toinen kerta... Tä? Sähän oot COB-lainen Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Fuzzy Boner 28.03.2004 05:55:56 | |
---|
Mulla ei mennyt tänään yhtä hyvin, mutta siitä joku toinen kerta... mul oli kivaa. Öitä Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
U.Honey 28.03.2004 16:06:50 | |
---|
Tää ilta oli juuri sitä, mitä varten mä olen soittajaksi alkanut. Mietin, miten tästä enää voisi parantaa. En heti keksi, mutta ehkä ajan kanssa. Lisää lattaria ohjelmistoon? Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
baron 28.03.2004 17:51:24 | |
---|
Lisää lattaria ohjelmistoon? Oli yksi pari per setti, siis kaksi? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
M.i.k.key 28.03.2004 17:52:11 | |
---|
Oli yksi pari per setti, siis kaksi? Eiköhän sitäkin kohta vaadi lisää... My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Hämmästyttävää. Pääkaupunkiseudulla kahdet hyvät tanssit samana iltana ?!? . Tosin baronin todellinen taso vielä testaamatta (tietääkseni). Olin itse tanssimassa Grani Big Bandin tansseissa Kauniaisissa. Ei millään pahalla teitä soittaja-turakaisia kohtaan mutta kun iso orkesteri puhaltelee upeasti lattareita ja swingiä niin taas jaksaa näitä "olen-täällä-paikalla-vain-maksusta-ja-vihaan-tätä-hommaa" -iltoja. Niitä on viime aikoina tullutkin vähän liikaa. Kehtasivat kauniaislaiset vielä kiskoa saman hinnan kuin tähdet eli 12 euroa eikä tuntunut edes pahalta. Paikka tuli täyteen. Humppaa tai kuole! |
päivis 28.03.2004 23:21:30 | |
---|
kun iso orkesteri puhaltelee upeasti lattareita ja swingiä Oli kyllä todellakin mahtavat musiikit ja tanssit, eipä tuosta enää paljon paremmaksi voi pistää! Mukaavaa tuntui olevan sekä turakaisilla että jivejaloilla! "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
R.W. Piuha 29.03.2004 01:39:48 | |
---|
Olin itse tanssimassa Grani Big Bandin tansseissa Kauniaisissa. Ei millään pahalla teitä soittaja-turakaisia kohtaan mutta kun iso orkesteri puhaltelee upeasti lattareita ja swingiä niin taas jaksaa näitä "olen-täällä-paikalla-vain-maksusta-ja-vihaan-tätä-hommaa" -iltoja. Niitä on viime aikoina tullutkin vähän liikaa. Jaahans,täällä on oikeen vittuilevien tanssi.netin tositurakaisten invaasio meneillään,notta ristus !! Kuvauksesi tanssiorkestereista on kyllä joskus oikeeseen osuva,mutta ne tekeekin sitä työkseen,ei harrastuspohjalta niin kuin joku big band! Miksi käyt ylipäänsä tavallisissa tansseissa jos se on noin vastenmielistä touhua?? Tanssimusiikin soittaminen teille "arvon" TURAKAISILLE on suurimmalle osalle tuntemistani tanssiMUUSIKOISTA ainoa tulonlähde,ja kun ilta illan jälkeen TYÖKSEEN joutuu kaltaisisia "kapteeneja" katseleen ja "saa" kuunnella sitä ainaista valitusta milloin mistäkin joutavasta,ja vuositolkulla,niin se vetää tosiaankin välillä melko vakavaksi !! Kommenttisi kertoo kyllä hyvin sen miten meitä rivijätkiä arvostetaan,me ei olla yhtään mitään jos ei ole aina sitä vittumaista,solisteilta tuttua falskia kestohymyä naamalla??
