Aihe: Epiphone EB-0
1
wizard86
27.03.2004 16:19:50
Onko tuo hyvä basso?? Eikös siinä ole mahonki kaula ja body??minkälainen mikki??Kaula on pultattu..Entä minkälaisia nuo squierin bassot on??Kertokaahan..!! Niin ja Basso vahvistimista.. Onko noi Behringerin basso vahvistimet hyviä??Kertokaahan hyvistä bassovahvistimista!!
Albert järvinen on jumala...8}
Incarnation
27.03.2004 16:43:29
Kannattaa ehkä kokeilla hieman parempia vahvistimia ensialkuun ennenkuin mitään Behkuja alkaa miettimään.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
wizard86
27.03.2004 16:58:34
Kannattaa ehkä kokeilla hieman parempia vahvistimia ensialkuun ennenkuin mitään Behkuja alkaa miettimään.

Et ole varmaan itse maksanut noita sun kamojas..
Niskamies
27.03.2004 17:10:04
Onko tuo hyvä basso?? Eikös siinä ole mahonki kaula ja body??minkälainen mikki??Kaula on pultattu..Entä minkälaisia nuo squierin bassot on??Kertokaahan..!! Niin ja Basso vahvistimista.. Onko noi Behringerin basso vahvistimet hyviä??Kertokaahan hyvistä bassovahvistimista!!

Tänään just soitin keikan Behringerillä, BX1200. Ihan jees saundit oli, kun soitin jazzbassolla, ja kytkin kaks semmosta yhteen. Oikeestaan se saundi oli jo aika hyvä, ja volumi riitti hyvin. Ei vaan oikein toimi mun soittotilassa.
Soita bassoa ja ole uromies!
Incarnation
27.03.2004 18:05:19
Et ole varmaan itse maksanut noita sun kamojas..

Itse asiassa kyllä olen ja aion maksaa itse kamani tulevaisuudessakin.
Osta minun puolestani vaikka Harley Benton, mutta ajattelin ettet halua tukea tätä Behringerin käyttämää "copy & paste"-teollisuutta.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
wizard86
27.03.2004 18:15:30
Kokemuksia tosta epin Eb-0 bassosta!!!..Ihan mukavasti se istu käteen.. Minkälainen tuo mikki on?? ainoa asia mikä arveluttaa on tuo pultattu kaula...
Incarnation
27.03.2004 18:19:53
Kokemuksia tosta epin Eb-0 bassosta!!!..Ihan mukavasti se istu käteen.. Minkälainen tuo mikki on?? ainoa asia mikä arveluttaa on tuo pultattu kaula...

Ei sitä pulttikaulaa pelätä kannata. Yleensä nuo läpikaulaiset bassot ovat melko hinnakkaita joten jos halvalla aikoo hyvän saada niin pulttikaula kouraan ja bombotteleen.
wizard86
27.03.2004 18:56:18
Ei sitä pulttikaulaa pelätä kannata. Yleensä nuo läpikaulaiset bassot ovat melko hinnakkaita joten jos halvalla aikoo hyvän saada niin pulttikaula kouraan ja bombotteleen.

Niin Mutta se että SG:ssä on pulttikaula.....=) Ai-jai...
No Oli se eb-0 jota tänään kokeilin aika mukava soittaa..Samalla kokeilin epin sg 400 skittaa?!?!?!? hinta:595€ ...Se oli sitte aika paska..Eb-0 oli 295€ (kallis) thomanilla 209€
wizard86
27.03.2004 19:02:20
Niin ja yksi asia vielä: Ton epin lavan takana luki:Made in China... Miten laadukkaita nuo epin kiinan tehtaan tekeleet ovat?
hemmo
27.03.2004 19:18:32

Niin ja yksi asia vielä: Ton epin lavan takana luki:Made in China... Miten laadukkaita nuo epin kiinan tehtaan tekeleet ovat?

On-on.

Sori vaan, mutta sun kirjotuksias on rasittavaa lukea. Jäsentele lauseet paremmin, jooko. 8-=
Terve.
balzary
27.03.2004 19:53:09

tykkäsin ite kun testailin joku aika sitten, melkein 300e on kyllä siitä liikaa. en tiedä miten paljon noissa laatu vaihtelee yksilöittäin, mutta yhden kepin perusteella jees basso.
basistivol666
27.03.2004 20:45:28
En koskaan menisi suosittelemaan behringeriä! Enkä tee sitä nytkään!
Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo
Teijo K.
27.03.2004 20:56:01

Onko tuo hyvä basso??

Niitä on hyviä ja huonoja yksilöitä.

Eikös siinä ole mahonki kaula ja body??minkälainen mikki??

Perus halpista.

Kaula on pultattu..

Niinkun Fender kaikissa malleissa. Liimakaula, tai kaula-läpi-rungon ei ole mikään laadun tae. Eikä pulttikaula taas tarkoita ritsaa.

Entä minkälaisia nuo squierin bassot on??

Niitä on hyviä, ja huonoja yksilöitä.

Kertokaahan..!! Niin ja Basso vahvistimista.. Onko noi Behringerin basso vahvistimet hyviä??Kertokaahan hyvistä bassovahvistimista!!

Behringer on ihan näppärä harrastelijamerkki. Ihan ok pelejä. Ei yleensä mitään loistokasta.

Hyviä bassovahvistimia tekevät muiden muassa. Ampeg, SWR, Ashdown, Gallien Krueger, Fender, Marshall... Mitä kalliimpi sitä laadukkaampi, ei päde aina mutta yleensä. Hyvä bassovahvistin on aina osittain myös subjektiivinen asia. Toisen soittajan roska on toisen Graalin malja.
Jaa allekirjoitus. No tuota, käykö jos lupaan vaihtaa sen heti kun keksin jonkun nokkelan?
handegunnar
28.03.2004 13:32:39
Mulla oli EB0. Ei se mikään loistava vehje ole. Viimeistely on kyllä kohtuu hyvää, mutta soundi ei ole kaksinen. Ei oikein bassosoundi, enempikin jokin baritonikitara. Mikin vaihto parantaa, mutta hyvä mikki maksaa yli 100€

Sen lienet itsekin huomannut, että EB0 on lyhytkaulainen basso (scaala 30,5" tai sinne päin), kun suurin osa bassoista on pitkäskaalaisia (noin 34"). Jos opettelet lyhytkaulaisella ja vaihdat sitten pitkäkaulaiseen, menee harjoittelussa taas vähän aikaa.

Jos valinta olisi EB0 tai Squier, niin valitsisin Squierin. Squierin viimeistely ei ole yhtä hyvää, mutta soundi on bassompi. Makuasioita.
Niskamies
28.03.2004 22:52:12
No kokemusta on Tokain jazz bassosta ja muutamasta muusta enemmän tai vähemmän laadukkaasta fenderin kopsusta. Et se ei tuota mitään ongelmaa. Niin eihän tuo pulttikaula haitaa, mutta jotenkin pidän tuosta liimatusta enemmän..

Tokain jazzari-kopsu olisi oiva valinta. Itse jättäisin kuitenkin affinity squierit huomioimatta, IMHO aivan karseita soittimia. Saman hintaluokana Yamahat ja Tokait ovat potkineet paljon paremmin.
4 strings is all you will ever need!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)