|
M.i.k.key 29.03.2004 01:50:57 | |
---|
me ei olla yhtään mitään jos ei ole aina sitä vittumaista,solisteilta tuttua falskia kestohymyä naamalla?? Eikös tuota varten ole ne vaaleanpunaiset tabut mitä saa niiltä kilteiltä sediltä? My name is Baron, M.i.k.key Baron |
baron 29.03.2004 07:21:47 | |
---|
Tanssimusiikin soittaminen teille "arvon" TURAKAISILLE on suurimmalle osalle tuntemistani tanssiMUUSIKOISTA ainoa tulonlähde,ja kun ilta illan jälkeen TYÖKSEEN joutuu kaltaisisia "kapteeneja" katseleen ja "saa" kuunnella sitä ainaista valitusta milloin mistäkin joutavasta,ja vuositolkulla,niin se vetää tosiaankin välillä melko vakavaksi !! Kommenttisi kertoo kyllä hyvin sen miten meitä rivijätkiä arvostetaan,me ei olla yhtään mitään jos ei ole aina sitä vittumaista,solisteilta tuttua falskia kestohymyä naamalla?? 1. Mä oon harrastelija (jonka sanon palstalla varmaan sadannen kerran) 2. Mä teen tätä ainoastaan siksi, että se on kivaa 3. Mä en muista, että 10 vuoden aikana yksikään tanssija olisi tullut mistään valittamaan. Perusteltuja ja vähemmän perusteltuja toiveita silloin tällöin. Ystävällisellä vastauksella saa pyytäjän tyytyväiseksi riippumatta siitä, toteuttaako vai ei toiveen. 4. Kun homma on kivaa, hymyilyttää ihan itsestään.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
KB 29.03.2004 07:28:52 | |
---|
3. Mä en muista, että 10 vuoden aikana yksikään tanssija olisi tullut mistään valittamaan. Perusteltuja ja vähemmän perusteltuja toiveita silloin tällöin. Ystävällisellä vastauksella saa pyytäjän tyytyväiseksi riippumatta siitä, toteuttaako vai ei toiveen. 4. Kun homma on kivaa, hymyilyttää ihan itsestään. Toivottavasti tämän yksinkertaisen totuuden lukee joku muukin. Ei lisättävää. Tasan ei käy jalkapohjat™ |
R.W. Piuha 29.03.2004 12:14:35 | |
---|
Eikös tuota varten ole ne vaaleanpunaiset tabut mitä saa niiltä kilteiltä sediltä? Heh,mä muistan jutun kun kaks nappiheikkiä(solisteja)vertaili pastillikokoelmiaan ja kertoili kuinka eri väriset napit vaikuttavat ja mitä kannaattaa vetää kankkuseen yms,ja heillä oli tosiaan niitä kilttejä setiä joilta sai aina uuden reseptin kun rupes purkin pohja häämöttään. Ja joskushan oli tällänen lentävä lause:"Jos bändi hymyilee lavalla,se on joko juovuksissa tai ulkolainen". |
baron 29.03.2004 12:49:47 | |
---|
Heh,mä muistan jutun kun kaks nappiheikkiä(solisteja)vertaili pastillikokoelmiaan ja kertoili kuinka eri väriset napit vaikuttavat ja mitä kannaattaa vetää kankkuseen yms,ja heillä oli tosiaan niitä kilttejä setiä joilta sai aina uuden reseptin kun rupes purkin pohja häämöttään. Ja joskushan oli tällänen lentävä lause:"Jos bändi hymyilee lavalla,se on joko juovuksissa tai ulkolainen". Bussissahan ei keskustele kuin lapset ja känniset eli kai me harrastelijat sitten "lapsia" ollaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
pekkajau 29.03.2004 13:46:23 | |
---|
Yks pitkänlinjan muusikko opetti: "Hyvä keikka on sellainen jolla kulut jää alle tonnin (markkaa) per soittaja!" Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Tankoprinssi 29.03.2004 19:20:25 | |
---|
Onkse se kuuluisa toiminta tonni. Mutta näköjään toi baroonin jengin keikka menikin sitten niin nappiin, että rumpalikin sai olla rauhassa ja syödä sen maksullisen ateriansa. |
baron 29.03.2004 20:10:55 (muokattu 29.03.2004 20:45:47) | |
---|
Onkse se kuuluisa toiminta tonni. Mutta näköjään toi baroonin jengin keikka menikin sitten niin nappiin, että rumpalikin sai olla rauhassa ja syödä sen maksullisen ateriansa. Ei päässyt syömään. Sen paikka oli viety soittaessa. Vaimo söi vieraan jätkän kanssa. Joutui raukka syömään toisten soittajien seurassa. Edit: Mä yritin lohduttaa, että kai se sun suussa maistuu paremmalta kun olet maksanut siitä, me raukat joudumme syömään "ilmaista" ruokaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
päivis 29.03.2004 20:20:51 | |
---|
Sen paikka oli viety soittaessa. Vaimo söi vieraan jätkän kanssa. Joutui raukka syömään toisten soittajien seurassa. ;´D No sithän se meni just niinku pitiki! :D "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Tankoprinssi 29.03.2004 20:28:45 | |
---|
Tää on just sitä miks on hauskaa olla soittaja. Se mun aiemmin kertoma juttu siitä meidän ex-rumpalista, joka lähti kesken biisin tanssiin oli kokonaisuudessaan sellainen, että tämän "jäbbisen" vaimo tuli myös ko tansseihin ja kun sitä arvon daamia alkoi joku Teukka Turakainen tanssittaa liian ahkerasti, niin herra rumputaiteilija päätti korjata tilanteen ja näyttää miten sitä "travoltaa" tanssitaan. eikä siinä vielä kaikki mutta kun rumpujakkara jäi tyhjäksi, niin silloin eräs vanha soittaja hemmo (2 promillin kaadossa) näki "elämänsä" tilaisuuden koittaneen ja kiipesi lavalla ja eikun "sutimaan". Parasta siinä oli se, että tämä jannu oli siinäkin tilassa tätä vakirumpalia parempi. |